Третього лютого розпочнеться реєстрація на основну сесію зовнішнього незалежного оцінювання. І тому інформація про особливості ЗНО, правильний вибір предметів для вступної кампанії та підготовку до державної підсумкової атестацій й зовнішнього незалежного оцінювання є для школярів дуже важливою та актуальною. Особливого значення набуває ця інформація для батьків старшокласників. І тому такі зустрічі є пріоритетними у профорієнтаційній роботі філологічного факультету.
На запрошення вчителя української мови та літератури Тетяни Трунової доцент кафедри української літератури Ірина Бакаленко завітала в Запорізьку школу № 100, де зустрілася з батьками старшокласників.
Дві години спілкування пролетіли непомітно, тому що предметом обговорення в аудиторії були питання особливостей державної підсумкової атестації у формі зовнішнього незалежного оцінювання та вступу до закладів вищої освіти у 2020 році.
Батькам була представлена інформація про особливості вибору предметів ЗНО для державної підсумкової атестації та вступу до закладів вищої освіти; терміни проведення ЗНО та вступної кампанії 2020; особливості визначення «порогового» балу; характеристика сертифікаційних робіт з предметів тестування; критерії оцінювання сертифікаційних робіт ЗНО; «порогові» бали з предметів ЗНО; розрахунок конкурсного балу вступника; пріоритетність заяв при вступі.
Ірина Бакаленко підкреслила важливість участі школярів у пробному тестуванні від Дніпропетровського регіонального центру оцінювання якості освіти (https://dneprtest.dp.ua/cms/index.php) та безкоштовних пробних тренінгах від Запорізького національного університету (https://www.znu.edu.ua/), що дасть можливість учням побачити технологічну процедуру проведення зовнішнього незалежного оцінювання, перевірити рівень своїх знань та психологічно підготуватися до важливих вступних випробувань.
До основної сесії ЗНО ще є достатньо часу для успішної підготовки до складання тестування, а тому батькам було окреслено типові помилки учасників ЗНО (розв'язання тестових завдань ЗНО без повторення навчального матеріалу відповідно до програм; сподівання на можливість використання в процесі роботи над тестами мобільних телефонів, шпаргалок; відсутність тренінгу щодо роботи з тестовими зошитами, заповнення бланків відповідей і розрахунку часу для виконання тестових завдань) й надано поради щодо підтримки дітей у цей складний та напружений період.
Освітні програми Запорізького національного університету, зокрема філологічного факультету, творчі конкурси, практична підготовка студентів до майбутньої професійної діяльності, можливості працевлаштування випускників, навчання та студентське дозвілля викликали багато питань у батьківської громади, на які вони отримали вичерпні відповіді.
Філологічний факультет
Фотогалерея:
https://www.facebook.com/pg/pressluzhbaZNU/photos/?tab=album&album_id=138516757589671