Університет Абітурієнту Навчання Наука Міжнародна
діяльність
Студентське
самоврядування
Новини пресслужби ЗНУ / Новини / Проєкт «Історії успіхів випускників ЗНУ»: вихованка факультету журналістики, SMM-фахівчиня Анна Яцків

Проєкт «Історії успіхів випускників ЗНУ»: вихованка факультету журналістики, SMM-фахівчиня Анна Яцків

Проєкт «Історії успіхів випускників ЗНУ»: вихованка факультету журналістики, SMM-фахівчиня Анна Яцків
24.02.2021 14:41 Все Головні новини Факультети Журналістики Відділ доуніверситетської підготовки, профорієнтації та працевлаштування Історії успіхів випускників ЗНУ ZNU Zaporizhzhia National University факультет журналістики відділ доуніверситетської підготовки профорієнтації та працевлаштування пресслужба проєкт Історії успіхів випускників

У Запорізькому національному університеті триває профорієнтаційний проєкт «Історії успіхів випускників ЗНУ» У його рамках вихованка факультету журналістики ЗНУ, фахівчиня І категорії відділу доуніверситетської підготовки, профорієнтації та працевлаштування Анна Яцків поділилася, як втілилися в життя всі її плани та мрії: «Позаду 5 років навчання, захист дипломного проєкту з реклами та піар на “5”, виконання посадових обов’язків на “5+”».Талановита, майстерна та працелюбна дівчина, яка якісно підходить до виконання роботи та досягає поставленої мети. Про її шлях успіху в стінах університету читайте в нашому інтерв'ю.

Ось що розповіла Анна Яцків про свою роботу.

1. Плюси та мінуси просування у соцмережах.

- У соціальних мережах можна швидко сформувати потрібну атмосферу навколо торгової марки, викликати довіру своїх покупців і зробити їх більш лояльними до компанії.

Зауважу, що соціальні мережі – потужний складник маркетингової стратегії просування товарів. Світ усе більше заглиблюється в інтернет, і більшість покупок здійснюються саме там. У соціальних мережах можна швидко сформувати потрібну атмосферу навколо торгової марки, викликати довіру своїх покупців і зробити їх більш лояльними до компанії. Проте, як і в усьому, тут є свої переваги та недоліки.

Серед «плюсів»:  

  • можливість спілкуватися з клієнтом напряму. Легко підтримувати двосторонній зв’язок, якщо у клієнта виникають питання чи заперечення, ви можете їх швидко вирішити в особистих повідомленнях або в коментарях;
  • охоплення широкої географії користувачів, можна не обмежуватися своїм містом чи навіть країною, аби просунути товар чи послугу;
  • цільове орієнтування – за допомогою таргетингу можна легко знайти свою ЦА за параметрами: вік, стать, інтереси;
  • розвиток функціоналу – щорічно з'являється безліч оновлень.

Мінуси:

  • потрібна постійна робота: щоденний постинг, створення контенту, генерування ідей і так далі;
  • немає 100% гарантії результату – жоден серйозний фахівець не гарантуватиме вам досягнення певного результату;
  • висока конкуренція – виділитися на тлі конкурентів стає складніше, так як все більше компаній створюють акаунти і запускають рекламу. Хоча, як на мене, це стимулює вдосконалення контенту;
  • зростання вартості – як наслідок з попереднього пункту, збільшується вартість, чим більше гравців на майданчику, тим більше доводиться витрачати на боротьбу за клієнта.

 

2. Вимоги до контенту

«Є тільки один єдиний спосіб знайти рішення ваших проблем в рекламі – запитайте вашого покупця. Це – істина в останній інстанції» (Клод Хопкінс)

- Потрібно серйозно підходити до розробки контент-плану, адже він безпосередньо впливає на імідж і ставлення аудиторії до продукту. Перейшовши на сторінку, користувач повинен отримати унікальну й корисну інформацію, яка відповість на його запити. Завданням контенту має бути надання вичерпної інформації аудиторії. Саме це змушує читача якомога довше залишатися на сайті та вивчати матеріал.

Тож серед вимог до контенту:

- Релевантність до цільової аудиторії

Дослідіть свою цільову аудиторію, поставте собі кілька запитань про те, хто ваш читач, де він проживає, чим цікавиться. Це згодом полегшить роботу з визначенням стратегії, написанням матеріалів і підбором візуального складника.

- Привабливість

Задумайтесь над тим, як виглядає ваш акаунт з боку. Він повинен бути гарно оформленим, а також не містити помилок.

- Довіра

Якщо користувач бачить ретельний підхід до матеріалу, експертність автора, а не сліпе копіювання зі сторонніх джерел, то у нього виникає певний рівень довіри і бажання повернутися до акаунту.

- Регулярність і систематичність

Неможливо досягти результату без чіткої стратегії й продуманих дій. Завдяки структурованому контент-плану, можна слідкувати за послідовним виконанням завдань і розміщенням матеріалів. Без систематичності аудиторія втратить свій інтерес.

3. Як працюють алгоритми Instagram.

- Важливо відзначити, що алгоритм постійно змінюється. Instagram використовує машинне навчання, щоб проаналізувати вашу поведінку в соціальній мережі, щоб сформувати персональну стрічку для кожного користувача. Навіть якщо дві людини підписані на однаковий список акаунтів, їх новинні стрічки будуть відрізнятися, в залежності від взаємодій з цими акаунтами.

Instagram передбачає, чи зацікавить вас публікація, ґрунтуючись на ваших попередніх діях зі схожим контентом. Пріоритет віддається публікацій, зробленим недавно. Алгоритм намагається показати вам кращі пости з вашого останнього візиту.

Якщо ви підписані на велику кількість акаунтів, у алгоритму широкий вибір публікацій для розміщення у стрічці – тому ви рідше бачите пости певної людини.

 

4.Особливості Telegram.

Переваги Telegram перед іншими месенджерами настільки очевидні для його користувачів, що про це годі й казати.

Два основних плюси Telegram — можливість створювати свій канал і ботів, що, у свою чергу, суттєво полегшують й урізноманітнюють спілкування з вашою аудиторією. Боти в Телеграм — одна з його величезних переваг. Вони можуть виконувати безліч різних запрограмованих завдань й застосовуються як задля розваг, так і, доволі успішно, в бізнесі.

Дуже високий коефіцієнт переглядів

Тут немає стрічки, яка формується за певними правилами ранжування. Перевага Telegram в тому, що він не розділяє чати та канали. Тобто користувач бачить повідомлення в будь-якому випадку.

Стікери

Вони покращують впізнаваність бренду та підвищують лояльність користувачів до нього, і дозволяють додатково нагадати про себе.

 

5. Можливості Facebook

«Творчість без стратегії називається мистецтвом. Творчість із стратегією називається рекламою» (Джефф Річардс)

Facebook відкриває величезні можливості перед бізнесом: використовуючи всі запропоновані інструменти, можна швидко й ефективно просувати свою справу, збільшити продажі та прибуток. Ще важливим фактором Facebook є більш низька ціна за залученого покупця.

Завдяки акаунту в Facebook, можна пропонувати свої товари та послуги тим, хто їх шукає та ладен придбати.

Реклама дає безмежні можливості для бізнесу. Наприклад, можна пропонувати свій продукт у певній місцевості, де зараз знаходиться ваша аудиторія. І головне, ви легко можете провести повний аналіз вашого просування, виявити найефективніші способи і посилити їх.

 

Дякуємо, Анно, за дружній діалог, сповнений творчими ідеями та оптимізмом на майбутню роботу.

На завершення 5 коротких бліц-питань:

1.Чому Ви вирішили пов’язати свою роботу із ЗНУ?

- Я півроку працювала репетитором англійської мови, і тоді вже зрозуміла, що мені подобаються освітні проєкти: допомагати молодому поколінню в розвитку та виборі майбутньої професії.

2. Поділіться, будь ласка, ким Ви вбачаєте себе в майбутньому?

- Якщо коротко, то хочу стати справжнім професіоналом у своїй спеціальності, вдосконалювати професійні hard skills (знання з маркетингу, digital, написання стратегій) і soft skills та емоційний інтелект.

3.Що надихає вас на креативну роботу?

- Я цікавлюся художнім мистецтвом і думаю, саме воно здатне надихнути на креатив. Є багато прикладів реклам, у яких повторюються образи з відомих витворів. Так, «Dolce&Gabbana» запустила рекламну кампанію в Instagram, де моделі імітують сюжети картин Пауля Рубенса; шведський філіал «McDonald’s» випустив друковану рекламу нового Big Mac Bacon, у якій використав три відомих картини – «Американську готику», автопортрет Ван Гога та «Мону Лізу» й ще безліч цікавих прикладів).

Хоча я більше схильна до думки, що краще одразу починати працювати, аніж чекати на музу.

Неідеальна дія краща за будь-яку ідеальну бездіяльність.

 

4.Які виникають труднощі при виконанні творчих завдань?

«Результат там, де фокус, але фокус не може бути на всьому»

- Щоб якісно виконати творче завдання, треба розуміти всю відповідальність, вміти контролювати себе й розвивати самодисципліну, а якщо проєкт не надто цікавий, то треба докласти зусиль, аби знайти творчі рішення.

5 порад для наших студентів і випускників

  1. Не бійтеся конструктивної критики, вона скеровує на правильний шлях і дозволяє подивитися на роботу з іншого боку.
  2. Практикуйтеся та набирайтеся досвіду. На щастя, на нашому факультеті є для цього всі можливості, тож скористайтеся ними.

Ніколи не забувайте, що життя – це можливість (Андрій Курпатов)

  1. Робіть помилки. Їх не робить той, хто нічого не робить, – пам’ятаєте? Проживіть і прийміть їх як досвід.
  2. Вивчайте іноземні мови.
  3. Досліджуйте ринок та слідкуйте за зарубіжними трендами.

 

Катерина Сарри, Діана Дікун, студентки факультету журналістики

Тетяна Іванець, доцентка кафедри теорії комунікації, реклами та зв’язків із громадськістю

 

 

 

 

 

 

Схожі новини