Університет Вступнику Навчання Наука Міжнародна
діяльність
Студентське
самоврядування
Новини пресслужби ЗНУ / Новини / Презентація збірника матеріалів науково-популярного нетворкінгу «Скетчноутінг: намалюй ідею!» на факультеті журналістики

Презентація збірника матеріалів науково-популярного нетворкінгу «Скетчноутінг: намалюй ідею!» на факультеті журналістики

Презентація збірника матеріалів науково-популярного нетворкінгу «Скетчноутінг: намалюй ідею!» на факультеті журналістики
29.12.2021 09:30 Все Головні новини Факультети Журналістики ZNU Zaporizhzhia National University факультет журналістики серіальне видання скетчпроєкт онлайн-презентація

Представники факультету журналістики Запорізького національного університету (ZNU, Zaporizhzhia National University) повсякчас аналізує, апробує різні комунікаційні платформи, способи трансляції соціально значущих кейсів, цінностей, ідей, смислів, можливості влучно і концептуально репрезентувати бачення складної теми.

Так, у грудні 2021 року відбулася онлайн-презентація першого тому матеріалів Факультетського науково-популярного нетворкінгу «Скетчноутінг: намалюй ідею!» та офлайн-проведення засідання нетворкінгу серед студентів 3 курсу. Науково-популярний нетворкінг «Скетчноутінг: намалюй ідею!» є платформою профорієнтаційної та наукової роботи кафедри соціальних комунікацій та інформаційної діяльності факультету журналістики Запорізького національного університету. Його цільова аудиторія – студенти всіх освітніх програм факультету журналістики (спеціальностей 061 – «журналістика» та 029 – «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа») та школярі старших класів закладів середньої освіти м. Запоріжжя та Запорізької області. Захід проводиться з метою стимулювання наукових та творчих здібностей у школярів старших класів закладів середньої освіти м. Запоріжжя та Запорізької області та розвитку наукової роботи студентів факультету журналістики в процесі підготовки та презентації науково-популярних проєктів у форматі скетчноутінгу.

В епоху домінування кліпового мислення, популярності коміксових жанрів, візуалізації даних проведення такого заходу сприяє усвідомленню молоддю ролі науково-популярних проєктів, що покликані популяризувати українську наукову думку в галузях журналістики та інформаційної справи, розвитку навичок ефективного спілкування та комунікативних навичок дослідника як необхідного засобу продукування наукових, науково-популярних ідей та їхньої презентації різноцільовим групам.

Основними завданнями заходу є:

-         формувати професійні компетентності школярів у сфері медіа;

-         популяризувати серед студентів факультету журналістики науково-популярну теорію подвійного кодування, обробки ідеї у вербальному та візуальному режимах;

-         стимулювати молодь до наукового мислення.

Протягом двох років, 2020 та 2021 років, у заході взяли участь учні старших класів закладів середньої освіти, слухачі дитячих і молодіжних громадських організацій, центрів науково-технічної творчості учнівської молоді, студенти факультету журналістики – «рекламісти», «журналісти», «видавці/редактори» та «інформаційники». Учасники заходу самостійно створювали скетч-проєкти та презентували їх аудиторії в рамках науково-популярного нетворкінгу.

Формат заходу дав змогу розробити візуальні мапи, візуальні нотатки, що відтворюють певну ідею (наприклад, бренд, термін, явище тощо) у графічному, художньому вигляді, із застосуванням різних інструментів візуальної комунікації (знаків, символів тощо). Візуальна компонента доповнюється описом проєктної лінійки (зазначення цінностей, місії, мети, тактики, інструментів).

Тож викладачі спробували зібрати певну частину скетчпроєктів студентів факультету журналістики ЗНУ для формування електронного серіального видання, аби акумулювати концептуальні рішення студентства у висвітленні політематичних дискурсів, на вибір студентів. Таким чином організатори отримали скетчпростір, де піднімалися теми від медичного канабісу до прокрастинації, від булінгу до гібридної війни; окремий розділ присвятили іміджевим скетчпроєктам, які дали змогу студентській спільноті знаково, символічно опрацювати іміджеві портрети обраних брендів. Сподіваємось, що перший том серіального видання стане початком науково-популярної традиції факультету.

 

В. Ковпак та Ю. Канзеба,

редакційна колегія серіального видання

 

Слідкуйте за подіями вишу також на соцмережевих сторінках пресслужби ЗНУ:

https://www.facebook.com/pressluzhbaZNU

https://www.instagram.com/pressluzhbaznu/

https://t.me/pressluzhbaZNU

 

Схожі новини