Університет Вступнику Навчання Наука Міжнародна
діяльність
Студентське
самоврядування
Новини пресслужби ЗНУ / Новини / Студентки ЗНУ перемогли у міжнародному конкурсі PR-проектів

Студентки ЗНУ перемогли у міжнародному конкурсі PR-проектів

28.04.2015 09:37 Все Факультети Журналістики

Студентки факультету журналістики ЗНУ стали переможницями IX Міжнародного студентського конкурсу рекламних та PR-проектів «Золотий Компас». Конференція та нагородження переможців відбулося 23-24 квітня у Харківському національному економічному університеті імені Семена Кузнеця.

Молодь з усієї України та учасники із закордону презентували власні проети на конкурсі у трьох номінаціях: "Старт-ап", "PR-проекти" та "Рекламні акції". Студентки 3 курсу факультету журналістики спеціальності "Реклама" Анна Мізіна, Дар'я Пащенко, Дар'я Коваленко та Яна Новікова презентували рекламну акцію одного із танцювальних центрів Запоріжжя. Їхня робота перемогла в номінації "Реклама". Дівчата розповіли, що їхній проект задумувався як домашня робота на виконання завдання викладача, проте в процесі його підготовки проект переріс у велику рекламну кампанію. В процесі підготовки до конкурсу студенткам допомагала реалізувати власні ідеї асистент кафедри соціальних комунікацій Інна Стащук.
Дівчатам вдалося випередити учасників з Одеси, а також перемогти представників соціального проекту, який триває уже декілька років. Студентки ЗНУ випередили учасників із Києва, Харкова, Сум. Запоріжжя на заході представляли лише наші дівчата.
Також молоді рекламістки взяли участь у бізнес-форумі, де, за їхніми словами, отримали величезний досвід у галузі реклами. Одна із переможниць конкурсу Анна Мізіна розповіла, що студентки отримали гарний досвід налагодження професійних зв'язків: «Тут слід згадати слова членів журі, які говорили, що у їхній час не було подібних конкурсів, не було можливості себе представити. А зараз такі заходи є дуже хорошою можливістю представити себе. Оскільки нас оцінювали практики рекламної та PR-діяльності, вони нас скеровували у покращенні наших робіт. Крім того, такі конкурси є гарним методом налагодження професійних зв’язків»
Свою рекламну кампанію студентки збираються реалізувати у медіа-просторі Запоріжжя цього літа у декілька етапів, одним з яких буде зовнішня реклама, реклама в інтернеті та вірусне відео.

Марина Галич