Університет Вступнику Навчання Наука Міжнародна
діяльність
Студентське
самоврядування
Новини пресслужби ЗНУ / Новини / На економічному факультеті обговорили маркетингову діяльність як передумову розвитку суспільства

На економічному факультеті обговорили маркетингову діяльність як передумову розвитку суспільства

14.04.2015 10:44 Все Факультети Економічний Економічний факультет

11 квітня на економічному факультеті відбулося засідання круглого столу на тему «Маркетингова діяльність як необхідна передумова розвитку суспільства». Організаторами заходу виступили декан економічного факультету, професор Алла Череп, заступник декана з наукової роботи, доцент Андрій Линенко, голова ради НТСАДМВ економічного факультету Олександр Коробов та активіст НТСАДМВ економічного факультету Богдан Хохлов. Також на круглому столі були присутні завідувач кафедри управління персоналом і маркетингу, доцент Валентина Гельман, доцент кафедри управління персоналом і маркетингу Олександр Череп, заступник декана з виховної роботи, доцент Вікторія Сьомченко.

На початку заходу з вітальним словом до його учасників звернулась декан економічного факультету Алла Череп, яка наголосила на важливості питань, що будуть розглянуті, та визначила їх направленість. Також привітав учасників круглого столу заступник декана з наукової роботи Андрій Линенко.
Відкрила круглий стіл доповіддю на тему «Система ризиків в процесі маркетингової діяльності підприємства» студентка 3 курсу Ксенія Комарова. Наступною виступила студентка 3 курсу Наталія Горькава з доповіддю на тему «Маркетингова складова діяльності підприємств машинобудування в Запорізькій області», що викликала інтерес і жваве обговорення.
Про необхідність та доцільність ведення маркетингової діяльності у галузі машинобудування в Запорізькій області розповів Дмитро Малига. Також з доповідями виступили: Поліна Фролова – «Планування маркетингової діяльності підприємств», Владислав Хлепітько – «Сегментація ринку та основні стратегії позиціонування товару на ринку», Сергій Дяченко – «Реклама та її вплив на фінансово-економічну безпеку в машинобудуванні», Олег Тіцький – «Теоретичні засади визначення історичних передумов виникнення маркетингу», Катерина Луніна – «Концепція маркетингової діяльності машинобудівних підприємств в Запорізькій області», Анастасія Волик – «SWOT-аналіз підприємств машинобудування Запорізької області» та Анастасія Басацька – «Сексизм у рекламі в Запорізькій області».
Наприкінці засідання круглого столу Алла Череп подякувала всім учасникам заходу, нагородила їх грамотами та запросила присутніх узяти участь у наступних наукових заходах економічного факультету.

Економічний факультет

Схожі новини