ukr eng rus   
 

» Про лабораторію
» Проекти
» Співробітники
» Контакти
» Наукові публікації
» Студентам. Науково-методичні видання
» Опитування
» Інтернет-телебачення
» Вебінари
» Відеоконференції
» Онлайн курси
» Презентації
» Пробне незалежне оцінювання
» Оліпміади з історії
» ОПП Середня освіта (Історія)
» Новини


Новини

/ Всі дати
site root category

Новини 1-10 ( всього знайдено : 107 )

Міжнародна науково-практична конференція «Освіта та наука крізь виклики сьогодення»( 17 -19 травня 2023).

2023-05-19 20:09:00
Сіробітники лабораторії взяли участь в мітапі «Упровадження Державного стандарту базової середньої освіти в громадянській та історичній галузі: перші результати, виклики, перспективи», який проводиться фахівцями ЗОІППО в межах Міжнародної науково-практичної конференції «Освіта та наука крізь виклики сьогодення»( 17 -19 травня 2023): https://youtu.be/w1JayFN8dX4
1 Пере­гля­дів

Всеукраїнська науково-практична конференція «АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ТЕОРІЇ ТА МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ ІСТОРІЇ»

2023-05-10 20:01:00
Навчально-наукова лабораторія модерної історії України спільно з кафедрою історії України провели Всеукраїнську науково-практичну конференцію у «АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ТЕОРІЇ ТА МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ ІСТОРІЇ» 10 травня 2023 року.
25 Пере­гля­дів

Щорічна наукова конференція «Молода наука-2023»

2023-04-21 18:57:00
На базі навчально-наукової лабораторії модерної історії України та інноваційних освітніх технологій пройшло засідання щорічної університетської конференції "Молода наука-2023".
12 Пере­гля­дів

Онлайн-форум "ПЕДАГОГ ХХІ СТОЛІТТЯ: ДОСЛІДЖЕННЯ ТА ОСВІТНІ ІННОВАЦІЇ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ В УКРАЇНІ"

2023-04-07 16:54:00
05-06 квітня 2023 року співробітники взяли участь у Міжнародному науково-практичному онлайн-форумі "ПЕДАГОГ ХХІ СТОЛІТТЯ: ДОСЛІДЖЕННЯ ТА ОСВІТНІ ІННОВАЦІЇ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ В УКРАЇНІ"
2 Пере­гля­дів

Всеукраїнський семінар "АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ВСЕСВІТНЬОЇ ІСТОРІЇ, РЕЛІГІЄЗНАВСТВА ТА МЕТОДИК ЇХ ВИКЛАДАННЯ"

2023-04-02 16:50:00
30-31 березня 2023 року співробітники лабораторії взяли участь у роботі Тринадцятого Всеукраїнського науково-практичного семінару "АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ВСЕСВІТНЬОЇ ІСТОРІЇ, РЕЛІГІЄЗНАВСТВА ТА МЕТОДИК ЇХ ВИКЛАДАННЯ" (м. Полтава).
0 Пере­гля­дів

Підсумки наукової діяльності лабораторії за 2022 рік

2022-12-17 16:35:00

Підсумок наукової діяльності лабораторії за 2022 рік:

 1. Терно С. О. Інструменти коучингу в професійному розвитку вчителя історії. Історія в рідній школі. 2022. № 2-3. C. 9-14.

2. Терно С. О., Турченко Г. Ф. Організація гармонійного освітнього процесу та безпечного освітнього середовища. Електронний збірник наукових праць Запорізького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти. Випуск №2(49)/2022. URL: https://drive.google.com/file/d/1tBWhWO5rCrRGGho7_azC19It5FqD4v5g/view

3. Терно С. О., Турченко Г. Ф., Іванцова М. Д. Шкільний курс історії та зовнішнє незалежне оцінювання: чи має місце рівний доступ до вищої освіти? (на прикладі однієї теми). Zaporizhzhia Historical Review. 2022. Vol. 6(58). C. 287-300. URL: https://istznu.org/index.php/journal/article/view/2419 Терно С. Гвардія Табачника і підручники з історії для НУШ. Освітня політика. Портал громадських експертів. 11.10.2022. URL: http://education-ua.org/ua/component/content/article/12-articles/1416-gvardiya-tabachnika-i-pidruchniki-z-istoriji-dlya-nush

4. Терно С.О., Турченко Г.Ф., Рубчева А.В. Потенціал шкільного курсу історії в підготовці до ЗНО з новітньої історії України (на прикладі однієї теми). Електронний збірник наукових праць Запорізького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти. 2022. Випуск №5(52). URL: https://drive.google.com/file/d/1PXVaAk5mxN9AJhMd2C1SUZx8bDESdfpl/view

5. Терно С., Турченко Г. Бої за Україну в шкільному курсі історії в контексті передумов сучасної російсько-української війни. Трансформації історичної пам'яті. Збірник матеріалів ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції. Вінниця. 2022. С. 148-153. URL:https://jthm.donnu.edu.ua/article/view/12783

6. Турченко Г. Ф., Терно С. О., Костенко Д. С. Антиукраїнський характер змін в шкільному курсі історії анексованого Криму (2014 - 2021 рр.) як складова гібридної війни рф проти України. Електронний збірник наукових праць Запорізького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти. 2022. № 1(48). C. 1-10. URL: https://drive.google.com/file/d/1PUH6xQqsZ2c4oZs2hYh-RCvOIDbcTf1V/view.

 

2 Пере­гля­дів

Етос закладу освіти: як виховати успішну людину?

2021-12-20 13:59:00
За сприяння Координатора проєктів ОБСЄ в Україні опубліковане дослідження, проведене лабораторією модерної історії України та інноваційних освітніх технологій: Терно С. Етос закладу освіти: як виховати успішну людину? Координатор проєктів ОБСЄ в Україні, 2021. 66 с.
7 Пере­гля­дів

Поразка антикорупційної революції.

2020-01-20 14:09:00
Опублікована розвідка: Терно С. Поразка антикорупційної революції. Освіта.ua. 15.01.2020 URL: http://osvita.ua/blogs/69514/
7 Пере­гля­дів

Терно С. Гра цінностей в освіті: де ми є та куди варто рухатись? Історія в рідній школі. 2019. № 7-8. С. 45-49.

2019-10-20 16:28:00
В статті розглянуто роль цінностей в житті суспільства та значення освіти для трансформації цінностей громадян. Розглядається місце України на мапі цінностей та перспективи розвитку українського суспільства згідно із дослідженням "World Values Survey"(www.worldvaluessurvey.org). Наголошується на визначній ролі критичного мислення в трансформації цінностей українських громадян. Продемонстровано застосування методики моделювання емоцій для створення позитивного емоційного фону в освітньому процесі. Відзначається, що вчитель здебільшого відіграє роль емоційно значущої людини і тому суттєво впливає на переконання та життєві устремління своїх вихованців. Відтак освітяни можуть суттєво вплинути на засвоєння модерних цінностей та цінностей самовираження. А домінування таких цінностей в суспільстві сприятиме добробуту України. Продемонстровано модель "Драматичний трикутник Карпмана" на прикладі взаємодії в освітньому процесі. Обґрунтовується необхідність виходу із драматичної взаємодії, подолання рабсько-тиранічних стосунків і розбудови освіти на демократичних засадах. Ключові слова: критичне мислення, освіта, драматичний трикутник Карпмана, методика моделювання емоцій.
14 Пере­гля­дів

КРИТИЧНЕ МИСЛЕННЯ: ДИНАМІКА ТА СФЕРА ЗАСТОСУВАННЯ

2017-03-10 17:00:00
На сторінці Наукові публікації розміщена стаття С. Терно "Критчне мислення: динаміка та сфера застосування". В статті представлена функціональна модель критичного мислення, в якій зазначені та охарактеризовані основні етапи цього мисленнєвого процесу та сфера йогозастосування. Критичне розмірковування відбувається у чотири етапи: 1) усвідомлення проблеми або зіткнення з проблемою; 2) проблемна ситуація та проблемна задача створюють певну перешкоду в досягненні мети – ситуацію утруднення; 3) переструктурування знань, способів дій, власних установок, досвіду та знаходження ідеї правильного розв’язку; 4) обґрунтування віднайденого рішення та представлення його іншим (об’єктивація думки). Критичне мислення використовується для вирішення конкретних ситуативних завдань, а це передовсім практичне мислення для розв’язання реальних проблем. Ключові слова: критичне мислення, методика навчання історії, суспільствознавча освіта, методика розвитку критичного мислення, старша школа, вища школа.
36 Пере­гля­дів

Сторінки : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 11














©Запорізький національний університет 2006
Steve's free web templates