Університет Вступнику Навчання Наука Міжнародна
діяльність
Студентське
самоврядування
Новини пресслужби ЗНУ / Новини / На факультеті менеджменту відбулося ZOOM-засідання круглого столу «Проблеми менеджменту міжнародного бізнесу в умовах пандемії»

На факультеті менеджменту відбулося ZOOM-засідання круглого столу «Проблеми менеджменту міжнародного бізнесу в умовах пандемії»

На факультеті менеджменту відбулося ZOOM-засідання круглого столу «Проблеми менеджменту міжнародного бізнесу в умовах пандемії»
05.05.2020 12:36 Все Головні новини Факультети Менеджменту ZNU Zaporizhzhia National University факультет менеджменту наукова діяльність засідання круглого столу

Двадцять дев’ятого квітня на кафедрі бізнес-адміністрування і менеджменту зовнішньоекономічної діяльності факультету менеджменту ЗНУ (ZNU, Zaporizhzhia National University) відбулося засідання круглого столу у форматі ZOOM-конференції на тему «Проблеми менеджменту міжнародного бізнесу в умовах пандемії».

У заході взяли активну участь студенти всіх курсів факультету менеджменту та Економіко-правничого коледжу, аспіранти, випускники, викладачі кафедри та інших університетів (КНУ, КНЕУ, Хортицька національна навчально-реабілітаційна академія, КПУ). Серед запрошених були представники бізнесу – стейкхолдери, із якими кафедра активно співпрацює вже не перший рік: Олексій Пучков (ТОВ «Урожай»), Владислав Савченко (Power Code), Олег Серовський (мережа АЗС «ZOG»), Ольга Легкодимова (фабрика кави ISLA). В цілому кількість учасників була більше 50 осіб.
Дискусію розпочав завідувач кафедри, професор Дамір Бікулов, який наголосив на актуальності теми зустрічі. Свої наукові погляди щодо сучасного стану вітчизняного та міжнародного бізнесу висловили доценти Євгенія Маказан та Світлана Маркова.
Учасники зустрічі обговорили багато актуальних і важливих питань: переорієнтація бізнесу при переході в on-linе, перспективи, які відкриваються в умовах пандемії, реалізація себе та свого бізнесу в нових умовах ринку та підприємництва, практика європейських країн щодо підтримки бізнесу та можливості розвитку та пошуку нових ніш.
Ґрунтовною була доповідь студентки магістратури першого року навчання Анастасії Лепеченко. Вона розглянула практику поведінки в умовах пандемії бізнесу Німеччини та Італії, досвід успіху світових лідерів ринку: Ozon, Apple, eBay, Netflix і звичайно ж ZOOM.
До дискусії зі своїми враженнями та думками долучилися студенти та аспіранти, зокрема: Андрій Щеглов, Михайло Цурканенко, Анастасія Кірик, Данило Даниленко, Анастасія Бичковська й Олександр Єфанов.
Студентам було запропоновано в подальшому розвинути свої наукові погляди та взяти участь в конкурсах наукових есе. Також було прийнято рішення про доцільність проведення подібних заходів на постійній основі. Усіх учасників і доповідачів заходу за його результатами нагороджено грамотами та сертифікатами.

Факультет менеджменту

Схожі новини