Стара версія
Університет Вступнику Навчання Наука Міжнародна
діяльність
Студентське
самоврядування
Головна сторінка / Викладачі / Санакоєва Наталія Дмитрівна

Санакоєва Наталія Дмитрівна

ЗНУ Викладачі Факультет журналістики Кафедра теорії комунікацій, реклами і зв’язків із громадськістю

кандидат філологічних наук, доцент

Консультації

  • Понеділок 13:00 – 14:00

Дисципліни

  • Психологічні основи реклами та PR
  • Практика рекламної діяльності
  • Психологія мас
  • Сучасні технології реклами
  • Теорія реклами
  • Реклама та зв`язки з громадськістю
  • Спеціалізація. Організація роботи рекламної агенції

Біографія

Закінчила з відзнакою філологічний факультет та факультет соціальної педагогіки та психології Запорізького державного університету (2001 р.). У 2006 р. захистила кандидатську дисертацію. У 2009 р. присвоєно вчене звання доцента.

Є постійним керівником студентської проектної та наукової діяльності: проект соціальної кампанії «Просторуй!» – перше місце у номінації «ПР-кампанія» на ХІ Всеукраїнському фестивалі студентської реклами (м. Київ, 2015), проект «#Вийди_з_лабіринту» – перше місце у секції «Маркетинг» на ХІ Міжнародному конкурсі студентських рекламних та PR проектів «Золотий компас» (м. Харків, 2017); опубліковано понад 50 наукових розвідок студентів у фахових виданнях та збірниках конференцій.

E-mail: n_sanakoyeva@ukr.net

Наукова робота

Автор понад 60 наукових публікацій, з яких 10 публікацій у міжнародних журналах (ОАЕ, Великобританії, Чехії, Словенії), монографії «Етнопсихологічна концепція особистості у прозі П.Загребельного» (2010), колективних монографій: «Прикладні соціально-комунікаційні технології: теорія та практика» (2016 р.) та «Медіакультура та інформаційна безпека в Європі та світі» (2017), чотирьох навчальних посібників з історії, теорії та практики рекламних комунікацій та співавтор навчального посібника «Основи медіакультури» (2016). У 2017 успішно пройшла програму довгострокового підвищення кваліфікації Інтенсивного тренінгового інституту з методології медіадосліджень (у рамках спільного проекту ЗНУ та Програми підтримки адміністрування університетів IREX).

Сфера дослідницьких інтересів – транснаціональні глобалізаційні процеси у сфері медіа, дискурс-аналіз рекламної комунікації, соціальна та політична рекламна комунікація, медіапсихологія, психологія реклами, медіакультура.

Інформація надана факультетом журналістики

Санакоєва Наталія Дмитрівна