Університет Вступнику Навчання Наука Міжнародна
діяльність
Студентське
самоврядування
Новини пресслужби ЗНУ / Новини / У ЗНУ відбулася чергова зустріч ректора Миколи Фролова та представників адміністрації вишу зі студентами-активістами

У ЗНУ відбулася чергова зустріч ректора Миколи Фролова та представників адміністрації вишу зі студентами-активістами

У ЗНУ відбулася чергова зустріч ректора Миколи Фролова та представників адміністрації вишу зі студентами-активістами
16.03.2021 08:57 Все Головні новини ZNU Zaporizhzhia National University ректорат студентська рада студентське самоврядування освітній процес матеріально-технічне забезпечення

Дванадцятого березня в Запорізькому національному університеті (ZNU, Zaporizhzhia National University) відбулася чергова зустріч ректора Миколи Фролова з представниками студентського самоврядування – студентських рад факультетів, інженерного навчально-наукового інституту й університету загалом. Такі заходи вже давно перетворилися на важливу добру традицію для нашого закладу вищої освіти. Під час них будь-який студент може поставити адміністрації актуальне для нього запитання й отримати вичерпну відповідь, що підкреслює демократичний вектор ЗВО щодо відкритої співпраці з молоддю, врахування її інтересів, побажань і зауважень.

Також на зустрічі були присутні перший проректор Олександр Бондар, проректор з наукової роботи Геннадій Васильчук, проректор з науково-педагогічної та навчальної роботи Олександр Гура, проректор з науково-педагогічної роботи Юрій Каганов, проректор з навчально-виробничої роботи та матеріально-технічного забезпечення Сергій Кушнір, помічник ректора Вадим Воронков, головний бухгалтер Оксана Арістова, керівниця навчального відділу Валентина Горлач і начальниця відділу виховної роботи Світлана Кондратенко.

На початку заходу ректор Микола Фролов надав відповіді на запитання, що надійшли завчасно від студентів: будь-хто напередодні міг поставити запитання керівництву вишу, заповнивши спеціальну форму. Зокрема, студентів хвилювало, чому соціальна стипендія не була виплачена в лютому. На це головний бухгалтер Оксана Арістова відповіла, що соцстипендія за лютий призначається за результатами зимової сесії. Тож у березні студенти цієї категорії отримають дві соціальні стипендії (за лютий і за березень). Вона також нагадала, що із січня 2021 року введено нові категорії та нові розміри соціальних стипендій. Відтепер діти-сироти до 18 років отримуватимуть стипендіальні виплати в розмірі 3592, 50 грн. Тоді як ті студенти-сироти, яким більше 18 років, отримуватимуть 3405,0 грн. У лютому 2021 року здійснили доплату до нових розмірів за січень. Соціальну стипендію в новому розмірі за лютий і березень виплатять у березні після отримання фінансування від відділу соціального захисту. Крім того, студентам нагадали, що необхідно вказувати повністю прізвище, ім’я та по батькові при оплаті за навчання – це дозволить уникнути непорозумінь при розрахунку. Також студентам повідомили, що для тих, хто навчається за кошти фізичних чи юридичних осіб, на початку нового навчального року, згідно з умовами контракту, збільшиться плата за навчання на коефіцієнт інфляції в країні. Тож із виникнення будь-яких питань, пов’язаних із фінансами, студентам порадили звертатися до відділу бухгалтерського обліку, фінансової та бюджетної звітності.

Студентів хвилювало, чи відбудеться перерахування за навчання за час, коли воно тривало дистанційно. Це ж питання поставили щодо проживання в гуртожитку за вказаний період. На це Микола Фролов зазначив, що дистанційне навчання для закладу вищої освіти передбачає більше витрат. Зокрема, за час дистанційного навчання в університеті закупили потрібну для цього техніку, тривали ремонтні роботи, сплачували комунальні послуги з опалень приміщень тощо. Крім того, не існує затвердженої методики таких перерахунків на рівні Кабінету Міністрів України, тож вони не відбуватимуться. Що ж до гуртожитку, то за кожного студента – його мешканця – на сьогодні університет доплачує більш ніж 2 тисячі грн, оскільки в гуртожитках мешкають приблизно 1,5 тис студентів, то сума виходить значною. На період карантинних обмежень в університеті продовжували працювати представники підрозділів, до яких, у разі потреби, могли звернутися студенти, технічний персонал тощо. Тож видатки університету на часи карантинних обмежень не скорочувались. Серед іншого, під час зустрічі пролунала низка запитань, пов’язаних із матеріально-технічним забезпеченням університету й ремонтними роботами. Так, студентів цікавило відновлення роботи буфетів у різних корпусах. На що вони отримали відповідь, що в університеті на сьогодні працює комбінат громадського харчування, а також відновив роботу буфет у навчальному корпусі №2, відкриття буфетів в інших корпусах не є економічно доцільним.

Представники біологічного факультету нагадали про важливість для їхнього навчання й написання дипломних робіт електронного мікроскопу. На що Микола Олександрович зазначив, що такий прилад коштує 1 млн 500 тис грн. І що до розгляду цього питання адміністрація й бухгалтерія зможе повернутися лише в 2 семестрі. Також студентів запевнили, що вже 1,5 роки в ЗНУ всі процеси в науковій бібліотеці автоматизовані, тож студенти можуть для отримання книжок користуватись додатком «Дія». Студентів цікавило, коли відбудеться відкриття коворкінгу на другому поверсі комбінату громадського харчування ЗНУ, де зараз тривають ремонтні роботи. Ректор запевнив, що на сьогодні вже завершено 75% робіт, тож уже цього року, після завершення карантинно-обмежувальних заходів, планується його урочисте відкриття. Також йшлося про можливість придбати комп’ютери та професійні програми для студентів спеціальності «дизайн» факультету соціальної педагогіки та психології, розташувати дзеркала у жіночих вбиральнях спортивно-оздоровчого комплексу та в навчальному корпусі № 5.

Йшлося й про контрастні таблички з адресами кожному корпусі, на що присутніх запевнили, що вони є. Також згадали про руїни біля Фахового коледжу бізнесу та харчових технологій. Представники адміністрації запевнили, що вони проінформовані щодо проблеми. І хоча руїни знаходяться не на території коледжу й у них є приватний власник, однак вони докладають усіх зусиль задля вирішення цієї ситуації. Окремий блок питань стосувався проживання в гуртожитках. Тут йшлося про необхідність певних ремонтних робіт, на що проректор Сергій Кушнір поділився планами ремонтів у гуртожитках №№ 3 і 4. А також – про карантинні обмеження, покликані захистити мешканців від можливого розповсюдження коронавірусу, пов’язану з цим відсутність відвідувань тощо. Також студентів цікавило, коли відбудеться відкриття музею в навчальному корпусі № 1. На що проректор Юрій Каганов зазначив, що орієнтовна дата відкриття – 12 квітня.

Після завершення відповідей на блок питань, наданих студентами ЗНУ завчасно, представники студради поставили кілька запитань безпосередньо під час заходу. Так, голова студентської ради вишу Єгор Гуков запропонував й отримав дозвіл на обхід гуртожитків №№ 3 і 4 разом із ректором Миколою Фроловим та представниками ректорату, аби перевірити умови проживання студентів. Крім того, йшлося про можливість забезпечити студактив приміщеннями для студентських рад і матеріально-технічними засобами, про посилення протиепідемічних засобів тощо. Зі студентами обговорили значення відгуків на освітні курси, які вони можуть залишати в електронній системі Moodle, про те, чи є потреба в студентів відмовитися від вибіркових дисциплін, як саме діє система накопичення балів, що робити, якщо виник конфлікт із викладачем тощо. Наприкінці заходу ректор Микола Фролов подякував присутнім на зустрічі студентам за активну життєву позицію. Він наголосив, що саме завдяки злагодженій співпраці керівництва, науково-педагогічних працівників і студентів можливий подальший успішний розвиток університету. Під час заходу на Telegram-каналі студентської ради ЗНУ тривала текстова трансляція, ознайомитися з якою можна за лінком: https://telegra.ph/Rektor-03-12

 

Схожі новини