Цього року активний студент економічного факультету Владислав Проценко взяв участь у наймасштабнішому молодіжному конкурсі України – загальноосвітній програмі підтримки талановитої молоді «Завтра. UA». Закладений із раннього дитинства потяг до філології призвів до співпраці з науковцями-філологами, зокрема, з к. філол. н. Наталією Горбач, завідувачем кафедри української літератури філологічного факультету ЗНУ, яка стала керівником наукової розвідки на конкурс. Об’єктом дослідження було обрано економічні, політичні аспекти організації держави та громадської думки в романі Стівена Кінга «Довга прогулянка».
Тридцятого травня на базі виставкового комплексу «Козак-палац» розпочала роботу І міжнародна виставка-конференція «Еко Форум-2017». Упродовж трьох днів представники міської й обласної влади, виробництв і підприємств, громадських об’єднань, наукових установ та вищих навчальних закладів, а також усі небайдужі обговорюватимуть екологічну ситуацію, яка склалася на сьогодні як у Запоріжжі, так і на території всієї України. Вони розглянуть питання контролю та моніторингу стану навколишнього природного середовища та шляхи подолання негативних явищ, пов’язаних із його забруднення. Не залишилися осторонь від цього масштабного і важливого заходу і представники Запорізького національного університету під керівництвом ректора, професора Миколи Фролова. Викладачі та студенти ЗНУ упродовж усіх днів роботи «Еко Форуму» активно залучені до участі у виставці та до роботи секцій конференції, до дискусій з актуальних питань, до презентацій тощо.
Днями на економічному факультеті ЗНУ зібралися разом більше 150 висококваліфікованих фахівців – його випускників різних років, кращих роботодавців області, представників керівництва вишу й факультету та його викладачів. Такі щорічні зустрічі давно вже перетворилися на гарну традицію факультету. Їхні учасники діляться своїми здобутками, із теплотою згадують роки навчання та щиро дякують викладачам за здобуті знання, які стали міцним підґрунтям для успішної кар’єри. Також під час заходу декан факультету, професор Алла Череп відзначила Почесними грамотами і кубками кращих роботодавців області – представників тих підприємств та установ, які впродовж минулого року надали найбільше робочих місць випускникам факультету. Варто уваги те, що серед них були і випускники факультету минулих років.
Двадцять третього травня на економічному факультеті ЗНУ втретє провели урочистий захід «Економіст року». Під час цієї церемонії відзначили кращих студентів за їхні найбільш вагомі досягнення в навчальному, науковому, спортивному та громадському житті факультету.
Нещодавно на економічному факультеті Запорізького національного університету відбулося засідання круглого столу на тему: «Корпоративна соціальна відповідальність: сучасні реалії». Організаторами круглого столу виступили представники кафедри обліку та оподаткування, за ініціативи професора, завідувача кафедри Надії Шмиголь та доцента кафедри Зінаїди Урусової.
Нещодавно на економічному факультеті Запорізького національного університету на базі кафедри обліку та оподаткування провели засідання круглого столу на тему: «Лізинг: історія, досвід впровадження та перспективи розвитку в Україні та світі». Ініціатором проведення круглого столу виступила декан економічного факультету, професор Алла Череп. Організаторами заходу стали: завідувач кафедри, професор Надія Шмиголь та доцент кафедри Зінаїда Урусова. Захід було присвячено перебуванню в ЗНУ на економічному факультеті гостя із Республіки Казахстан – директора центру дослідження проблем економіки, професора Казахського національного педагогічного університету ім. Абая Аділбека Смагулова. Смагулов Аділбек більше тридцяти років займається теоретичними питаннями дослідження лізингових операцій, розробляв законопроект «Закон про лізинг», є консультантом лізингових компаній Казахстану, має багато наукових праць присвячених лізингу.
Нещодавно на економічному факультеті ЗНУ відбулося засідання круглого столу на тему: «Інноваційні трансформації в комплексі маркетингу». Його учасники розглянули процес трансформаційних зрушень у рамках чотирьох напрямів: зміни та тенденції в політиці просування товарів та послуг, інноваційні напрямки у розповсюдженні товарів та послуг, створення та модернізація товарів і послуг, ціна як інструмент маркетингової стратегії.