Університет Вступнику Навчання Наука Міжнародна
діяльність
Студентське
самоврядування
Новини пресслужби ЗНУ / Новини / На економічному факультеті обговорили особливості сучасної економіки праці та маркетингу

На економічному факультеті обговорили особливості сучасної економіки праці та маркетингу

На економічному факультеті обговорили особливості сучасної економіки праці та маркетингу
20.04.2017 09:11 Все Головні новини Факультети Економічний Економічний факультет студентська наука освітній процес конференція

 

Нещодавно на базі Запорізького національного університету відбулась ХІ Міжнародна конференція студентів і молодих вчених «Управління соціально-економічним розвитком регіонів та держави». Варто відзначити, що започаткували її з ініціативи представників економічного факультету ЗНУ за підтримки державних та громадських організацій та за участю Міністерства освіти і науки України, Запорізької обласної державної адміністрації, Луганського національного університету імені Тараса Шевченка, Дніпропетровського національного університету ім. О. Гончара, ДВНЗ «Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету ім. Г. Сковороди», Всеукраїнської спілки вчених-економістів Вармінсько-Мазурського університету, Федерації професійних бухгалтерів і аудиторів України та інших.

Упродовж проведення конференції учасники розглянули першочергові проблеми, які складають на сьогодні основу соціально-економічного розвитку регіонів та держави. Зокрема, у ході роботи секції «Економіка праці та маркетинг суб’єктів господарювання» обговорили нагальні питання трансформації в засобах та інструментах управління маркетингом на підприємствах, розглянули інноваційні засади управління персоналом, дослідження світової практики та підходи до побудови комплексу маркетингу на підприємствах.

Участь у обговоренні на шостій секції взяли 23 представника студентської спільноти. Декан економічного факультету, професор Алла Череп під час урочистого відкриття роботи секції наголосила на актуальності обраної для обговорення теми, особливо у рамках соціально-економічного розвитку Запорізького регіону у Світовій торговій організації. Відтак, на її думку, вкрай необхідним для процвітання нашої країни є розробка стратегії у виробництві та просуванні товарів та послуг, направленої на збільшення продуктивності, інноваційності та екологічності. Вона представила присутнім гостей конференції, які працюють у галузі вирішення цих питань і мають корисну інформацію, якою готові ділитися із колегами. Завідувач кафедри управління персоналом і маркетингу, професор Олександр Кендюхов також побажав учасникам конференції творчості, активності та натхнення для подальших наукових звершень.

Доцент Наталя Кушинова висловила щиру подяку за плідну наукову роботу студентам та їх керівникам. Усім учасникам заходу вона побажала енергії, позитиву та ефективної роботи під час конференції. Секретарем секції стала доцент Ірина Нагаєць. Також в роботі секції взяли участь доценти Валентина Гельман й Олександр Череп, старший викладач Валерія Тимошик й асистент Наталія Терент`єва.

Першою свою доповідь на тему «Вірусний маркетинг» представила студентка 3 курсу спеціальності «Маркетинг» (гр. 3574-1) Ольга Горбань. Схожі проблеми та тенденції окреслила у своєму виступі на тему: «Маркетинг в соціальних мережах» студентка 2 курсу маркетингу гр. 3575-1 Алевтина Бандурко. Студент Кирило Тіщенко провів дослідження на тему «Діджитал-маркетинг», а Дмитро Олійник проаналізував світову практику маркетингу на підприємствах швидкого харчування. Артем Міщенко виголосив доповідь на тему: «Атрибути бренду», а студентка Світлана Васильченко – на тему: «Прихована реклама в кіно». Велике зацікавлення наукою продемонстрували студентки 1 курсу спеціальності «Маркетинг» Юлія Лобенська й Анна Соломаха, які тільки-но розпочали навчання, але вже переконливо засвідчили свій інтерес до вивчення поведінки споживача на ринку товарів та послуг. Студентка 3 курсу спеціальності «Економічна кібернетика» Маргарита Кардашевська розповіла про результати  свого дослідження світової практики використання екологічно-чистої упаковки, а Євгеній Мехряков провів глибокий аналіз ефективності та використання мобільної комерції.

Усі присутні на заході відзначили гарний рівень теоретичної підготовки студентів та їхнє прагнення займатися науковою діяльністю. Студентам побажали подальших наукових звершень та подякували висвітлення актуальних економічних проблем.

 

Кафедра управління персоналом і маркетингу

 


Схожі новини