Стара версія
Університет Вступнику Навчання Наука Міжнародна
діяльність
Студентське
самоврядування
Головна сторінка / Викладачі / Лебідь Наталія Михайлівна

Лебідь Наталія Михайлівна

ЗНУ Викладачі Факультет журналістики Кафедра видавничої справи та редагування

Кандидат філологічних наук, доцент кафедри

Консультації

  • Четвер 14:30 – 16:00

Email: lebidnataliia2019@gmail.com

Дисципліни

  • Комп`ютерно-технічні засоби у рекламі та ПР
  • Професійна підготовка. Копірайтинг і дизайн у рекламі
  • Фотожурналістика
  • Галузева реклама і PR. Правова і політична проблематика
  • Спеціалізація. Реклама у мас-медіа та інтернеті
  • Спецкурс. Репутаційні та іміджеві технології.
  • Формування баз даних організації.

 

Біографія

У 2014 році з відзнакою закінчила магістратуру Запорізького національного університету за спеціальністю «Мова та література (англійська)», у 2015 році з відзнакою закінчила магістратуру та здобула ступінь магістра за спеціальністю «Медіа-комунікації». З 2014 року була аспіранткою кафедри видавничої справи та редагування. У 2018 році достроково захистила кандидатську дисертацію у Київському НПУ імені М.П.Драгоманова. Автор понад 15 наукових публікацій, 5 навчально-методичних посібників. У 2017 році пройшла програму підвищення кваліфікації (120 годин) Інтенсивного тренінгового інституту з методології медіадосліджень (за підтримки Ради міжнародних досліджень і обмінів IREX) та тренінгу «Активні громадяни» (за сприяння British Council). Також брала участь у тренінгових програмах Active Citizens Local Training (2017) та English for Media Literacy (2018). Cпівавтор колективної монографій «Медіакультура та інформаційна безпека в Європі та світі» (2017). У 2019 підвищила рівень володіння англійською мовою самостійно до рівня С1 (автономний рівень) відповідно до Загальноєвропейських рекомендацій з мовної освіти. У 2020 році взяла участь у науково-педагогічному стажування «Проблеми та процес реформування освіти в галузі соціальних комунікацій в Україні та країнах ЄС» у м. Влоцлавек, Республіка Польща

Наукова робота

p>соціолінгвістика, лінгвокультурологія, вербальні складові у cтворенні рекламного повідомлення, когнітивні основи рекламного образу, концептуалізація рекламного простору, семіотизація медіапростору.

Інформація надана факультетом журналістики

Лебідь Наталія Михайлівна