Минулого тижня учасники бізнес-інкубатора економічного факультету ЗНУ провели зустріч із генеральним директором Запорізької фабрики керамічних і напівпорцелянових виробів – ТОВ «АТТА» Анатолієм Тітовим безпосередньо на виробництві. Відвідувачі мали можливість ознайомитися з історією створення цього бізнесу, причинами його виникнення та факторами виробництва конкурентоспроможної продукції в умовах нестабільного вітчизняного ринку.
На підприємстві представлений широкий асортимент оригінальних українських сувенірних виробів із порцеляни різного ґатунку, а саме: музичні порцелянові вироби, скульптура, настінні тарілки, набори, церковні вироби, каміни та басейни авторської роботи. Унікальна запорізька порцеляна користується попитом не лише на ринку України, але й у країнах Європи, Америки, і навіть Австралії.
Під час екскурсії учасники були ознайомлені з тонкощами виробництва сувенірної продукції. Вони дізналися про склад матеріалів і технології виробництва виробів із порцеляни, простежили за всіма процесами створення порцелянових виробів від підготовки глини, створення форми, випалу в печі, до нанесення малюнка й декору. Крім того, екскурсантам надали багато цікавих фактах про цей матеріал.
Також вони побачили, які елементи порцеляни використовуються для захисту воєнної техніки, космічних кораблів, і в бронежилетах, які є надійнішими та легшими за аналоги з металевими вставками. Після екскурсії, директор фабрики запропонував інкубантам взяти участь у розробці ескізу виробу, а також залишити собі на згадку пам’ятну річ, що було приємною несподіванкою.
Наприкінці зустрічі відбулося обговорення конкурентоспроможності бізнес-моделі ТОВ «АТТА» й можливих напрямів диверсифікації його роботи для отримання нових конкурентних переваг. Інкубанти дійшли думки, що займатися улюбленою справою – це і є найкращий бізнес, який завжди буде гідно оцінений.
Фотогалерея:
https://www.facebook.com/850636871632374/photos/?tab=album&album_id=2272553726107341
Олександра Бурдило