Викладачки факультету журналістики ЗНУ (ZNU, Zaporizhzhia National University) Вікторія Ковпак, Юлія Любченко й Анна Баранецька пройшли навчальний курс «Гейміфікація в освіті: з чого почати» від Українського інституту медіа та комунікації, який відбувся за підтримки «DW Akademie». до навчальної групи увійшло всього 20 викладачів, яких попередньо відібрали з-поміж тих, хто заповнив реєстраційну форму.
2022/2023 навчальний рік на юридичному факультеті Запорізького національного університету (ZNU, Zaporizhzhia National University) тривав під гаслом співпраці з професорами Університету Барселони (Іспанія). Впродовж року майбутні правники та правоохоронці – здобувачі освіти ЗНУ – мали змогу прослухали гостьові лекції від провідних науковців. Ці іноземні спікери спеціалізуються на ґрунтовних дослідженнях різних актуальних питань публічного та приватного права. Вони впродовж тривалого часу поєднують свою наукову, викладацьку діяльність, використання інноваційних форм і методів навчання з практикою правозастосування. Усе це зумовило новаційність, змістовність і практичну орієнтованість їхніх лекційних занять, а отже, й підвищену зацікавленість запорізького студентства в спілкуванні з іноземними фахівцями.
Перший проректор ЗНУ (ZNU, Zaporizhzhia National University) Олександр Бондар у новинному сюжеті «Суспільне. Запоріжжя» так окреслив перспективи повернення до офлайн-навчання: «Якщо безпекова ситуація, ситуація на фронті дозволить започаткувати аудиторне навчання, то наш виш до цього готовий». Власними міркуваннями щодо переваг і недоліків різних навчальних форматів поділилися також представники студентської та викладацької спільноти університету. Цікаво, що не в усьому їхні думки збіглися.
3 липня відбулося засідання ректорату ЗНУ (ZNU, Zaporizhzhia National University), на якому обговорили питання вступної кампанії, стипендій та академічних і фінансових боржників.
Двадцять сьомого червня на засіданні Вченої ради ЗНУ (ZNU, Zaporizhzhia National University) підбили підсумки навчального року, а також розглянули шляхи вдосконалення освітнього процесу.