Університет Вступнику Навчання Наука Міжнародна
діяльність
Студентське
самоврядування
Новини пресслужби ЗНУ / Новини / Кафедра управління персоналом і маркетингу провела заняття в Літній школі економічного факультету

Кафедра управління персоналом і маркетингу провела заняття в Літній школі економічного факультету

Кафедра управління персоналом і маркетингу провела заняття в Літній школі економічного факультету
12.06.2020 11:45 Все Головні новини Факультети Економічний ZNU Zaporizhzhia National University економічний факультет Літня школа співпраця зі школами профорієнтаційна діяльність кафедра управління персоналом і маркетингу

У середу, 10.06.2020 року, робота Літньої онлайн-школи економічного факультету ЗНУ (ZNU, Zaporizhzhia National University) «Я в курсі професійного майбутнього» продовжилася презентацією кафедри управління персоналом і маркетингу. Перед учасниками школи виступив із привітальним словом завідувач кафедри, професор Микола Іванов, який розказав про переваги навчання на економічному факультеті, зокрема на спеціальностях маркетинг та управління персоналом і економіка праці Такими перевагами є: використання оригінальних новітніх методів навчання у вигляді дискусій, тренінгів, ділових ігор, вирішення кейсів, командної роботи, аналізу проблемних ситуацій, презентацій, ігрових імітаційних технологій; високий науковий потенціал, професіоналізм науково-педагогічних працівників; можливість проходження практики в кращих вітчизняних і зарубіжних компаніях; сучасна матеріально-технічна база тощо.

Підготовка фахівців, які поєднують знання в галузі управління персоналом із поглибленим вивченням наукової організації та економіки праці, дозволить створювати механізми доцільних і разом із тим соціально відповідальних управлінських рішень на підприємстві. Навчання майбутніх маркетологів, які отримують професійні навички управління продуктом, ціноутворення, дистрибуції та продажу, реклами, організації та просування електронних продажів, проектування інтернет-магазину, продиктована попитом, що сформувався на ринку праці, в сучасних умовах функціонування компаній.

Заняття в школі проводили викладачі кафедри, зокрема спочатку відбувся тренінг «Реалізуємося на ринку праці», який провела к.е.н., доцент кафедри управління персоналом і маркетингу Валентина Гельман. У ході тренінгу розглянуто елементи схеми взаємодії людини з елементами процесу праці, визначено способи реалізації власних економічних інтересів в рамках законодавства, окреслено вимоги до конкурентоспроможного фахівця, які висувалися і будуть висуватися з огляду на зміни пріоритетів розвитку економіки та суспільства, приділено особливу увагу формуванню власного бренду як сукупності професійного досвіду, навичок і досягнень.

У запропонованій слухачам літньої школи діловій грі «Світ професій і ринок праці» учнями було здійснено оцінку своїх інтересів, здібностей, нахилів за допомогою методики «Хочу. Можу. Потрібно», складено рейтинг професій, зокрема розглянуто найбільш затребувані вакансії в галузі людських ресурсів, лектором акцентовано увагу на тому, що вже сьогодні варто задумуватися про професії майбутнього.

Розповідаючи про тренінг, варто відзначити активність й зацікавленість учасників, відзначити цікаві думки, жваве виконання творчого завдання. А найголовніше, що інформація, отримана на тренінгу, є актуальною та корисною, може стати в нагоді  в процесі прийняття рішення щодо професійного самовизначення.

Друга інтерактивна частина розпочалася з лекції «Маркетинг та цифрова економіка – за ними майбутнє», яку провела учасникам школи  старший викладач кафедри управління персоналом і маркетингу Валерія Тимошик. У лекції було зазначено, що напрямок маркетингу постійно розвивається, на ринку з'являються нові продукти і послуги. Це обумовлює головний плюс професії – її затребуваність. Сьогодні на швидке працевлаштування і перспективне місце може розраховувати навіть початківець маркетолог або випускник профільного ЗВО. На успіх в галузі може розраховувати той, хто не відчуває проблем при роботі з діаграмами, таблицями, графіками, текстами. А також вміє збирати, фільтрувати, структурувати і використовувати інформацію. Для маркетолога обов'язкові уважність, вміння користуватися інтернетом і сучасними технологіями та масштабність мислення.

Амбіційний маркетолог повинен бути націлений на результат. Маркетологи задіяні у всіх галузях сучасного ринку, пов'язаних із пропозицією товарів або послуг. Фахівці навіть почали виділяти окремі напрямки в маркетингу. Належність до одного з них впливає на перелік обов'язків, варіант кар'єрного росту, особливості трудового процесу співробітника. Одним із найперспективніших напрямків діяльності маркетологів сьогодні є цифрова економіка.

Професія маркетолога в найближчі 20-30 років буде залишатися на піку популярності. Напрямок розвивається, тісно переплітається із суміжними областями, зміцнюється в галузі ринкових відносин. Представник такої спеціальності може розраховувати на особисту реалізацію та фінансовий успіх при наявності працьовитості, амбіцій, готовності вчитися.

Після лекції, за якою слухачі були ознайомлені з основними вимогами до якостей, вміннями та навичками, якими повинен володіти майбутній маркетолог, було розглянуто на практиці, що потрібно робити для просування сайту, інтернет-магазину або іншого веб-продукту з метою залучити до нього аудиторію. Було приділено особливу увагу типовим помилкам, які заважають початківцям інтернет- маркетологам.

Далі старший викладач Валерія Тимошик провела серед учасників школи інтерактивний конкурс «Маркетинг та цифрова економіка – за ними майбутнє», який полягав у тому, щоб учасники презентували себе в соціальній мережі з метою створення позитивного образу для подальшого просування власного товару, а також обрали рекламу в інтернеті, яка би, на їх погляд, найбільш точно відображала образ молодої людини, яка стоїть перед важливим вибором свого подальшого життєвого шляху.

Також цього дня учасники заходу мали відеоконференцію за участю студентської ради економічного факультету. Конференція розпочалась зі знайомства з учасниками Літньої школи та представленням членів студентської ради за їх посадами. Школярам була надана інформація про структуру, цінності та обов’язки даного органу самоврядування, а також були розкриті  питання «Навіщо потрібна факультету студентська рада?», «Чим займаються активні студенти?», «Які позитивні перспективи розкриваються перед членами студентської ради?». Також студенти заохочували учнів мати активну життєву позиція та після вступу на економічний факультет завітати до студентської ради.

Представники студентської ради розповіли про економічний факультет ЗНУ та його досягнення, нагороди та призові місця за участь у різноманітних масштабних конкурсах, ознайомили з відеоматеріалом найяскравіших частин виступів факультету. Далі активні студенти провели цікаві конкурси та ігри, серед яких популярності набула гра Alias на економічну тему, де одні школярі пояснювали значення термінів, пов’язаних з економікою без використання однокореневих слів, а інші відгадували їх.

Згодом команда студентської ради дізналася в учасників про плюси/мінуси, враження від участі в заході, та про їхні очікування від Літньої школи та університету у майбутньому. Учні поділилися враженнями, а студенти направили ці думки в позитивне русло, наголошуючи на перевагах реального університетського життя. Також члени студентської ради поділилася своїм досвідом навчання в ЗНУ. Наостанок провели тест, який вказав на здібності та професійні схильності школярів, їхній хист до економічної справи.

Підтвердженням того, що всі учасники з користю провели час й отримали приємні враження,  були посмішки на обличчях школярів та слова вдячності за дружню атмосферу під час спілкування.

Валентина Гельман,

к.е.н., доцент кафедри управління персоналом і маркетингу

Валерія Тимошик,

старший викладач кафедри управління персоналом і маркетингу 

Олександра Діміянова,

голова студентської ради економічного факультету

 

 

 

Схожі новини