Стара версія
Університет Абітурієнту Навчання Наука Міжнародна
діяльність
Студентське
самоврядування
Новини прес-служби ЗНУ / Новини / У ЗНУ триває конкурс: усі охочі представники вишу можуть запропонувати власні ідеї щодо створення його логотипа (+ПОЛОЖЕННЯ)

У ЗНУ триває конкурс: усі охочі представники вишу можуть запропонувати власні ідеї щодо створення його логотипа (+ПОЛОЖЕННЯ)

У ЗНУ триває конкурс: усі охочі представники вишу можуть запропонувати власні ідеї щодо створення його логотипа (+ПОЛОЖЕННЯ)
07.12.2018 13:34 Все Головні новини Конкурс іміджева політика логотип ЗНУ

Нагадаємо, що ректор ЗНУ Микола Фролов підписав наказ № 432 про оголошення конкурсу зі створення логотипа Запорізького національного університету. Варто відзначити, що з початку нового навчального року у виші активно триває процес ребрендінгу освітнього закладу. Ці питання порушували як під час проведення Вченої ради, так і на нарадах зі студентським активом:

https://www.znu.edu.ua/cms/index.php?action=news/view_details&news_id=44912&lang=ukr&news_code=u-znu-vidbulosya-chergove-zasidannya-vchenoyi-radi44912-ukr

https://www.znu.edu.ua/cms/index.php?action=news/view_details&news_id=45117&lang=ukr&news_code=studenti-aktivno-doluchilisya-do-provedennya-protsesu-rebrendingu-v-znu

До складу журі конкурси увійшли: проректор з наукової роботи Геннадій Васильчук (голова журі), проректор з науково-педагогічної роботи Юрій Каганов, начальник відділу доуніверситетської підготовки, профорієнтації та працевлаштування Галина Микитів, директор центру культури Юлія Янько, голова студентської ради університету Марія Пересипко, студентка магістратури факультету менеджменту Анастасія Долгополова, голова інформаційного сектору студради ЕПК Софія Кравчук, голова студентської ради юридичного факультету Армен Навоян.

Участь у конкурсі можуть брати: науково-педагогічні працівники, співробітники, студенти університету та коледжів, аспіранти й докторанти.

Отже, конкурс триватиме з 19 листопада по 19 грудня 2018 року з метою подальшого формування іміджевої та корпоративної політики університету, популяризації закладу під час рекламно-інформаційних, профорієнтаційних заходів.

pro_konkurs_z___stvorennya_logotipa_un__versitetu.pdf

 

 

 


Схожі новини