Університет Вступнику Навчання Наука Міжнародна
діяльність
Студентське
самоврядування
Новини пресслужби ЗНУ / Новини / Маркетингову складову формування інвестиційно-інноваційного потенціалу економічного простору обговорювали в ЗНУ

Маркетингову складову формування інвестиційно-інноваційного потенціалу економічного простору обговорювали в ЗНУ

27.04.2015 09:48 Все Факультети Економічний Економічний факультет

25 квітня на кафедрі фінасів та кредиту провели засідання круглого столу на тему «Маркетингова складова формування інвестиційно-інноваційного потенціалу економічного простору». Метою даного заходу було обговорення сучасного стану та актуальних питань маркетингової діяльності в інвестиційно-інноваційному розвитку країни та регіону на 2015 рік.

Організаторами заходу виступили: декан економічного факультету, професор Алла Череп, заступник декана з наукової роботи кандидат економічних наук, доцент кафедри фінансів та кредиту Андрій Линенко та активіст Наукового товариства студентів та аспірантів, докторантів і молодих вчених економічного факультету студент 3 курсу Богдан Хохлов.
На засіданні круглого столу були присутні Олена Авенес - економіст ТОВ “Метінвест холдинг”, Євген Гречка — кредитний спеціаліст ПАТ “Акцент-Банк”, а також викладач кафедри управління персоналом та маркетингом, кандидат економічних наук, доцент кафедри — Олександр Череп.
З вітальним словом до гостей та учасників звернулась Алла Череп. Вона наголосила на тому, що ефективність маркетингової діяльності в процесі формування інвестиційної та інноваційної галузей є вирішальним чинником забезпечення конкурентоспроможності як в економічному просторі регіону, так і країни в цілому.
З доповідями виступи студенти економічного факультету Анастасія Авраменко, Аліна Баштаникова, Карина Біла, Дар’я Демитрова, Анастасія Капшук та Владислав Стащук. Всі вони гідно відстоювали свої точки зору та відповіли на кожне з питань присутніх.
Гості заходу були приємно вражені роздумами студентів. На їх думку, розгляд даної теми в наш час є досить актуальним, адже саме маркетинг в процесі інвестиційних та інноваційних процесів потрібно розглядати як особливі взаємопов’язані етапи розвитку однієї системи, тому формування інвестиційно-інноваційного потенціалу на основі маркетингової діяльності є одним із головних стратегічних пріоритетів економічної політики.
На завершені засідання круглого столу Алла Череп подякувала студентам за цікаві доповіді, нагородила всіх почесними грамотами та побажала успіхів у подальших дослідженнях.

Студентка економічного факультету
Дар’я Самойленко

Схожі новини