Стара версія
Університет Абітурієнту Навчання Наука Міжнародна
діяльність
Студентське
самоврядування
Новини пресслужби ЗНУ / Новини / На філологічному факультеті підбили підсумки педагогічної практики

На філологічному факультеті підбили підсумки педагогічної практики

На філологічному факультеті підбили підсумки педагогічної практики
30.10.2020 10:45 Все Головні новини Факультети Філологічний ZNU Zaporizhzhia National University філологічний факультет освітній процес практика

На філологічному факультеті ЗНУ (ZNU, Zaporizhzhia National University) на підсумковій конференції, організованій на платформі для відеоконференцій Zoom, керівники практики Ірина Бакаленко, Валентина Ніколаєнко й Олеся Слижук та студенти 4 курсу обговорили важливі питання пошуку взаємодії із сучасними школярами, впровадження новітніх технологій навчання та формування іміджу вчителя-словесника.

Студенти освітньої програми «Філологія (українська мова та література)» поділились враженнями про перший досвід апробації себе в одній із філологічних професій – у ролі вчителя-словесника. Більшість із них переконалися у важливості вчительського фаху, відчули всю складність і водночас неповторність співпраці зі школярами на уроках та у позакласній діяльності.

Своїм захопленням від спілкування з п’ятикласниками Запорізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 88 поділилася Ганна Овсяницька: «Ще раз підтвердилася теза про те, що в малому яблучному зерні ховається сад. Якби ж у кожній школі, у кожному класі були такі діти, як у цьому 5-«А»! І наша країна була б квітучою. Діти прекрасно читають, уміють співпрацювати на уроці, поважають і цінують своїх учителів». Маргарита Черноусова наприкінці практики в Запорізькій гімназії № 2 імені Лесі Українки помітила, що «стала краще розуміти можливості подання нового матеріалу й способи перевірки знань учнів з теми  у формі гри так, щоб уроки української мови та літератури проходили цікаво й водночас ефективно».

Студентки освітньої програми «Середня освіта (українська мова і література)» вже мають досвід педагогічних спостережень, які проводили під час навчальної практики на 3 курсі, тому їхні розповіді про перші кроки на шляху до вчительської майстерності відзначаються обґрунтованістю висновків та суджень. Олександра Пилипенко відгукується про уроки української мови й літератури у 6-Б класі Запорізького колегіуму «Елінт» як про справжню школу випробування професійної майстерності й приходить до висновку, що вчительська професія їй до душі, тому й планує працювати за фахом після отримання диплома про вищу освіту. Студентки Анастасія Середа та Анна Солянік поділилися досвідом проведення онлайн-уроків, бо класи, з якими вони працювали на базі Запорізького ліцею № 105, вимушені були перейти на дистанційне навчання через епідемію COVID-19.

«Родзинкою» підсумкової конференції для студентів освітньої програми «Російська мова і література. Друга мова» став формат проведення заходу. «Сповідь» молодого вчителя-словесника дозволила студентам не тільки презентувати свій перший досвід у ролі вчителя, свої досягнення, осмислити труднощі, над подоланням яких ще треба працювати, але й поділитись своїми враженнями про педагогічну практику, спостереження за навчальним процесом у школі, проведення уроків російської мови та зарубіжної літератури з використанням як традиційних, так й інноваційних технологій, спілкування зі школярами, перші кроки на шляху до професійної майстерності.

Своїми враженнями про педагогічну практику поділилась Альона Кужільна: «Під час практики я познайомилась з керівництвом та вчителями-предметниками школи, з особливостями організації освітньої діяльності в умовах карантину. Тепер набагато впевненіше почуваюсь перед дитячим колективом, розробила для себе певну послідовність дій у різних ситуаціях. Вдячна шкільному вчителю Світлані Борисівні за те, що протягом всієї педагогічної практики завжди допомагала порадами й навчала працювати з дітьми, вдячна моєму 5 класу за те, що підтримували мої активності на уроках і додавали впевненості в собі. Окремо хочеться відзначити формат підсумкової конференції – «сповідь» молодого вчителя. Приємну і теплу атмосферу створила свічечка, яка супроводжувала наші «сповіді» – наші враження про перший досвід викладання. Було дуже цікаво послухати, як у кого пройшла практика, поділитися досвідом і відзначити щось для себе».

 

 

 

Схожі новини