Університет Вступнику Навчання Наука Міжнародна
діяльність
Студентське
самоврядування
Новини пресслужби ЗНУ / Новини / Факультет журналістики продовжує низку семінарів-зустрічей студентів із роботодавцями і випускниками

Факультет журналістики продовжує низку семінарів-зустрічей студентів із роботодавцями і випускниками

Факультет журналістики продовжує низку семінарів-зустрічей студентів із роботодавцями і випускниками
17.03.2021 15:37 Все Головні новини Відділ доуніверситетської підготовки, профорієнтації та працевлаштування Факультети Журналістики ZNU Zaporizhzhia National University факультет журналістики освітній процес семінари зустрічі з випускниками співпраця з роботодавцями

Днями на факультеті журналістики Запорізького національного університету (ZNU, Zaporizhzhia National University)  відбулася зустріч із випускницею, редакторкою інтернет-видання «Індустріалка» Анастасією Непомящею. Цей семінар продовжив низку заходів під егідою Асоціації випускників факультету журналістики, яка вже більше року функціонує на факультеті. Така співпраця вже стала невід’ємним атрибутом освітнього процесу, оскільки дозволяє максимально наблизити навчання до практичної журналістики і реалій ринку праці. Тим більше, що «Індустріалка» – це ще й постійна база виробничих практик майбутніх журналістів.

У рамках практичних занять студентів 4 курсу із дисципліни спеціалізації «Інтернет-журналістика. Оптимізація інтернет-видань» (викладачка – доцент кафедри журналістики Катерина Сіріньок-Долгарьова) редакторка поділилася зі студентами досвідом просування та оптимізації їх сайту. Анастасія Непомяща наголосила на основних аспектах роботи онлайнового журналіста: оперативність (адже в середньому новинна стрічка сайту оновлюється щоп’ятнадцять хвилин), грамотність, допитливість, знання основ SEO-просування, вміле написання заголовків до матеріалів, ілюстрування фотографіями та відео.

Багато питань студентів стосувалося роботи «Індустріалки» з соціальними мережами і месенджерами (Facebook, Instagram, Telegram)  і пошуковими системами (насамперед, Google). Редакторка підтвердила, що на сьогодні, ці два джерела приносять інтернет-виданню найбільший приплив відвідувачів, тому робота з ними є у фокусі їх постійної уваги.

Семінар показав, що така форма співпраці дуже затребувана серед студентів: здобуті в аудиторії знання надзвичайно важливо підкріплювати кейсами від медійників-практиків. Тому вже заплановані наступні подібні заходи як з випускниками, так і з іншими роботодавцями й експертами галузі.

 

 

 

 

Схожі новини