Попри всі складнощі воєнного стану, на сьогодні для українських абітурієнтів залишається актуальним вибір майбутньої професії та отримання освіти. Події останнього часу довели, що маркетологи є затребуваними й під час пандемій і під час війни. Адже саме маркетологи із сучасними знаннями інтернет-просування, SMM, SEO, SMO, налаштуванням таргетованої реклами, хмарних технологій, знаннями щодо побудови воронки продажів, просування сайтів, формування контент-планів – стали найзатребуванішими фахівцями в період обмеженого функціонування точок збуту товарів і надання послуг. Саме таким сучасним напрямкам і маркетинговим стратегіям навчають на базі економічного факультету Запорізького національного університету (ZNU, Zaporizhzhia National University) – на кафедрі управління персоналом і маркетингу (Освітньо-професійна програма «Маркетинг», спеціальність 075 «Маркетинг»).