Стара версія
Новини прес-служби ЗНУ / Новини / Випускникам-магістрам математичного факультету урочисто вручили дипломи

Випускникам-магістрам математичного факультету урочисто вручили дипломи

10.02.2020 15:41 Все Головні новини Факультети Математичний Випускний математичний факультет

10 лютого на математичному факультеті Запорізького національного університету (ZNU, Zaporizhzhia National University) відбулося вручення дипломів цьогорічним випускникам-магістрам за освітніми програмами «Середня освіта (Фізика)», «Фізика та астрономія», «Прикладна фізика та наноматеріали», «Математика», «Прикладна математика», «Інженерія програмного забезпечення», «Комп’ютерні науки». Дипломи отримали 120 магістрів денного та заочного відділення, з них 28 отримали дипломи з відзнакою.

Урочистості з нагоди вручення дипломів розпочалися традиційно проголошенням гімну України. Привітати випускників зі святом прийшли представники ректорату, викладачі та батьки. Святковий захід відкрив декан математичного факультету Сергій Гоменюк. Він привітав випускників з однією із найважливіших подій у їхньому житті, вручив дипломи випускникам, висловивши сподівання, що отримана ними підготовка забезпечить їм успіх, подальше професійне становлення, цікаву і перспективну роботу, особистісний розвиток, матеріальну незалежність. Крім того, він закликав магістрів продовжити навчання в аспірантурі та докторантурі і запевнив винуватців свята в тому, що двері ЗНУ будуть завжди для них відкриті. Нагадав декан і про день математичного факультету (останній четвер квітня), на який запрошують і випускників, і студентів і викладачів.

До привітань долучився і перший проректор Олександр Бондар. Він побажав випускникам пронести найкращі спогади про роки навчання крізь усе життя, не забувати рідний факультет та гордо нести звання випускників математичного факультету ЗНУ, адже диплом магістра – це важливий результат і необхідна сходинка для подальших досягнень, звершень та успіхів. «Не забувайте, що ваш фах і професія дуже потрібні у суспільстві для розвитку держави, національної безпеки і збереження потенціалу математичної і фізичної освіти. Не втрачайте впевненості у свої сили, крокуйте по життю з любов’ю до України, до університету і до своїх викладачів», - зазначив він. Також перший проректор побажав молоді щастя, наснаги, невичерпного оптимізму здоров’я, наполегливості та успіхів у всіх добрих починаннях.

Разом із завідувачем кафедри фундаментальної математики Сергієм Гребенюком, завідувачем кафедри програмної інженерії Андрієм Лісняком, завідувачем кафедри комп’ютерних наук Сергієм Борю, завідувачем кафедри фізики твердого тіла Василем Гіржоном, завідувачем кафедри прикладної фізики і наноматеріалів Валерієм Міщенком, завідувачем кафедри прикладної математики і механіки Віктором Грищаком,  завідувачем кафедри фiзики та методики її викладання Олександром Іваницьким  вони вручили дипломи випускникам-магістрам денної та заочної форм навчання.

До святкових привітань долучились і представники викладацького складу факультету, які побажали випускникам бути гідними представниками своєї професії, не зупинятись на досягнутому, рухатись вперед, бути самостійними, постійно вдосконалюватись у професійному плані, а також бути успішними і на роботі, і в особистому житті.

Олена Переверзєва