ukr eng rus   
 

» Про лабораторію
» Проекти
» Співробітники
» Контакти
» Наукові публікації
» Студентам. Науково-методичні видання
» Опитування
» Інтернет-телебачення
» Вебінари
» Відеоконференції
» Онлайн курси
» Презентації
» Пробне незалежне оцінювання
» Оліпміади з історії
» ОПП Середня освіта (Історія)
» Новини


Новини

/ Всі дати
site root category

Новини 51-60 ( всього знайдено : 107 )

Розробка лабораторії: Проблемні задачі з історії – дидактичний посібник для учнів 6-7 класів загальноосвітньої школи

2009-04-03 14:31:00
У запорізькому видавництві "Просвіта" вийшов друком дидактичний посібник для учнів: Терно С.О., Коган З. Б., Полтавська І. В. Проблемні задачі з історії для учнів 6-7 класів загальноосвітньої школи. Дидактичний посібник для учнів 6-7 кл. загальноосвіт. навч. закл.– Запоріжжя: Просвіта, 2009. – 24 с. (гриф Міністерства освіти і науки України "Схвалено для використання у загальноосвітніх навчальних закладах"). У посібнику міститься інформація про принципи, стратегію, методи та засоби розв’язування проблемних задач з історії. Відповідно до чинної програми Міністерства освіти і науки України подано проблемні задачі з Давньої та середньовічної історії. Запропонована система роботи сприятиме активізації пізнавальної діяльності школярів, розвитку критичного мислення та може бути використана як у профільних, так і в звичайних класах.
18 Пере­гля­дів

Результати 2-го туру "Пробного незалежного оцінювання - 2009"

2009-02-27 13:02:00
Шановні абітурієнти! Підведені підсумки "Пробного незалежного оцінювання – 2009" з історії України, що відбулося 22 лютого 2009 р. Свій результат ви можете дізнатися із таблиці, в якій зазначаються номер зошиту, шифр та отриманий бал. Спочатку відшукайте номер зошиту, над яким ви працювали; потім відшукайте свій шифр (шифри розташовані від найменшого до найбільшого), навпроти шифру стоятиме ваш бал. Нагадуємо, що прохідним балом для вступу до вишу є 124. Більш детальна інформація на спеціальній сторінці, дивісться за посиланням Пробне незалежне оцінювання
3 Пере­гля­дів

Як знайти виважений спосіб викладання національної ідентичності та культурної різноманітності в шкільному курсі історії?

2009-02-21 13:27:00
Відповідно до програми співробітництва між Європейським Союзом та Радою Європи "Сприяння розвитку культури прав людини в Україні та на Південному Кавказі" (2008 р.) опублікована розвідка Сергія Терно "Як знайти виважений спосіб викладання національної ідентичності та культурної різноманітності в шкільному курсі історії?". В статті відзначається, що основною передумовою викладання національної ідентичності та культурної різноманітності є розвиток критичного мислення, а основним засобом – контроверсійні запитання. Стаття розміщена на сторінці Наукові публікації.
17 Пере­гля­дів

ІІІ (обласний) етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з історії

2009-02-19 13:25:00
15 лютого 2009 р. відбувся ІІІ (обласний етап - Запорізька область) Всеукраїнської учнівської олімпіади з історії в Запорізькому січовому колегіумі (м. Запоріжжя). В олімпіаді з історії взяло участь близько 100 учнів. Журі підвело підсумки, про свої результати ви можете дізнатися на спеціальній сторінці сайту Оліпміади з історії .
13 Пере­гля­дів

Громадянська освіта: Теорія і методика навчання

2009-02-14 08:53:00
На сайті розміщений навчальний посібник з громадянської освіти в розділах "Студентам. Науково-методичні видання" та "Наукові публікації". В посібнику міститься як теоретичний матеріал з громадянознавства, так і методика громадянської освіти. Посібник розрахований на студентів вищих навчальних закладів та вчителів, які викладають громадянознавчі курси. Посилання на відповідні сторінки: Наукові публікації ; Студентам. Науково-методичні видання.
240 Пере­гля­дів

Проблемні задачі з історії – Дидактичний посібник для учнів 10-11 класів

2009-02-04 16:00:00
У тернопільському видавництві "Мандрівець" вийшов друком дидактичний посібник для учнів: Терно С.О. Проблемні задачі з історії. Дидактичний посібник для учнів 10-11 класів. – Тернопіль: Мандрівець, 2009. – 40 с. У посібнику міститься інформація про принципи, стратегію, методи та засоби розв’язування проблемних задач з історії, а також правила логічного мислення та доказ. Відповідно до чинної програми Міністерства освіти і науки України подано проблемні задачі з історії ХХ-ХХІ ст. Запропонована система роботи сприятиме активізації пізнавальної діяльності школярів, розвитку критичного мислення та може бути використана як у профільних, так і в звичайних класах.
15 Пере­гля­дів

Результати "Пробного незалежного оцінювання - 2009"

2009-01-29 18:25:00
Шановні абітурієнти! Підведені підсумки "Пробного незалежного оцінювання – 2009" з історії України, що відбулося 25 січня 2009 р. Свій результат ви можете дізнатися із таблиці, в якій зазначаються номер зошиту, шифр та отриманий бал. Спочатку відшукайте номер зошиту, над яким ви працювали; потім відшукайте свій шифр (шифри розташовані від найменшого до найбільшого), навпроти шифру стоятиме ваш бал. Нагадуємо, що прохідним балом для вступу до вишу є 124. Таблиця розташована у файлах формату Microsoft Word та Microsoft Excel, завантажте файл того формату, який вам зручніше, гіперпосилання міститься тут (Results_History.xls; Results_History.doc). Далі завантажте файл з аналізом результатів та рекомендаціями щодо підготовки до ЗНО-2009, гіперпосилання на нього міститься тут (Analysis_History.doc). Створена спеціальна сторінка для "Пробного незалежного оцінювання", дивісться за посиланням Пробне незалежне оцінювання.
5 Пере­гля­дів

Пробне незалежне зовнішнє оцінювання – 2009

2009-01-20 08:03:00
Відповідно до календарного плану роботи над держбюджетною темою "Тестування навчальних досягнень з історії та суспільствознавства" лабораторія розпочала підготовку до "Пробного незалежного оцінювання" з історії України, яке відбудеться 25 січня 2009 р. у Запорізькому національному університеті. Складені тестові завдання на зразок тих, що будуть використовуватися Українським центром оцінювання якості освіти під час "Зовнішнього незалежного оцінювання – 2009".
14 Пере­гля­дів

Розвиток критичного мислення старшокласників на уроках історії

2009-01-19 17:59:00
Опублікований результат науково-дослідної роботи лабораторії за темою: "Критичне мислення на уроках історії в загальноосвітній школі". У фаховій статті Сергія Терно йдеться про наукову діяльність лабораторії протягом 2005-2008 років: Терно С. Розвиток критичного мислення старшокласників на уроках історії // Збірник наукових праць Бердянського державного педагогічного університету (Педагогічні науки). – № 4. – Бердянськ: БДПУ, 2008. – С. 5-13 (розміщена у розділі сайту "Наукові публікації").
14 Пере­гля­дів

Полікультурна освіта: чи потрібна вона Україні?

2009-01-09 17:08:00
Відповідно до календарного плану роботи лабораторії опублікована методична розвідка Сергія Терно: Полікультурна освіта: чи потрібна вона Україні? // Історія в школах України. – 2008. – № 9. – С. 15-20 (розміщена у розділі "Наукові публікації цього сайту). В статті підкреслюється, що впровадження полікультурної освіти є відповіддю на виклики сучасної реальності, а саме: з одного боку, на процеси глобалізації, з іншого, – етнічного ренесансу. Й сучасній освіті не залишається нічого іншого, як прийняти й поважати цю реальність і вести дітей до розуміння багатьох культур. Полікультурну освіту слід розуміти як основоположний принцип всієї виховної діяльності від дошкільних навчальних закладів до університетів, включаючи позашкільні освітні установи. Полікультурна освіта – це своєрідний підхід й ракурс вивчення вже наявних предметів (в особливості суспільствознавчої галузі) у дусі визнання різних культур та цінностей.
4 Пере­гля­дів

Сторінки : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11














©Запорізький національний університет 2006
Steve's free web templates