Університет Вступнику Навчання Наука Міжнародна
діяльність
Студентське
самоврядування
Новини пресслужби ЗНУ / Новини / Для студентів-економістів інженерного інституту лекційне заняття провела начальник відділу впровадження електронних сервісів Центру управління інфотехнологіями

Для студентів-економістів інженерного інституту лекційне заняття провела начальник відділу впровадження електронних сервісів Центру управління інфотехнологіями

Для студентів-економістів інженерного інституту лекційне заняття провела начальник відділу впровадження електронних сервісів Центру управління інфотехнологіями
27.10.2020 11:00 Все Головні новини Інженерний інститут ЗНУ Інженерний навчально-науковий інститут кафедра інформаційної економіки підприємництва та фінансів Центр управління інформаційними технологіями Запорізької міської ради Smart City Zaporizhzhia

Початок навчального року для студентів кафедри інформаційної економіки, підприємництва та фінансів інженерного навчально-наукового інституту Запорізького національного університету (ZNU, Zaporizhzhia National University), й особливо для студентів-першокурсників, був, у повному розумінні цього слова, неординарним, адже їх викладачі зважилися на певний експеримент, коли практика (нехай навіть один день перебування на виробництві) випередила теорію. Нагадаємо, що група першокурсників цієї кафедри побувала в Центрі управління інформаційними технологіями Запорізької міської ради, де молодь на власні очі побачила, чого зможе досягти вже в кінці першого року навчання.

Така екскурсія, а точніше, виїзне практичне заняття, здалося сторонам-учасницям дуже перспективною справою. У результаті обговорення варіантів подальшої співпраці було досягнуто домовленості, що начальник відділу впровадження електронних сервісів Центру управління інформаційними технологіями міської ради Олена Боровська, випускниця Запорізької державної інженерної академії (нині – інженерний навчально-науковий інститут ЗНУ) спробує свої сили як лектор на рідній кафедрі.

Як виявилося, перед Оленою відразу після закінчення академії постало питання, чому надати перевагу: вступити до аспірантури чи піти працювати. Тоді дівчина обрала другий варіант, хоча, за її зізнанням, інколи вона жалкувала про свій вибір: «Від самого початку я обрала те, що мені справді подобається, те, що виходить, і те, що надихає щодня. Моя робота дозволяє мені проявляти мої сильні сторони, чи не щодня розв'язуючи складні нетривіальні задачі, і це для мене - насолода. Але нарешті всесвіт почув мене і дав те, чого мені так не вистачало – тепер я можу спробувати поділитися своїми знаннями й вміннями зі студентами в рамках співпраці з моєю кафедрою. Дуже дякую за таку честь, я не підведу!».

Мета стейкхолдера – донести до молоді, що вони обрали найкращу в світі спеціальність, яка вчить найголовнішому й найціннішому в сучасному житті - критичному мисленню, і на прикладі своєї роботи продемонструвати, як можна використовувати на практиці навички, знання та уміння, які вони отримають під час навчання в найближчі роки.

Побувавши на лекції Олени Боровської, якої активно допомагала колега Тетяна Шевцова, теж випускниця цієї кафедри, ми переконалися в тому, що дівчині вдасться впровадити задумане і багато чому навчити молодь. На рідній кафедрі Олена відчувала себе впевнено, прекрасно орієнтувалася в матеріалі лекції і постійно «тримала руку на пульсі» своєї студентської аудиторії.

На підтвердження цієї тези наведемо враження від такої новації від заступника завідувача кафедри інформаційної економіки, підприємництва та фінансів В’ячеслава Глущевського: «Як на мене, якби я не знав, що Олена-лектор вийшла до студентів у цій аудиторії вперше, я б нічого й не помітив, настільки вона упевнено трималася та професійно володіла студентською аудиторією. У всіх склалося враження, що це для дівчини звичайна справа. Все пройшло чудово! Мені дуже сподобалася це заняття, я, навіть, відчув себе студентом на лекції (щоправда, дуже освіченим студентом, бо розумів все, про що розповідав лектор), - а це вже мої забуті відчуття давно минулих днів, тож і я дякую нашій випускниці!».

Підбиваючи підсумок цього неординарного педагогічного експерименту, відзначимо, що, за словами В’ячеслава Валентиновича, стейкхолдери від Запорізького центру управління інформаційними технологіями розпочали серію лекцій для першокурсників кафедри на базі інженерного навчально-наукового інституту ЗНУ. «Процес єднання практиків з університетською спільнотою активно й упевнено прямує уперед – підкреслив В’ячеслав Глущевський. – Студенти кафедри інформаційної економіки, підприємництва та фінансів вже отримали індивідуальні завдання на два наступних тижня. Їх виконання долучає нашу молодь до розробки інноваційної стратегії «Цифрове місто 2021-2023». Ініціаторами й активними учасниками цієї стратегії й є наші партнери Олена Боровська та її надзвичайна команда «Smart City Zaporizhzhia».

Представники Інженерного навчально-науково інституту висловили вдячність за плідну співпрацю й закликають до руху вперед – до цифрового майбутнього.

 

Інженерний навчально-науковий інститут

 

Схожі новини