ukr eng rus   
 

» Про лабораторію
» Проекти
» Співробітники
» Контакти
» Наукові публікації
» Студентам. Науково-методичні видання
» Опитування
» Інтернет-телебачення
» Вебінари
» Відеоконференції
» Онлайн курси
» Презентації
» Пробне незалежне оцінювання
» Оліпміади з історії
» ОПП Середня освіта (Історія)
» Новини


Новини

/ Всі дати
site root category

Новини 41-50 ( всього знайдено : 107 )

Розробка лабораторії: Проблемні задачі з історії – дидактичний посібник для учнів 8-9 класів загальноосвітньої школи

2009-10-15 18:42:00
У тернопільському видавництві "Мандрівець" вийшов друком дидактичний посібник для учнів: Терно С. О., Хінєва А. Д. Проблемні задачі з історії. Дидактичний посібник для учнів 8-9 класів. – Тернопіль: Мандрівець, 2009. – 32 с. (гриф Міністерства освіти і науки України "Схвалено для використання у загальноосвітніх навчальних закладах"). У посібнику міститься інформація про принципи, стратегію, методи та засоби розв’язування проблемних задач з історії. Відповідно до чинної програми Міністерства освіти і науки України подано проблемні задачі з Нової історії. Запропонована система роботи сприятиме активізації пізнавальної діяльності школярів, розвитку критичного мислення та може бути використана як у профільних, так і в звичайних класах.
18 Пере­гля­дів

Розробка лабораторії: Проблемні задачі з історії – дидактичний посібник для учнів 6-7 класів загальноосвітньої школи

2009-10-01 18:23:00
У тернопільському видавництві "Мандрівець" вийшов друком дидактичний посібник для учнів: Терно С. О., Коган З. Б., Полтавська І. В. Проблемні задачі з історії. Дидактичний посібник для учнів 6-7 класів. – Тернопіль: Мандрівець, 2009. – 20 с. (гриф Міністерства освіти і науки України "Схвалено для використання у загальноосвітніх навчальних закладах"). У посібнику міститься інформація про принципи, стратегію, методи та засоби розв’язування проблемних задач з історії. Відповідно до чинної програми Міністерства освіти і науки України подано проблемні задачі з Давньої та середньовічної історії. Запропонована система роботи сприятиме активізації пізнавальної діяльності школярів, розвитку критичного мислення та може бути використана як у профільних, так і в звичайних класах.
18 Пере­гля­дів

Дванадцята нарада Українсько-Польської комісії з питань удосконалення змісту шкільних підручників з історії та географії

2009-09-25 17:20:00
21-25 вересня 2009 р. відбулася Дванадцята нарада Українсько-Польської комісії з питань удосконалення змісту шкільних підручників з історії та географії. Завідувач лабораторії Сергій Терно взяв участь у роботі комісії.
18 Пере­гля­дів

Лекторій "Особливості викладання курсу "Історія України" за новою редакцією"

2009-09-14 19:36:00
14 вересня 2009 р. на прохання Управління освіти і науки Запорізької міської ради лабораторією проведено методичний лекторій "Особливості викладання курсу "Історія України" за новою редакцією" для вчителів м. Запоріжжя. В роботі лекторію взяли участь професори історичного факультету Федір Турченко та Галина Турченко, доцент Сергій Терно. Розглядались питання формування модерної української нації та розвитку критичного мислення у процесі навчання історії.
16 Пере­гля­дів

Критичне мислення – сучасний вимір суспільствознавчої освіти

2009-06-27 18:31:00
Вийшла друком монографія Сергія Терно "Критичне мислення – сучасний вимір суспільствознавчої освіти" (розміщена на цьому сайті у розділах Наукові публікації; Студентам. Науково-методичні видання). Автор розглядає проблему розвитку критичного мислення в широкому контексті: у різних аспектах та ракурсах. Піднімаються найактуальніші проблеми сучасної суспільствознавчої освіти та пропонуються способи їх розв’язання. Представлена авторська методика розвитку критичного мислення школярів, основна риса якої — впровадження проблемних задач у навчально-виховний процес. Запропонована система роботи сприятиме активізації пізнавальної діяльності школярів та розвитку критичного мислення. Для науковців, методистів, викладачів, студентів, усіх, хто цікавиться проблемами суспільствознавчої освіти.
115 Пере­гля­дів

Лабораторія взяла участь в експертній оцінці кандидатської дисертації Іллі Матвієнка

2009-06-22 18:41:00
Лабораторія взяла участь в експертній оцінці кандидатської дисертації Матвієнка Іллі Олександровича "Формування ціннісних орієнтацій дев'ятикласників у процесі навчання правознавства", поданої на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.02 – теорія та методика навчання (історія та суспільствознавчі дисципліни). Роботу виконано в Інституті педагогіки АПН України.
17 Пере­гля­дів

Актуальні проблеми зовнішнього незалежного оцінювання та сучасної тестології

2009-06-19 19:16:00
Відповідно до календарного плану роботи над держбюджетною темою "Тестування навчальних досягнень з історії та суспільствознавства" опубліковані розвідки завідувача лабораторії Сергія Терно: Пробне незалежне оцінювання з історії України – 2009 (як готувати учнів до ЗНО) // Історія в школах України. – 2009. – № 3. – С. 14-17; Актуальні проблеми зовнішнього незалежного оцінювання та сучасної тестології // Історія в школах України. – 2009. – № 4. – С. 9-13 (викладені у розділі цього сайту Наукові публікації). В статтях висвітлюється досвід пробного незалежного оцінювання в Запорізькому національному університеті, запропоновані рекомендації щодо підготовки учнів; аналізується сучасний стан зовнішнього незалежного оцінювання; розглядаються шляхи удосконалення цієї процедури.
26 Пере­гля­дів

Лабораторія взяла участь в експертній оцінці кандидатської дисертації Я. Камбалової

2009-05-19 19:12:00
Лабораторія взяла участь в експертній оцінці кандидатської дисертації Яніни Камбалової "Методика створення шкільних навчально-методичних комплектів з всесвітньої історії в основній школі". Роботу виконано в Національному педагогічному університеті імені М. П. Драгоманова.
20 Пере­гля­дів

ХІ Всеукраїнський турнір юних істориків

2009-04-16 12:17:00
10-14 квітня 2009 р. відбувся ХІ Всеукраїнський турнір юних істориків у м. Луцьку. Завідувач лабораторії Сергій Терно працював у складі журі турніру. Всі команди, що брали участь у змаганні, продемонстрували високий рівень підготовки та уміння творчо розв’язувати проблемні задачі з історії. Вітаємо всіх учасників із захоплюючою грою! Бажаємо натхнення та нових досягнень!
19 Пере­гля­дів

Розробка лабораторії: Проблемні задачі з історії – дидактичний посібник для учнів 8-9 класів загальноосвітньої школи

2009-04-08 08:21:00
У запорізькому видавництві "Просвіта" вийшов друком дидактичний посібник для учнів: Терно С.О., Хінєва А. Д. Проблемні задачі з історії для учнів 8-9 класів загальноосвітньої школи: Дидактичний посібник для учнів 8-9 кл. загальноосвіт. навч. закл.– Запоріжжя: Просвіта, 2009. – 32 с. (гриф Міністерства освіти і науки України "Схвалено для використання у загальноосвітніх навчальних закладах"). У посібнику міститься інформація про принципи, стратегію, методи та засоби розв’язування проблемних задач з історії. Відповідно до чинної програми Міністерства освіти і науки України подано проблемні задачі з Нової історії. Запропонована система роботи сприятиме активізації пізнавальної діяльності школярів, розвитку критичного мислення та може бути використана як у профільних, так і в звичайних класах.
16 Пере­гля­дів

Сторінки : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11














©Запорізький національний університет 2006
Steve's free web templates