Університет Вступнику Навчання Наука Міжнародна
діяльність
Студентське
самоврядування
Новини пресслужби ЗНУ / Новини / Урок профорієнтації: інтерактивне занурення у журналістику та рекламу

Урок профорієнтації: інтерактивне занурення у журналістику та рекламу

Урок профорієнтації: інтерактивне занурення у журналістику та рекламу
20.03.2018 10:50 Все Головні новини Факультети Журналістики

19 березня студенти 4-го курсу факультету журналістики Запорізького національного університету відвідали Запорізьку загальноосвітню школу І-ІІІ ступенів № 101 Запорізької міської ради з профорієнтаційним уроком “Факультет журналістики: базове уявлення про професію журналіста і рекламіста”. Інна Демченко,Анна Янько, Лілія Статівко та доцент кафедри теорії комунікації, реклами та зв'язків із громадськістю Тетяна Іванець ознайомили учнів із професійними основами та надали змогу учням приміряти ролі журналіста та рекламіста.

Хлопці і дівчата розділилися на 4 команди та спробували дібрати до заміток коректні та креативні заголовки. Завдяки такій вправі учні перевірили здібності у правильному визначенні теми та ідеї матеріалу.

Крім того, студентки розповіли про продакт плейсмент, який на сьогодні є дуже поширеним. Студентки 4-го курсу пояснили що це за поняття та як його використовують в сучасному мистецтві.

Прикладом стали відомі фільми та серіали. Ця тема дуже пожвавила обговорення учнів. Їм дісталося завдання створити концепцію продактплейсменту в обраній на власний розсуд стрічці або мультику.

І наостанок студентки поговорили зі школярами про факти у журналістських матеріалах та уміння їх виокремлювати від суджень. Зокрема дівчата запропонували попрацювати із актуальними новинними матеріалами та пошукати там ці елементи.

Учень 11-го класу Микита Дмитренко прокоментував урок так: «Дякую приємним дівчатам з факультету журналістики за цікавий урок, де була корисна інформація щодо сучасної журналістики». Його однокласниця Аліна Мельникова також поділилась позитивними враженнями «Нам сподобалося вигадувати способи як прорекламувати якісь торгові марки у відомих фільмах/мультфільмах». Олександра Маняк поділилася такою думкою: «Цей урок можна віднести до складу медіаграмотності, що є актуальним та важливим у сучасному інформаційному суспільстві, яке безпосередньо оточує кожного з нас».

Фотогалерея: https://www.facebook.com/pg/univerzp/photos/?tab=album&album_id=1962617200434330

 

Факультет журналістики