Дев’ятнадцятого квітня на базі Запорізького обласного театру ляльок провели масштабний профорієнтаційний захід, цільовою аудиторією якого стала студентська молодь м. Запоріжжя, а також випускники вишів. Організатором ярмарки вакансій «JobShop-2018» стала міжнародна студентська організація «Best». Серед учасників заходу було чимало студентів різних факультетів Запорізького національного університету.
Організатори заходу вбачали у ньому платформу, на якій збираються представники компаній для відкритого й відвертого спілкування зі студентами з питань можливостей та умов майбутнього працевлаштування молоді, пошуку першого місця роботи тощо.
Студентів ЗНУ, орієнтованих під час навчання на застосування здобутих знань і навичок на практиці, зацікавили можливості, які запропонували для пошуку роботи організатори ярмарку вакансій.
Так, вони побували на презентації компанії «Beetroot Academy», а також на тренінгах від рекрутерів компанії «The Gravity Agency», висвячених питанням працевлаштування. Серед активних учасників майстер-класу «Номер 1», присвяченого особистій ефективності, відзначили студентів історичного факультету.
Загалом, усі представники ЗНУ оцінили свою участь у заході як корисну й пізнавальну. Вони подякували організаторам ярмарку вакансій, а також – представникам відділу доуніверситетської підготовки, профорієнтації та працевлаштування вишу, які розповсюдили потрібну інформацію всіма факультетами університету, за надану можливість дізнатися багато нового щодо алгоритму успішного пошуку роботи, взаємодії з роботодавцями тощо.
Як відзначила начальник відділу доуніверситетської підготовки, профорієнтації та працевлаштування Юлія Паскевська, коментуючи участь студентів ЗНУ в JobShop-2018»: «Такий досвід спілкування з потенційними роботодавцями дозволяє студентам ще під час навчання замислитися над пошуками робочого місця, зробити перші кроки в цьому напрямку. Крім того, вони з перших вуст дізнаються, які саме знання, навички й риси вдачі цінують майбутні роботодавці, на чому варто зосередитися під час перебування у вищому навчальному закладі. Саме тому ми вважаємо, що участь представників студентства ЗНУ у міських ярмарках вакансій – корисне доповнення до низки заходів із працевлаштування, які постійно проводяться на всіх факультетах вишу».