Університет Вступнику Навчання Наука Міжнародна
діяльність
Студентське
самоврядування
Новини пресслужби ЗНУ / Новини / Студенти факультету соціології та управління ЗНУ розробили рекламу регіонального патріотизму

Студенти факультету соціології та управління ЗНУ розробили рекламу регіонального патріотизму

04.11.2014 09:48 Все Факультети Соціології та управління Факультет соціології та управління

Студентки факультету соціології та управління Запорізького національного університету Оксана Ковтун, Надія Потапова та Ольга Сикорська під керівництвом директора Центру незалежних соціологічних досліджень, викладача кафедри соціології Надії Кузьмичової розробили серію реклам, присвячених регіональному патріотизму. З 24 жовтня мотиваційні рекламні зображення можна побачити на сіті-лайтах нашого міста.

Розробка рекламного продукту є результатом серії фокус-групових досліджень у 2013-2014 роках, які проводилися в межах навчальної практики студентів кафедри соціології. Метою дослідження було виявлення символів м. Запоріжжя, пов’язаних з регіональним патріотизмом. Учасниками фокус-груп виступили звичайні мешканці нашого міста. Відповідно, рекламна концепція спрямована на пересічного запорожця, але, разом з цим, орієнтована на різні категорії мешканців міста – від студентів до робітників заводу.
Концепція реклами регіонального патріотизму спрямована на формування почуття гордості за місто через смисловий зв'язок «Я – запоріжець!». Оскільки ряд символів Запоріжжя – Дніпрогес, Хортиця, козаки, заводи – сприймаються жителями звично, не актуалізуючи почуття патріотизму, вирішено було використати у рекламі ті образи, які можуть у подальшому стати сучасними символами Запоріжжя, та будуть сприйматись населенням, особливо молодим поколінням, як привід для гордості за місто. Такими символами виступили стадіон «Славутич», університет та «Райдуга».
Реалізація концепції реклами регіонального патріотизму складається з двох етапів: формування почуття патріотизму та заклик до дії. Під час першого етапу на сіті-лайтах міста планувалося розміщення серії з семи рекламних плакатів, які об’єднані оформленням і слоганом «Відчуй…!». Для реалізації другого етапу, коли почуття патріотизму до міста та гордість за нього актуалізовано, обов’язковим є закріплення даного ефекту через дію. Тож, на сіті-лайтах, де були розміщені повідомлення першого етапу, будуть встановлені рекламні повідомлення, графічне зображення яких відрізняється кольоровою гамою і слоганом, які безпосередньо закликають до дії. Фінальним для всіх серій зображень є зображення карти області з серцем та закликом: «Люби!»
З 24 жовтня на сіті-лайтах нашого міста за підтримки директора «Транзит-продакш» Юрія Ловчікова було розмішено деякі рекламні зразки у якості пробного варіанту з метою виявлення, як такий рекламний продукт сприймається мешканцями.

Оксана Ковтун,
факультет соціології та управління

Схожі новини