Університет Вступнику Навчання Наука Міжнародна
діяльність
Студентське
самоврядування
Новини пресслужби ЗНУ / Новини / У ЗНУ відбулося нагородження учасників Ректорського конкурсу есе та продовження занять Весняної школи економічного факультету «Я в курсі: міжнародна економіка – це престижно!»

У ЗНУ відбулося нагородження учасників Ректорського конкурсу есе та продовження занять Весняної школи економічного факультету «Я в курсі: міжнародна економіка – це престижно!»

У ЗНУ відбулося нагородження учасників Ректорського конкурсу есе та продовження занять Весняної школи економічного факультету «Я в курсі: міжнародна економіка – це престижно!»
29.03.2021 15:22 Все Головні новини Факультети Економічний ZNU Zaporizhzhia National University економічний факультет Весняна школа економічного факультету співпраця зі школами ректорський конкурс есе нагородження

Двадцять п’ятого березня 2021 року робота Весняної школи економічного факультету ЗНУ (ZNU, Zaporizhzhia National University) «Я в курсі професійного майбутнього» розпочалася з виступу декана економічного факультету д.е.н., професорки Алли Череп, яка нагородила учасників Ректорського конкурсу есе з економіки, який відбувся 22 березня 2021 року.

У заході брали участь школярі 10-11 класів шкіл Запоріжжя. Зокрема, 1 місце посіли Ганна Ігорівна Філенко, учениця 11-А класу Запорізької спеціалізованої школи І-ІІІ ст. № 100 з роботою на тему: «Соціальна відповідальність бізнесу: що це означає та чому важливо» та Влада Андріївна Левченко, учениця 11-Б класу Комунального закладу «Запорізька спеціалізована школа-інтернат ІІ-ІІІ ступенів «Козацький ліцей» Запорізької обласної ради з роботою на тему: «Я – представник покоління Z, який сьогодні має інноваційні ідеї, а завтра змінить світ». 2 місце посіла Руслана Ярославна Пєстрєцова, учениця 10 класу Запорізької спеціалізованої школи І-ІІІ ст. № 100 з роботою на тему: «Роботизація та автоматизація як чинник змін на ринку праці». 3 місце розділили Свірідов Нікіта Юрійович учень 10 – го класу Запорізького Ліцею «Логос» із роботою на тему: «Економічна безпека підприємства» та Вербова Ксенія Андріївна, учениця 10 – го класу Комунального закладу «Запорізька спеціалізована школа-інтернат ІІ-ІІІ ступенів "Козацький ліцей"» Запорізької обласної ради з роботою на тему: «Мотивація молоді щодо підвищення інтелектуального розвитку».

Переможці отримали цінні подарунки та нагороджені грошовими винагородами у розмірі 3000 грн – 1 місце, 2000 грн – 2 місце, 1000 грн – 3 місце (за рахунок спонсорського внеску) за умови вступу на економічний факультет ЗНУ.

Продовженням заходу стало представлення слухачам Весняної школи економічного факультету ЗНУ «Я в курсі професійного майбутнього» програми кафедри міжнародної економіки, природних ресурсів та економіки міжнародного туризму під назвою «Я в курсі: міжнародна економіка – це престижно!».

Програма школи в цей день розпочалася із заняття зі сторітелінгу «Я в курсі: міжнародна економіка – це престижно!», що передбачав демонстрацію цікавих історій про особливості, можливості та переваги навчання студентів на освітніх програмах «Міжнародна економіка» та «Економіка та управління ринком землі», які презентувала д.е.н., доцентка Анна Переверзєва. Також слухачам було представлено коротку презентацію про можливості навчання студентів освітньої програми «Міжнародна економіка» за програмою «Erasmus+», які відкриваються завдяки реалізації міжнародного проєкту «Диверсифікація сільського туризму через збалансованість та креативність: поширення європейського досвіду в Україні/DIRUT» (один із переможців конкурсу програми «Erasmus+» за напрямом Жана Моне 2020 р.), академічним координатором якого є к.е.н., доцентка кафедри міжнародної економіки, природних ресурсів та економіки міжнародного туризму Наталя Венгерська.

Наступним етапом заходу стала лекція-гра, яку представила д.е.н., доцентка, професорка кафедри міжнародної економіки, природних ресурсів та економіки міжнародного туризму Анна Переверзєва на тему: «Назустріч світу. Як компаніям створити власну продукцію та вийти на міжнародні ринки?»

Слухачі дізналися, як створити свій власний креативний продукт, як обрати міжнародний ринок для продажу даного продукту, як перевірити оригінальність товару. Кожен слухач онлайн-школи був активним учасником лекції-гри, оскільки всі слухачі долучилися до процесу розробки власних креативних продуктів, їх презентацій,  вибору перспективних міжнародних ринків для виходу зі своє продукцією, тим самим, виявляючи критичне мислення, креативність,  комунікативні здібності та здатність працювати в команді.

Продовженням заходу став семінар-тренінг «Бізнес-моделі сільського креативного туризму на основі європейського досвіду», який провела к.е.н., доцентка Наталя Венгерська, адаптуючи семінар-тренінг DIRUT Erasmus+ для школярів 9-11 класів.

Семінар-тренінг складався з двох частин: теоретичної та практичної. Спочатку Наталя Венгерська розкрила слухачам школи існуючі взаємозв’язки між концепціями сталого розвитку, креативної економіки та сільського туризму. Також слухачі дізналися про особливості нового сільського середовища як необхідної умови формування креативної сільської економіки в країнах ЄС, розглянули успішні практики креативного сільського туризму, основні відмінності між креативним та культурним туризмом, особливості портрету та потреби «креативного туриста».

Наступним етапом було ознайомлення із сегментами бізнес-моделі «Canvas» та детальне опрацювання їх  на прикладі європейських агросадиб та українських креативних туристичних локацій. На основі даного матеріалу слухачі перейшли до практичної частини семінару-тренінгу, на якому їм було надано шаблони бізнес-моделі «Canvas» та запропоновано створити власну бізнес-ідею  сільського креативного туризму  у складі малих груп по 7-8 осіб. В кінці тренінгу п’ять груп представили свої креативні бізнес-моделі в сфері сільського туризму, використовуючи «презентацію для ліфта» («Elevator Pitch»). Найбільше позитивних відгуків отримала ідея створення відкритого кафе з декоративними кроликами на території еко-ферми у сільській місцевості.

Завершенням стала лекція-бесіда «Модернізація економіки від Єлизавети Тюдор до сучасності: історія пошуку», яку презентував старший викладач кафедри міжнародної економіки, природних ресурсів та економіки міжнародного туризму Ігор Лубенець.

Слухачі школи дізналися, що таке модернізація економіки, чим вона відрізняється від реформи та розглянули  історичний досвід модернізації європейських країн. Вони з подивом дізналися, що цей процес проходив у європейських країнах мав неабиякі різні економічні та політичні наслідки. Єдине, що було однаковим для всіх цих країн, так те, що модернізація проходила дуже повільно з відрізками часу, коли суспільство поверталося назад (контрреволюція). Однак, є одне вилучення з цієї картини. Це – Англія. Слухачі поставили багато запитань, чому в Англії змогли зробити це, а інші країни (Франція, Німеччина, Росія, Австро-Угорщина, Польська Республіка та ін.) робили це набагато довше зі значними проблемами. Слухачі також запитували, як цей процес проходить в Україні, які здобутки ми маємо та що ще треба зробити. Як підсумок, усім сподобалась розмова, так як слухачі дізналися багато нового і цікавого.

 

Схожі новини