Варто відзначити, що освітня програма визначає нормативний зміст навчання, встановлює вимоги до форми, змісту, обсягу та рівня освітньої та наукової підготовки бакалаврів галузі знань 01-Освіта/Педагогіка, спеціальності 012-Дошкільна освіта, освітньо-професійна програма «Початкова освіта». Фахівці підкреслюють, що вона базується на компетентнісному підході і поділяє філософію визначення вимог до фахівця, закладену в основу Болонського процесу та в міжнародному Проекті Європейської Комісії «Гармонізація освітніх структур в Європі» (Tuning Educational Structures in Europe, TUNING). Види професійної діяльності випускника окреслені як педагогічна, психолого-педагогічна, корекційно-педагогічна, діагностично-консультативна та профілактична, виховна, культурно-просвітницька діяльність в загальноосвітніх і шкільних освітніх установах.