Університет Вступнику Навчання Наука Міжнародна
діяльність
Студентське
самоврядування
Новини пресслужби ЗНУ / Новини / Викладач Інженерного інституту ЗНУ взяла участь у Міжнародній конференції «Місце України у світі: муніципальний маркетинг і брендинг»

Викладач Інженерного інституту ЗНУ взяла участь у Міжнародній конференції «Місце України у світі: муніципальний маркетинг і брендинг»

Викладач Інженерного інституту ЗНУ взяла участь у Міжнародній конференції «Місце України у світі: муніципальний маркетинг і брендинг»
22.03.2019 09:53 Все Головні новини Інженерний інститут ЗНУ Інженерний інститут факультет економіки та менеджменту міжнародна діяльність конференція

Нещодавно в рамках Проекту ПРОМІС у м. Києві відбулася Міжнародна конференція «Місце України у світі: муніципальний маркетинг і брендинг». У рамках конференції провели низку групових дискусій і майстер-класів із питань муніципального брендингу та маркетингу. Серед його учасників був представлений Інженерний інститут ЗНУ.

У конференції взяли участь міжнародні й українські експерти, фахівці-практики, які мають значний досвід у цій галузі, зокрема Артем Біденко, державний секретар Міністерства інформаційної політики України; Уляна Хромяк, заступниця Голови Наглядової ради Офісу із залучення та підтримки інвестицій Ukraine Invest; Олександр Кучеренко, директор Проекту ПРОМІС, Олександр Слобожан, виконавчий директор Асоціації міст України, Руслан Поп'юк, державний експерт експертної групи взаємодії з інституціями Ради Європи; Ден Тейлор, експерт з економічного розвитку м. Інісфіл (Канада); Кент МакМаллін, головний експерт із питань інвестицій та місцевого економічного розвитку м. Едмонтона (Канада); Хуберт Копер та Ольга Легчиліна з туристичної організації в м. Лодзь (Польща).

Інженерний інститут Запорізького національного університету представляла доцент кафедри менеджменту організації та управління проектами, кандидат наук з державного управління Марина Ажажа. Марина Андріївна стала активним учасником дискусій пленарних засідань конференцій за темами: «Місце України у світі: національний брендинг і маркетингові ініціативи», «Сучасна теорія та практика муніципального маркетингу та міжнародний досвід брендингу територій», «Українські міста у світі: муніципальні брендингові та маркетингові ініціативи», «Ребрендинг: виклики і як рухатися вперед до ребрендингу перепрофілювання України» та «Досвід і кращі практики Канади у сфері муніципального маркетингу».

 

Кафедра менеджменту організації та управління проектами

Інженерного інституту ЗНУ

 

Схожі новини