Підсумки курсу "Теорія і методика навчання історії" – опитування студентів 4 курсу історичного факультету
2013-11-18 08:10:00
До вашої уваги пропонується 10 запитань, які потребуватимуть від вас чесних і неупереджених відповідей. Опитування допоможе Вам краще усвідомити власні установки і досягнення, а нам поліпшити якість освіти. Дякуємо за співпрацю!
84 Переглядів
Нова програма з історії – маргіналізація молодого покоління?
2013-05-03 17:00:00
В електронних виданнях опублікована розвідка Сергія Терно щодо навчальної програми з історії для 5-го класу в двох варіантах: науковому (Historians.in.ua) та науково-популярному (Osvita.ua). Здійснений аналіз навчальної програми для 5-го класу дозволяє стверджувати, що зміни мають на меті прищепити почуття меншовартості підростаючому поколінню молодих українців, перетворити їх на маргиналів (людей без роду і племені), применшити значення української історії в перебігу світових подій. Також відзначається, що вітчизняна методична наука перетворилася на тоталітарну секту із малокомпетентним і цинічним лідером. Із повним текстом статті можна ознайомитися за посиланням.
48 Переглядів
Хто голосніше за всіх кричить: "Тримайте злодія!"?
Розробка лабораторії: Проблемні задачі з історії – Практикум для учнів 8-9 класів загальноосвітньої школи
2013-03-06 10:42:00
У часописі видавництва "Шкільний світ" вийшов друком практикум для учнів: Терно С.О. Проблемні задачі з історії. Практикум для учнів 10-11 класів. – К. : Шкільний світ, 2012. – 17 с. як вкладка в періодичному виданні "Історія України". У посібнику міститься інформація про принципи, стратегію, методи та засоби розв’язування проблемних задач з історії, а також правила логічного мислення та доведення. Відповідно до чинної програми Міністерства освіти і науки України подано проблемні задачі з історії ХХ-ХХІ ст. Запропонована система роботи сприятиме активізації пізнавальної діяльності школярів, розвитку критичного мислення та може бути використана як у профільних, так і в звичайних класах. Практикум розміщений на сторінці сайту Наукові публікації.
36 Переглядів
Підручник з історії: проблеми толерантності
2013-03-05 16:56:00
Вийшов друком посібник колективу авторів "Підручник з історії: проблеми толерантності" розрахований на професійних істориків, авторів навчально-методичної літератури для школярів з історії та інших суспільствознавчих дисциплін, вчителів, членів науково-методичних комісій, до компетенції яких належить розгляд та сертифікація навчальної літератури. Розділ третій "Реалізація принципів толерантності у процесі створення шкільного підручника з історії" написаний завідувачем лабораторії Сергієм Терно. В ньому йдеться про те, як уникнути небезпеки "культурного імперіалізму" (способу споглядання світу лише крізь призму власної культури) шляхом упровадження проблемних (контроверсійних) запитань і завдань. Розвідка розміщена на сторінці Наукові публікації.