Стара версія
Університет Вступнику Навчання Наука Міжнародна
діяльність
Студентське
самоврядування
Новини пресслужби ЗНУ / Новини / Проєкт «Історії успіхів випускників ЗНУ»: вихованка факультету журналістики, керівник відділу медіазакупівель та продажу трафіку в одній із IT-кампаній Вікторія Опалєва

Проєкт «Історії успіхів випускників ЗНУ»: вихованка факультету журналістики, керівник відділу медіазакупівель та продажу трафіку в одній із IT-кампаній Вікторія Опалєва

Проєкт «Історії успіхів випускників ЗНУ»: вихованка факультету журналістики, керівник відділу медіазакупівель та продажу трафіку в одній із IT-кампаній Вікторія Опалєва
19.05.2020 12:38 Все Головні новини Факультети Журналістики Відділ доуніверситетської підготовки, профорієнтації та працевлаштування Історії успіхів випускників ЗНУ ZNU Zaporizhzhia National University факультет журналістики відділ доуніверситетської підготовки профорієнтації та працевлаштування пресслужба проєкт «Історії успіхів випускників ЗНУ»

У Запорізькому національному університеті (ZNU, Zaporizhzhia National University), за ініціативи відділу доуніверситетської підготовки, профорієнтації та працевлаштування, триває втілення в життя проєкту «Історії успіхів випускників ЗНУ». До його реалізації активно долучаються представники різних факультетів вишу. Черговий матеріал цієї рубрики присвячений розповіді про досвід професійного становлення й успіху випускниці факультету журналістики Вікторії Опалєвої.

Вікторія Опалєва з радістю погодилась на інтерв’ю. Під час розмови вона розповіла чимало цікавого про своє сьогоднішнє життя та свій вагомий доробок.

- Якщо б Ваc попросили зробити самопрезентацію (як на першому курсі), що б Ви про себе сьогоднішню сказали? Які ролі в сьогодні Вам подобаються найбільше?

- Я мешкаю в місті Києві, щодня поринаючи в його обійми і шалений ритм. Маю власну сім’ю, якою пишаюся. Працюю у галузі IT та афіліейт- маркетингу. Я молода, але вже доросла й усвідомлена. Ставлю перед сооюі цілі та досягаю їх. Несу повну відповідальність за своє життя. І по-справжньому отримую задоволення, маючи можливість робити його таким, яким захочу. Сьогодні я щаслива.

- Назвіть свої три найвдаліші проєкти, якими ви пишаєтесь?

- Вважаю свою команду проєктом, яким пишаюсь. Саме з нею ми щодня реалізовуємо безліч інших проєктів, ростемо, розвиваємось і рухаємось вперед.

- Як Ви охарактеризували б свою діяльність? Що Ви любите в своїй роботі найбільше, а що Вам хотілося б змінити?

- За 5 років у діджитал-маркетингу я пройшла кілька етапів. Спочатку я займалася суто media buying, тобто купівлею трафіку. Пізніше почала вивчати іншу сторону – продаж цього трафіку різним компаніям, таким чином відкривши для себе affiliate (партнерський) маркетинг. Наразі я керую відділом, який займається і тим, і тим, виступаючи своєрідною агенцією. З одного боку – контракти з великі світовими медіа майданчиками, з іншого боку – власники діджитал-продуктів, таких як мобільні додатки, ігри, e-commerce, різноманітні онлайн-сервіси. Такі продукти потребують постійного шаленого потоку зацікавленої та релевантної аудиторії. Мій обов’язок – забезпечити їм це.

За що я люблю свою роботу? За те, що не дає мені розслабитися (щоразу нові челенджі та нові виклики), за партнерів зі всього світу, за те, що є можливість завжди чітко бачити результат, незалежно від того позитивний він чи негативний. І найголовніше – за безцінний досвід, який отримую щодня.

Якби мене кілька років тому спитали про те, що я хочу змінити – відповідь була б про раптові питання, які незаплановано виникають у неробочий час. Такі ситуації добряче виводили мене з рівноваги. Але з досвідом робота стає повноцінною частиною життя, а я з тих, хто хоче смакувати кожну його хвилину. Тому сьогодні мати ноутбук під рукою, бути готовою вирішити будь-яке питання у будь-який час – це мій лайфстайл, в якому почуваю себе більш ніж комфортно. Вважаю, що в цьому і полягає професіоналізм. Зараз я нічого б не змінювала.

- Чи уявляли Ви своє життя саме таким, коли були студенткою?

- Ні, мені було складно уявити своє майбутнє. Але нещодавно знайшла запис з університетських років, де написано що мрію жити, працювати та любити в Києві. Дивовижно, але так і сталося. Я вдячна долі за все, що відбувається в моєму житті, мабуть, вона краще знає, яким воно повинне бути.

- Чи був Ваш вибір фаху після школи виваженим?

- Не можу сказати, що мріяла про обрану спеціальність із дитинства. Хотілося займатися чимось сучасним, креативним, але при цьому вимірюваним. Саме тому я обрала вступ на спеціальність «Реклама і зв’язки з громадськістю». Зараз розумію, що зробила правильний вибір, адже в мені добре вживаються гуманітарій і математик. А маркетинг – це саме та галузь, де потрібні і творчість, і вміння налагоджувати комунікації, і високі аналітичні здібності, а якщо мовиться про онлайн-маркетинг – то ще й певні технічні навички.

- За що ви вдячні своїм студентським роками, а що хотіли б змінити, якщо б була така можливість?

- У мене були прекрасні студентські роки. Вони подарували мені чудових людей, майбутнього чоловіка, і певним чином сформували мене такою, якою я є зараз. Я вважаю, що мені пощастило потрапити саме до ЗНУ і саме на журфак. У нас – найкращі викладачі, справжні професіонали своєї справи, які стають по-справжньому рідними за час навчання.

- Як часто Вам доводиться бачити своїх однокурсників? Чи підтримуєте ви студентські контакти?

- Багато моїх однокурсників зараз також проживають у Києві. Із найближчими подругами ми майже щодня спілкуємося в месенджерах та інколи зустрічаємося. Не так часто, як хотілось би, адже всі зайняті роботою, але кава на Подолі вже стала доброю традицією. Такі зустрічі завжди супроводжуються світлими спогадами студентських років, і ми щоразу робимо висновок про те, що наш факультет і наш університет – найкращі.

- Якою була ваша перша робота, коли відчули себе фахівцем?

- Потрапивши в IT-галузь, я відкрила для себе зовсім інший бік маркетингу, аніж знала до цього. Це – величезні обсяг даних, аналітика, безліч показників ефективності. Це – воронки, які ти повністю контролюєш – від вибору промо-матеріалів до кінцевого отримання прибутку. Це – рекламні кампанії в різних країнах світу, кожна з яких має свої особливості. Врешті-решт, це – величезні рекламні бюджети, за які ти несеш відповідальність. Мені потрібно було багато часу, щоб опанувати безліч нюансів. Більше того, я продовжую їх опановувати. Проте останні кілька років уже відчуваю себе фахівцем. Зараз мені приємно бути впевненою у своїх діях, ділитися своєю експертизою з іншими, мати можливість налагоджувати процес командної роботи. Та все ж вважаю, що завжди є куди зростати та до чого прагнути.

- Ви любите подорожі, розкажіть, які мандрівки Вас вразили найбільше?

- Після закінчення університету мені довелось побувати в багатьох країнах. Частина з них – це робочі подорожі: відвідування міжнародних конференцій, зустрічі з партнерами. Інша частина – довгоочікувані відпустки, де маєш більше часу насолодитися місцевістю. Минулий 2019 рік став особливо насиченим на подорожі, я встигла відвідати 11 країн, майже по країні щомісяця. Найбільш запам’яталася подорож в Азію. Я мала робочу поїздку в Бангкок. На шляху до Тайланду пощастило відвідати ще й Сінгапур. Те, що я побачила, надзвичайно вразило мене. Це – інший світ, світ майбутнього. Наразі у зв’язку із ситуацією у світі маю перерву в поїздках. Довелось навіть скасувати весняну подорож у Грузію, яку планували з подругою (до речі, одногрупницею). А от куди хотілося б поїхати після закінчення карантину – то це в наші Карпати. Мандри в гори, букет польових квітів у руці – що може бути краще?

- Чи маєте Ви якісь свої (сімейні) традиції? Які?

- Чесно кажучи, складно виділити окремі сімейні традиції, мабуть, тому що вони вже стали частиною побуту. Наприклад, каву зранку завжди готує чоловік, вечерю намагаємося готувати разом. На ніч обов’язково перегляд хоча б однієї серії улюбленого серіалу. Разом насолоджуємося вихідними, любимо планувати подорожі, не забуваємо відвідувати батьків.

- Які плани і перспективи на майбутнє ви бачите (з того, про що можна сказати)?

- Мені здається, пандемія показала всьому світові, що планувати що-небудь заздалегідь – така собі ідея. Але всі ми прогресивні люди, і без планів нікуди. Ще не всі континенти відвідано, не всі професійні та особисті цілі досягнуто. Не заперечую, що через певний час, можливо, матиму власну справу. А поки що насолоджуюсь сьогоднішнім днем та посміхаюся Всесвіту.

Хочу побажати всім молодим людям бути сміливими у своїх мріях, амбіційними і наполегливими. Я вірю в те, що досягнути можна всього чого завгодно. Усі кордони та рамки лише у нас в голові. Світ повний можливостей, і вони відкриті для кожного. Варто лише простягнути руку назустріч.

 

 

 

 

Схожі новини