Стара версія
Університет Вступнику Навчання Наука Міжнародна
діяльність
Студентське
самоврядування
Новини прес-служби ЗНУ / Новини / На кафедрі викладання другої іноземної мови обговорили ефективні прийоми роботи зі студентами

На кафедрі викладання другої іноземної мови обговорили ефективні прийоми роботи зі студентами

На кафедрі викладання другої іноземної мови обговорили ефективні прийоми роботи зі студентами
12.06.2019 10:52 Все Головні новини Факультети Іноземної філології факультет іноземної філології освітній процес інноваційні методики методичний семінар

На факультеті іноземної філології триває підбиття підсумків роботи у 2018-2019 навчальному році. Зокрема, на кафедрі викладання другої іноземної мови проаналізували роботу викладачів. Наприкінці минулого тижня колектив зібрався на методичному семінарі, щоб обговорити результати своєї роботи та поділитися вдалими методичними прийомами.

Прикладом проведення підсумкового заняття з дисципліни «Методика викладання іноземної мови та літератури» поділилась завідувач кафедри, доцент Катерина Ружин.

Катерина Михайлівна розповіла про останнє заняття зі студентами 3 курсу освітньо-професійних програм «Мова і література (німецька)», «Мова і література (французька)», «Мова і література (іспанська)». Темою було обрано питання «Професія сучасного вчителя іноземної мови». Участь в обговоренні взяли всі студенти курсу. Заняття такого формату з цієї дисципліни ще не проводили.

Зустріч мала інтерактивний характер та складалась із трьох основних етапів. Для проведення першого студентам запропонували подивитись заздалегідь стрічку «Товариство мертвих поетів». Під час заняття було представлено кілька фрагментів із фільму, а студенти, після обговорення у міні-групах, презентували своє бачення ситуацій. Варто зауважити, що студентські висновки було представлено у проекції на особливості сучасної школи.

Другий етап заняття передбачав виконання творчого проекту в міні-групах та опис портрету сучасного вчителя. Третьокурсники обговорили особливості вчителя як особистості та як професіонала. І, знову ж таки, свої ідеї студентство адаптувало до вимог сучасного суспільства.

А ось третій етап зустрічі був для студентів неочікуваний та найцікавіший. Катерина Михайлівна запропонувала кожному пройти тест на перевірку якостей, якими має володіти вчитель у наш час. Студентам сподобався цей вид роботи, вони мали змогу виявити рівень своєї зацікавленості професією, визначити компетентності, якими вони вже володіють. Після тестування було обговорення результатів, що мало формат ефективного тренінгу перед випробуванням професією, яке чекає на студентів вже у вересні.

Педагогічні працівники кафедри обговорили формат заняття, запропонований завідувачкою, та розглянули варіанти впровадження таких прийомів (перегляд та обговорення тематичних фільмів, творчі проекти, тестування, тренінг) на заняттях із практики другої іноземної мови. Катерина Михайлівна висунула пропозицію провести ще один кафедральний методичний семінар у червні, під час якого колеги представлять свої творчі доробки.

 

Ганна Ваніна,

заступник декана ФІФ

з інформаційної та іміджевої політики

 


Схожі новини