Університет Вступнику Навчання Наука Міжнародна
діяльність
Студентське
самоврядування
Новини пресслужби ЗНУ / Новини / Відбулося відкриття кейс-клубу інженерного інституту «Клуб інноваційних бізнес-ідей Академія»

Відбулося відкриття кейс-клубу інженерного інституту «Клуб інноваційних бізнес-ідей Академія»

Відбулося відкриття кейс-клубу інженерного інституту «Клуб інноваційних бізнес-ідей Академія»
24.09.2021 16:17 Все Головні новини Інженерний інститут ЗНУ Інженерний навчально-науковий інститут кейс-клуб Клуб інноваційних бізнес-ідей Академія Як зробити соковиту презентацію

Якою б якісною не була отримана освіта, випускникам вишів завжди потрібні додаткові знання та навички, щоб не лише працевлаштуватися, а й якнайшвидше побудувати успішну кар’єру. Звичайно, можна здобувати їх вже під час роботи на підприємствах чи в установах, проте в інженерному навчально-науковому інституті Запорізького національного університету (ZNU, Zaporizhzhia National University) впевнені, що отримувати додаткові знання та навички потрібно ще під час навчання.

Задля цього в ІННІ ЗНУ було створено кейс-клуб «Клуб інноваційних бізнес-ідей Академія», ініціатором і організатором якого став колектив кафедри інформаційної економіки, підприємництва та фінансів. А нещодавно відбулося урочисте перше засідання клубу, де запрошений «гостьовий лектор» голова громадської організації «СМАРТ СІТІ ЗАПОРІЖЖЯ» та, до того ж, випускниця інженерного навчально-наукового інституту Олена Боровська розповила студентам, як створювати «ідеальну» презентацію.

На заході були присутні студенти освітніх програм «Інформаційна економіка», «Фінанси держави та підприємницьких структур», «Промисловий менеджмент», «Програмне забезпечення систем», «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка», «Мікро- та наносистемна техніка», «Електроніка», «Технологія захисту навколишнього середовища», «Охорона праці», «Архітектура та містобудування» тощо.

Від імені дирекції та вченої ради інституту учасників привітала директорка ІННІ ЗНУ Наталя Метеленко. Наталя Георгіївна зазначила, що до роботи кейс-клубу залучатиметься вся наукова спільнота інституту. А студентів закликала не бути пасивними, а активно співпрацювати з науковою спільнотою та долучатися до всіх тренінгів клубу.

Як ініціатор заходу В’ячеслав Глущевський розповів, що ідея створення кейс-клубу зародилася півроку тому, коли відбувався півфінал кейс-чемпіонату від Метінвесту, в якому наш інститут представляли 15 команд. «Нам стало очевидно, що в інституті вже зародився кейс-рух, і його слід організувати й спрямувати на розвиток у студентів навичок самоорганізації, креативності, ефективної професійної і соціальної комунікації, командної роботи над кейс-проблемою». Завдяки діяльності клубу представники влади та бізнесу, громадських організацій, компаній-партнерів зможуть поділитися своїм досвідом «із нашими студентами - майбутніми інженерами, технологами, економістами і управлінцями. Зрозуміло, що від цього виграють усі!»

А потім розпочалося робоче засідання кейс-клубу. Цього разу це була «гостьова лекція» на тему: «Як зробити соковиту презентацію», під час якої Олена Боровська приділила увагу співвідношенню тексту доповідача та презентаційних слайдів; принципам побудови презентації; програмам, які використовуються для цього, а також візуальному оформленню слайдів. Студенти дізналися про типові помилки авторів презентацій і що зробити, щоб презентація була цікавою, але не відволікала увагу від головної думки.

Після виступу розпочалося обговорення тренінгу. Учасників цікавило: що робити, коли не знаєш відповідь на поставлене питання; як бути впевненим під час першого виступу та не лякатися аудиторії; чи є спікерство індивідуальною роботою чи все ж таки командною тощо.

Наприкінці кейс-клубу молодь із задоволенням ділилася враженнями. Так студент 4-го курсу освітньої програми «Інформаційна економіка» Максим Узунов - вже досить досвідчений майстер презентацій, розповів, як навчався на своїх помилках. Тож йому дуже цікаво було дізнатися думку професіонала в цій сфері. Хлопцю сподобався тренінг, проте є й те, про що можна дискутувати, зокрема, Максим вважає, що презентація не має бути завжди одноманітною, адже бувають випадки, коли потрібно різко змінити дизайн. Наприклад, при створенні соціальної презентації, в якій після веселих подій стається лихо. Тоді оформлення має відповідати настрою кожного з фрагментів.

Студент 2-го курсу освітньої програми «Інформаційна економіка» та 1-го курсу освітньої програми «Фінанси держави та підприємницьких структур» Дмитро Стародубцев зацікавився тренінгом як учасник кейс-чемпіонату від Метінвесту. Для нього кейс-клуб – це можливість якнайкраще підготуватися до нового турніру, а також до професійної діяльності. Хлопець розповів і про те, учасником яких тренінгів хотів би стати – це, передусім, «розвиток soft skills».

Студенти 2-го курсу освітніх програм «Технологія захисту навколишнього середовища» Дана Морозова та «Охорона праці» Олександр Русаков, Софія Приймак, Яна Відлога теж із задоволенням стали учасниками першого кейс-клубу. Перед усім, їх зацікавила значна кількість програм, за допомогою яких можна створювати презентації, адже зазвичай вони користувалися лише кількома. В подальшому студенти хотіли б взяти участь у тренінгах, присвячених підготовці до публічних виступів тощо.

Доценту кафедри охорони праці та прикладної екології Євгенії Манідіній теж сподобався тренінг. «Такі семінари, - зазначила Євгенія Анатоліївна, - допомагають покращити рівень підготовки студентів». А сьогоднішній тренінг неодмінно стане в нагоді під час конференцій, а також всеукраїнських конкурсів.

Своїми враженнями від засідання кейс-клубу поділився і доцент кафедри мікроелектронних, електронних та інформаційних систем Микола Світанько. Микола Вікторович підкреслив, що «отримані знання та навички стануть у нагоді студентам при підготовці бакалаврської, а потім і магістерської роботи». Запам’ятався тренінг і студентам освітньої програми «Мікро- та наносистемна техніка» Артему Бугаю, Данилі Тотьмяніну та Катерині Батюк. Крім доповіді їх дуже зацікавило її обговорення, адже лунали цікаві питання та пропозиції. Молодь зацікавилась рекомендаціями, як налагодити контакт з аудиторією і правильно використовувати кольори.

Всі учасники кейс-клубу з нетерпінням чекають на нову зустріч, яка відбудеться вже на початку жовтня.

 

Інженерний навчально-науковий інститут

 

Схожі новини