Університет Вступнику Навчання Наука Міжнародна
діяльність
Студентське
самоврядування
Новини пресслужби ЗНУ / Новини / Проєкт «Історії успіхів випускників ЗНУ»: вихованець факультету журналістики, Product Manager в IT-компанії Станіслав Стуканов

Проєкт «Історії успіхів випускників ЗНУ»: вихованець факультету журналістики, Product Manager в IT-компанії Станіслав Стуканов

Проєкт «Історії успіхів випускників ЗНУ»: вихованець факультету журналістики, Product Manager в IT-компанії Станіслав Стуканов
10.11.2020 16:07 Все Головні новини Відділ доуніверситетської підготовки, профорієнтації та працевлаштування Історії успіхів випускників ЗНУ Факультети Журналістики ZNU Zaporizhzhia National University факультет журналістики відділ доуніверситетської підготовки профорієнтації та працевлаштування пресслужба ЗНУ Історії успіхів випускників ЗНУ

У Запорізькому національному університеті (ZNU, Zaporizhzhia National University) триває реалізація масштабного профорієнтаційного проєкту «Історії успіхів випускників ЗНУ». Сьогодні в його рамках пропонуємо вашій увазі інтерв’ю з успішним випускником першого набору на освітню програму «Реклама та PR» факультету журналістики, Product Manager в IT-компанії Станіславом Стукановим, в якому він розповів про студентське життя та свій професійний шлях.

- Чому Ви вирішили вступити на факультет журналістики ЗНУ?

- Інтерес до реклами виник ще у старшій школі, і він допоміг визначитися зі спеціальністю. Мені було цікаво, як створюється реклама, з'являються ідеї, який процес їхньої реалізації. Почав вивчати напрямки, університети. Вибір зупинив на факультеті журналістики ЗНУ, оскільки, на мою думку, він був найближчим до реклами. Потім пішов на підготовчі курси з журналістики. Але, коли настав час вступати, дізнався, що відкрилася нова спеціальність «Реклама та PR». Рішення вступити саме не неї було прийнято за 5 хвилин.

- Ви були студентом першого набору на спеціальність «Реклама та PR». Які знання Вам стали корисними у майбутній діяльності? Яких не вистачало?

- Усі дисципліни були корисними, та кожна допомогла створити в голові загальну картину рекламних процесів. Єдине, чого не вистачало в роки мого навчання, – широкого поняття Digital Marketing. Така дисципліна була б неймовірно корисною й інформативною. Реклама – це значний складник маркетингу, а оnline буде тільки рости та розвиватися.

- Які спогади про студентське життя для Вас є найтеплішими?

- Створення перших креативів, цікаві предмети та викладачі. Й, авжеж, університетська атмосфера.

- Коли Ви почали працювати за спеціальністю? Чи важко було знайти роботу після університету?

- Працювати за спеціальністю почав одразу після університету, але дизайнером. Усе-таки, знайти роботу за спеціальністю без досвіду – непросте завдання. На той момент був вибір між маркетологом, але ним без досвіду не брали, та менеджером із реклами. В останньому випадку відбувалася підміна понять: менеджер з реклами – людина, яка шукає клієнтів і «саппортить» замовлення.

- Яким був ваш професійний шлях? Де працювали?

- Робота була різною. Працював дизайнером, менеджером з пошуку клієнтів у рекламному агентстві, менеджером із реклами у ПАТ «Мотор Січ». Потім – менеджером із реклами та головою відділу маркетингу в одній з ІТ-компаній у Запоріжжі. Зараз працюю Product Manager в IT-компанії.

- Які можливості Вам дав саме університет?

- Університет допоміг сформувати правильний світогляд і вектори мислення. З'явилося розуміння щодо того, «як мислить цільова аудиторія продукту».

- Що б Ви могли порадити студентам й абітурієнтам?

- Вчити англійську мову, не боятися складнощів. Навіть, якщо щось не виходить, не казати «не можу/не знаю», а розбиратися, отримувати результат і робити висновки. Також завжди вивчати новинки за вашим напрямком.

 

Ксенія Вербицька,

Владислав Сопрун

 

 

 

Схожі новини