Попри всі складнощі воєнного стану, на сьогодні для українських абітурієнтів залишається актуальним вибір майбутньої професії та отримання освіти. Події останнього часу довели, що маркетологи є затребуваними й під час пандемій і під час війни. Адже саме маркетологи із сучасними знаннями інтернет-просування, SMM, SEO, SMO, налаштуванням таргетованої реклами, хмарних технологій, знаннями щодо побудови воронки продажів, просування сайтів, формування контент-планів – стали найзатребуванішими фахівцями в період обмеженого функціонування точок збуту товарів і надання послуг. Саме таким сучасним напрямкам і маркетинговим стратегіям навчають на базі економічного факультету Запорізького національного університету (ZNU, Zaporizhzhia National University) – на кафедрі управління персоналом і маркетингу (Освітньо-професійна програма «Маркетинг», спеціальність 075 «Маркетинг»).
Двадцять восьмого квітня в Запорізькому національному університеті (ZNU, Zaporizhzhia National University) організували поточне засідання ректорату. Його учасники обговорили поточний стан справ у виші, а також розглянули перспективи його подальшої діяльності.
Незважаючи на складні умови перебігу освітнього процесу, особливо під час військової агресії та масованих ракетних обстрілів мирного населення нашої країни військами російської федерації, студенти та викладачі кафедри управління персоналом і маркетингу економічного факультету ЗНУ (ZNU, Zaporizhzhia National University) роблять свій внесок у Перемогу над ворогом. Так, 27 квітня 2022 року здобувачі першого, бакалаврського, та другого, магістерського, рівнів освіти спеціальності 051 «Економіка» освітньої програми «Управління персоналом та економіка праці прослухали лекцію на тему «Особливості підбору та управління персоналом у консалтингу».