Кандидат економічних наук, доцент, доцент кафедри
- понеділок 12:00-13:00
- Маркетинг
- Маркетингова товарна політика
- Маркетингові дослідження
- Бенчмаркетинг і конкурентні переваги
- Міжнародна цінова політика
- Маркетингова політика розподілу
- Міжнародна маркетингова політика
- Міжнародне страхування
- Міжнародні канали розподілу
Доцент кафедри управління персоналом і маркетингу Запорізького національного університету. Народилася у 1982 р.
У 2004 р. здобула вищу освіту у Запорізькому національному технічному університеті та отримала диплом «спеціаліста» за спеціальністю «Комп’ютерна інженерія».
У 2004 р. закінчила факультет післядипломної освіти на базі Запорізького національного технічного університету за напрямом підготовки «Економіка підприємства» та отримала диплом «спеціаліста» з відзнакою за фахом «Менеджер - економіст».
Має досвід роботи у структурах міської влади та на підприємствах різної форми власності.
З 2014 р. аспірант кафедри управління персоналом і маркетингу Запорізького національного університету.
У 2019 році захистила дисертацію на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук із спеціальності 08.00.04 - «Економіка та управління підприємствами» (за видами економічної діяльності) на тему «Удосконалення управління збутовою діяльністю машинобудівних підприємств»
Активно займається науковою та навчально-методичною роботою. Виступила науковим керівником близько 20 наукових публікацій студентів.
Автор близько 20 наукових статей опублікованих у фахових виданнях та понад 10 навчально-методичних видань, серед них: конспекти лекцій, методичні вказівки до виконання практичної та самостійної роботи тощо, за якими навчаються студенти економічних спеціальностей. Опубліковано статті у виданнях включених до наукометричної бази SCOPUS
Вагомими виданнями є колективні монографії «Сучасні технології маркетингового менеджменту» та «Особливості управління збутовою діяльністю машинобудівних підприємств».
Постійно підвищує свій професійний рівень.
Має ряд грамот за активну участь в наукових конференцій та грамоту за високі досягнення у професійній діяльності.
Активно займається науковою та навчально-методичною роботою. Виступила науковим керівником близько 20 наукових публікацій студентів.
Автор близько 20 наукових статей опублікованих у фахових виданнях та понад 10 навчально-методичних видань, серед них: конспекти лекцій, методичні вказівки до виконання практичної та самостійної роботи тощо, за якими навчаються студенти економічних спеціальностей. Опубліковано 3 статті у виданнях включених до наукометричної бази SCOPUS
Вагомими виданнями є колективні монографії «Сучасні технології маркетингового менеджменту» та «Особливості управління збутовою діяльністю машинобудівних підприємств».
Постійно підвищує свій професійний рівень.
Має ряд грамот за активну участь в наукових конференцій та грамоту за високі досягнення у професійній діяльності.
Стажування
1. Університет митної справи та фінансів (м. Дніпро)
Довідка №21/56 від 31.05.2017
Тема: «Актуальні впровадження професійного коучінгу як інноваційної технології управління персоналом»
2. Запорізький національний технічний університет
Свідоцтво ПК № 00057 з від 27.05.2018
Тема « Інформаційний маркетинг в умовах сучасної економіки»