Представники кафедри дошкільної та початкової освіти факультету СПП разом із Відділом дошкільної освіти МОН України взяли участь у зустрічі онлайн із партнерами «Aflatoun International»
Двадцять п’ятого листопада відбулася зустріч у форматі онлайн представників кафедри дошкільної та початкової освіти ЗНУ (ZNU, Zaporizhzhia National University), стейкхолдерів освітніх програм кафедри 013 «Початкова освіта» та 012 «Дошкільна освіта» з партнерами Міжнародного освітнього руху «Aflatoun International».
25 листопада 2020 р. Секретаріат «Афлатун» (Нідерланди) провів третю Регіональну зустріч щодо включення навчальних програм «Афлатун» у державні програми з подальшою загальнонаціональною або регіональною імплементацією як найбільш ефективним підходом до охоплення соціальними та фінансовими навичками більшої кількості дітей і молоді. Під час сесії Секретаріат «Афлатун» (Diana Baldenebro Alcalde, Aflatoun Secretariat; Jan Orlovsky, Regional Board Representative) зосередили увагу учасників заходу на таких темах, як:
- співпраця з урядами й обмін досвідом партнерів відносно впровадження провідних ідей освітнього руху Aflatoun International;
- приклади стратегій по інтеграції педагогічних методик «Афлатун» у навчальні курси педагогічних інститутів та університетів;
- ефективні стратегії багатостороннього співробітництва для реалізації високоякісної національної програми соціальної і фінансової грамотності;
- обговорення впливу COVID-19 на молодь у Європі та в Центральній Азії.
До Регіональної Зустрічі-2020 для регіону Європа та Середня Азія (Частина 3) долучилися представники кафедри дошкільної та початкової освіти ЗНУ (ZNU, Zaporizhzhia National University): Курінна Алла, доцент кафедри; Солдатєнко Ольга, стейкхолдер освітньої програми кафедри 013 «Початкова освіта», директорка Запорізького багатопрофільного ліцею №99, та Дрозд Алла, стейкхолдер освітньої програми кафедри 012 «Дошкільна освіта», директорка ЗДО (ясла-садок) № 90 «Волошка».
До програми Регіональної Зустрічі 2020 для регіону Європа і Середня Азія входять такі складники:
Частина 1: Різні моделі національної інтеграції. Муніципальний рівень: популяризація соціальних підприємств серед школярів (Оксана Яценко, Директорка департаменту Освіти; Максим Мар'яна, Директор Департаменту економіки та інвестицій, Вінниця, Україна).
Багатостороннє співробітництво. Навчання підлітків на основі компетенцій: співробітництво між ЮНІСЕФ у Таджикистані, формальними і неформальними освітніми інституціями та Aflatoun International (Ерадж Содатсаіров, Спеціаліст із освіти, ЮНІСЕФ в Таджикистані).
Співпраця з фінансовими інституціями: фінансова освіта – один із пріоритетів Національного Банку (Джаміля Токмамбетова, Головний спеціаліст сектору фінансової грамотності національного банку Киргизької Республіки).
Оновлення інституційної співпраці з урядами та іншими зацікавленими
Організаціями. Які виклики зустрічаються і як їх можна подолати (Луан Імері, Директор Центру з прав людини та вирішення конфліктів, Північна Македонія).
Частина 2: Включення педагогічних методологій Aflatoun у програми підготовки та перепідготовки вчителів. Досвід роботи Запорізького національного університету (Алла Курінна, доцент кафедри дошкільної та початкової освіти Запорізького національного університету, Україна).
Частина 3: Вплив пандемії COVID-19 на молодь в Європі і Центральній Азії. Виклики сьогодення та рекомендації на майбутнє. Регіональний звіт Офісу ЮНІСЕФ в Європі і Середній Азії (Іларія Фавер, Регіональний фахівець з розвитку підлітків, Офіс ЮНІСЕФ в Європі і Центральній Азії).