Університет Вступнику Навчання Наука Міжнародна
діяльність
Студентське
самоврядування
Новини пресслужби ЗНУ / Новини / На філологічному факультеті досліджували інформаційно-комунікаційні технології навчання на уроках словесності

На філологічному факультеті досліджували інформаційно-комунікаційні технології навчання на уроках словесності

На філологічному факультеті досліджували інформаційно-комунікаційні технології навчання на уроках словесності
13.11.2017 16:07 Все Головні новини Факультети Філологічний Філологічний факультет інформаційно-комунікаційні технології навчання уроки словесності скрайбінг дистанційна освіта вебінари перевернуте навчання веб-квести сторітеллінг хмарні сервіси

На філологічному факультеті відбулося засідання круглого столу: «Використання інформаційно-комунікаційних технологій навчання на уроках словесності». Під керівництвом доцента кафедри української літератури Ірини Бакаленко магістри-філологи представили свої теоретичні напрацювання з проблеми використання інноваційних, зокрема інформаційно-комунікаційних технологій навчання, наводячи у своїх виступах і приклади практичного застосування різноманітних технологій на уроках мови та літератури.

Під час обговорення тем, запропонованих студентам, у майбутніх учителів-словесників була нагода висвітлити різноманітні аспекти використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках словесності: візуалізація навчального матеріалу і скрайбінг як інструмент візуалізації (Марина Деменковець, Таїсія Живиця); використання блогів та сайтів учителів-словесників як форми взаємодії з учнями (Анастасія Берковська, Анастасія Дьякуненко); впровадження дистанційної освіти, технології E-LEARNING та змішаного навчання з метою активізації пізнавальної активності учнів (Катерина Вініченко, Віталіна Дудніченко, Марія Ленок, Анастасія Шмигля, Катерина Щербак); вебінари як форма дистанційного інтерактивного навчання (Лілія Біла); використання інтернет-ресурсів учителями-предметниками (Ірина Ланіна); особливості технології перевернутого навчання (Настасія Ісачук); використання інформаційних технологій у проектній діяльності (Ілона Лисенко); веб-квести у навчальному процесі (Катерина Глова, НаталіяКурілова); сторітеллінг як мистецтво розповідати цікаві історії (Ксенія Сизова); використання хмарних сервісів (Наталія Маширо).

Усі доповіді, які супроводжувались презентаційними матеріалами,та практичні напрацювання студентів викликали жвавий інтерес. Родзинкою виступів стало те, що студенти-філологи пропонувалисвої власні розробки використання інформаційно-комунікаційних технологій у процес навчання мови та літератури. Чимало запитань доповідачам вказували на актуальність проблематики круглого столу та необхідність і важливість впровадження інноваційних підходів у навчально-виховний процес.

За словами учасників, розглянуті інноваційні технології забезпечать можливість отримувати знання у легкій доступній формі та формувати міцні практичні вміння й навички, дозволять активізувати навчальний процес, сприятимуть підвищенню ефективності навчального процесу і тому повинні стати важливим елементом педагогічної майстерності сучасного вчителя-предметника.

 

Філологічний факультет

Схожі новини