Університет Вступнику Навчання Наука Міжнародна
діяльність
Студентське
самоврядування
Новини пресслужби ЗНУ / Новини / Кафедра туризму та готельно-ресторанної справи ЗНУ долучилась до актуального тематичного семінару («Туризмознавство та гостинність»)

Кафедра туризму та готельно-ресторанної справи ЗНУ долучилась до актуального тематичного семінару («Туризмознавство та гостинність»)

Кафедра туризму та готельно-ресторанної справи ЗНУ долучилась до актуального тематичного семінару («Туризмознавство та гостинність»)
29.09.2022 14:37 Все Головні новини Факультети Фізичного виховання ZNU Zaporizhzhia National University ЗНУ Запорізький національний університет факультет фізичного виховання здоров’я туризму кафедрою туризму готельно-ресторанної справи освітній процес вебінар лекція

У рамках вивчення дисципліни «Бренд- та PR-менеджмент у туризмі та гостинності» магістри та магістерки, які навчаються за освітньою програмою «Туризмознавство і гостинність» факультету фізичного виховання, здоров’я та туризму ЗНУ (ZNU, Zaporizhzhia National University) взяли участь у вебінарі. Захід організований Андрієм Магалецьким, керуючим партнером ресторанної компанії «Restetika», президентом Асоціації кулінарів України. Варто відзначити, що пан Андрій уже довгий час співпрацює з кафедрою туризму та готельно-ресторанної справи ЗНУ.

 

Спікеркою заходу стала Марія Банько, фуд-журналістка, дослідниця їжі, експертка з комунікацій, яка упродовж багатьох років відповідала за реалізацію маркетингових стратегій компанії «GastroFamily» (сім’я ресторанів Дмитра Борисова). Вона розробила та впровадила комунікаційні стратегії для понад 100 ресторанів у різних містах України. Крім того, пані Марія – авторка лекцій з історії їжі та культури повсякденності.

Під час заходу розглянули такі питання:

1. Чи є різниця й чи була до війни між маркетингом в HoReCa ( (абр. від англ. hotel, restaurant, catering – готель, ресторан, кейтеринг) в Україні і за кордоном;

2. Нові гастро-проєкти;

3. Думки щодо масових «залишань» ринку часто відомими ресторанними брендами;

4. Роздуми щодо хайпу навколо повернення на ринок MсDonald’s і про те, як себе почувають інші бренди фаст-фуду;

5. Чи працюватиме після війни ефект «білого» бренда;

6. Зміни вподобання споживачів/споживачок ресторанних послуг після перемоги.

Наприкінці заходу присутні мали можливість поставити запитання спікерці. Кафедра туризму та готельно-ресторанної справи ЗНУ подякувала спікерці за можливість долучити здобувачів і здобувачок вищої освіти до таких цікавих пізнавальних заходів.

Слідкуйте за подіями вишу також на соцмережевих сторінках пресслужби ЗНУ:

https://www.facebook.com/pressluzhbaZNU

https://www.instagram.com/pressluzhbaznu/

https://t.me/pressluzhbaZNU

 

 

 

Схожі новини