Університет Вступнику Навчання Наука Міжнародна
діяльність
Студентське
самоврядування
Новини пресслужби ЗНУ / Новини / Студенти дебатували щодо впливу реклами на цілі та орієнтири глядацької аудиторії

Студенти дебатували щодо впливу реклами на цілі та орієнтири глядацької аудиторії

21.05.2015 10:00 Все Факультети Економічний Економічний факультет навчання дебати

20 травня відбулася фінальна гра дебатного турніру на тему «Реклама впливає на цілі та орієнтири людей». Крім представників економічного факультету, в турнірі також взяли участь студенти юридичного факультету та факультету соціології і управління.

До останнього, фінального, конкурсного дня дійшли найсильніші. В останній день грали дві команди. Перша команда, команда ствердження: Анна Морозова, Марія Пересипко, Владислав Стащук. Друга команда, команда заперечення: Владислав Бандровський та Фтоян Гор.
Суддями виступили Оксана Вітковська (голова студентської ради економічного факультету) та Арсен Пучков ( заступник голови PR-центру економічного факультету). Почесними гостями заходу стали декан економічного факультету ЗНУ Алла Череп та Анатолій Бабенко (завідувач кафедри управління персоналом та економіки праці Дніпропетровської державної фінансової академії, доктор економічних наук, академік АЕН України, професор, експерт з акредитації та ліцензування) й Анатолій Гринченко ( професор кафедри управління персоналом та економіки праці Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана).
Перемогу здобула команда заперечення у складі Владислава Бандровського та Гора Фтояна. Остання гра виявилась надзвичайно емоційною. Вона була цікавою, кожен з гостей отримав нову порцію знань, і, можливо, на його думку щодо реклами вплинули аргументи гравців. Щодо самих гравців, то кожен зробив для себе висновки, щоб наступного разу під час гри сконцентрувались на своїх сильних сторонах.

Анна Морозова

Схожі новини