Університет Вступнику Навчання Наука Міжнародна
діяльність
Студентське
самоврядування
Новини пресслужби ЗНУ / Новини / Телеведуча Ольга Вакало розповіла аспірантам і студентам ЗНУ про риторичні лайф-хаки

Телеведуча Ольга Вакало розповіла аспірантам і студентам ЗНУ про риторичні лайф-хаки

Телеведуча Ольга Вакало розповіла аспірантам і студентам ЗНУ про риторичні лайф-хаки
20.04.2018 09:57 Все Головні новини Тренінг з риторики

Дев’ятнадцятого квітня у Запорізькому національному університеті відома телеведуча, журналіст Ольга Вакало провела  для аспірантів вишу тренінг «Риторичні лайф-хаки, або як побудувати драматургію публічного виступу».

Головна мета заходу -  поділитися із студентами та аспірантами досвідом та розкрити специфіку риторичної майстерності.

Цей майстер-клас був організований відділом аспірантури та докторантури  для аспірантів в рамках навчальної програми. І у цьому заході взяли участь  не тільки аспіранти, але і студенти ЕПК та викладачі. Учасників тренінгу та спікера привітав проректор вишу з науково-педагогічної роботи Юрій Каганов, який наголосив на важливості проведення подібних тренінгів для поліпшення та урізноманітнення навчання та підготовки аспірантів в галузі риторики.

Під час заходу телеведуча розповіла про свій досвід роботи, про секрети успішних публічних виступів і комунікації у прямому ефірі, а саме: як впливати на аудиторію, переконувати, ефективно комунікувати взаємодіяти з нею і відчувати зворотній зв’язок.

Крім того, учасники тренінгу мали змогу дізнатись про техніки розвитку дихання, звільнення від хвилювання і напруження  перед виступом, про риторику як науку, мистецтво та теорію ефективного, доцільного, впливового і гармонійного мовлення, а також про історію її виникнення.

Так, на думку Ольги Вакало,  з розширенням новітніх засобів комунікації збільшується кількість спільнот, які між собою комунікують, тому в цьому сенсі велику роль відіграє трансцендентна комунікація.  Також вона зауважує, що риторика – це мистецтво доводити свої думки, при цьому слухаючи інших, це своєрідна культура спілкування  для виходу на новий, більш вищий рівень.

Розглянули під час зустрічі і три способи переконання:

  1. Логічний (ідеї, аргументи, доводи)
  2. Емоційний (вплив на відчуття)
  3. Етичний (вплив на віру та переконання)

Також учасникам на прикладі рекламного продукту, відеороликів про «Ігри незламних» показали як відеоряд, музика, текст та інші засоби виразності викликають  почуття поваги, гідності, віри, вдячності українським воїнам, а також як цей продукт  впливає на логіку, етику та звільнює від стереотипів.

Наприкінці зустрічі гостя  із задоволенням відповіла на питання багатьох зацікавлених аспірантів та поділилась професійними секретами.

За словами організаторів, подібні освітні заходи, а також майстер-класи і тренінги плануються і надалі задля  підвищення  рівня  професіоналізму і грамотності  аспірантів.