Запорізький національний університет

Центр післядипломної
освіти

Підвищення кваліфікації педагогічних та науково-педагогічних працівників

Програми підвищення кваліфікації педагогічних працівників

Розклад навчання

_________________________________________________________________

Центр післядипломної освіти Запорізького національного університету запрошує на курси підвищення кваліфікації

З 2020 року вчитель самостійно обирає форми, види, напрями та суб’єктів підвищення кваліфікації.

Загальний обсяг підвищення кваліфікації педагогічного працівника закладу загальної середньої, професійної та фахової передвищої освіти не може бути менше ніж 150 годин на п'ять років, а обсяг підвищення кваліфікації педагогічного працівника дошкільного, позашкільного закладу освіти – менше ніж 120 годин на п'ять років.

Нагадуємо, що формами підвищення кваліфікації є інституційна (очна (денна, вечірня), заочна, дистанційна, мережева), дуальна, на робочому місці, на виробництві тощо. Форми підвищення кваліфікації можуть поєднуватись.

Основними видами підвищення кваліфікації є:

  • навчання за програмою підвищення кваліфікації;
  • участь у семінарах, практикумах, тренінгах, вебінарах, майстер-класах тощо.

Для більш комфортних умов роботи та особистого розвитку кожного викладача прийнято новий Порядок підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників

Вартість навчання за очною формою здобуття освіти варіюється і залежить від кількості слухачів та академічних годин.

Вартість навчання за дистанційною формою: 1400 грн. (90 а.г.), 2300 грн. (150 а.г.).

Після завершення курсів та семінарів видається свідоцтво (сертифікат) про підвищення кваліфікації державного зразка.

 

ОРІЄНТОВНИЙ ПЕРЕЛІК ПРОГРАМ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ

ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ

НА БАЗІ ЦЕНТРУ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ ЗНУ

 

        1            Тренінг самопізнання та професійного саморозвитку (реєстрація за посиланням https://forms.gle/3xBL2u9xXJZNPH4U9)

        2            Вчитель історії та суспільствознавства

        3            Викладач англійської мови

        4            Викладач німецької мови

        5            Викладач французької мови

        6            Інтегроване навчання предмету та мові в контексті компетентнісного підходу

        7            Активізація основних мовленнєвих компетенцій (на матеріалі англійської мови)

        8            Вчитель біології. Інноваційні технології навчання біології

        9            Вчитель хімії. Інноваційні технології навчання хімії

    10            Впровадження інклюзивної освіти на європейському рівні

    11            Сучасні тенденції розвитку дидактики фізики

    12            Вчитель української мови та літератури

    13            Вчитель російської мови та зарубіжної літератури

    14            Основи інклюзивної освіти

    15            Методологічні та методичні аспекти навчання математики

    16            Компетенції вчителя в нових освітніх умовах

    17            Людина і світ

    18            Вчитель основ правознавства (варіативна частина)

    19            Вчитель фізичної культури і нова українська школа. Інноваційні технології у фізкультурно-оздоровчому просторі школярів

    20            Керівник закладу освіти

    21            Психолого-педагогічний супровід дітей та молоді з особливими потребами в умовах інклюзивного освітнього простору

    22            Сучасні аспекти підготовки вчителя фізики

Нормативна база

Щодо підвищення кваліфікації та атестації педагогічних працівників

Просимо обрати курс та зареєструватися