Університет Вступнику Навчання Наука Міжнародна
діяльність
Студентське
самоврядування
Новини пресслужби ЗНУ / Новини / Студентам факультету журналістики ЗНУ розповіли про особливості роботи піарника в міжнародній компанії

Студентам факультету журналістики ЗНУ розповіли про особливості роботи піарника в міжнародній компанії

Студентам факультету журналістики ЗНУ розповіли про особливості роботи піарника в міжнародній компанії
07.10.2020 15:50 Все Головні новини Факультети Журналістики Факультет журналістики практична конференція соціальні комунікації

Шостого жовтня на факультеті журналістики ЗНУ (ZNU, Zaporizhzhia National University)  для студентів факультету журналістики ЗНУ  організували освітню конференцію «Зефір. Практики комунікацій» за участю провідних фахівців-практиків зі сфери комунікацій, які поділились своїм досвідом, практичними порадами і найкращими кейсами в цій галузі.

До цього заходу долучились також науково-педагогічні працівники факультету, студенти молодших і старших курсів. Вони мали змогу безпосередньо поспілкуватись з гостями та задати їм найбільш хвилюючі для студентів професійні запитання. Модераторами зустрічі виступили директорка з комунікацій мережі АЗС KLO Анна Самойленко та декан факультету журналістики Віктор Костюк. Так серед запрошених учасників у заході взяла участь директорка з комунікацій медіахолдингу WePlayEsports Олена Дальська-Латошевич, яка виступила в онлайн-форматі із доповіддю «Що потрібно знати піарнику для роботи в міжнародній компанії».

У рамках заходу спікерка, яка має  досвід роботи  в галузі PR, CEO, антикризових і маркетингових комунікаціях, яка змінила fashion-журналістику на кіберспорт, розповіла студентам факультету про особливості роботи піарника в кіберспортивній галузі, про розвиток цієї індустрії, аудиторію споживачів цього контенту, мову спілкування на онлайн-турнірах, схеми комунікації, важливість командної роботи в кіберспорті,  про атмосферу і проблеми проведення таких спортивних онлайн-турнірів з інтегрованими технологіями доповненої реальності.

Розглянули під час зустрічі  також питання організації роботи прес-служби, побудови прес-офісу, особливостей написання прес-релізів, вимірювання оцінки ефективності роботи піарників для аналізу результатів роботи і оцінки впливу на поведінку і ставлення аудиторії.

Велику увагу вона приділила особливостям роботи у міжнародному кіберспортивному медіахолдингу WePlayEsports, який займається проведенням кіберспортивних трансляцій. Так, в цій компанії працюють люди з 11 країн світу, між якими налагоджена ефективна комунікація, не дивлячись на різний час роботи, різний менталітет, різний рівень англійської мови. Крім того, комунікація відбувається не тільки в середині команди, але і з стейкхолдерами, пресою, командами, гравцями, інфлюенсерами з різних куточків світу. При цьому, важливим є спільна мова в команді. Також Олена Дальська-Латошевич відзначила важливість постійного розвитку і навчання у професії, отримання фідбеку від аудиторії для покращення роботи в PR, розуміння трендів і настроїв аудиторії, вміння побудувати довіру. На  її думку, будь-яку кар’єру необхідно розпочинати з освіти.

Так, під час зустрічі вона поділилась із учасниками заходу інформацією про інструменти для роботи піарника, для моніторингу медіа та іншими кейсами. Крім того, учасники тренінгу мали змогу дізнатись про різницю між брендингом, маркетингом, рекламою і PR, про необхідні навички для роботи в PR, серед яких: вміння справлятись зі стресом, приймати швидкі та ефективні рішення, вміння слухати інших, бути відкритим до нових знань.

Зустріч проходила у форматі живого спілкування, тому кожен охочий мав можливість поставити питання спікеру. Особливо студентів  факультету цікавили особливості побудови стосунків з міжнародними кіберспортивними командами, стереотипи в кіберспорті та інші.

Схожі новини