ukr eng rus   
 

» Про лабораторію
» Проекти
» Співробітники
» Контакти
» Наукові публікації
» Студентам. Науково-методичні видання
» Опитування
» Інтернет-телебачення
» Вебінари
» Відеоконференції
» Презентації
» Пробне незалежне оцінювання
» Оліпміади з історії
» Новини


Студентам. Науково-методичні видання

 
    1. Посібник із педагогічної практики (для студентів історичного факультету): навчальний посібник. — Запоріжжя: ЗДУ, 2001. — 56 с. (Praktuka-2001.rar)

    2. Методика викладання історії в школі: Вказівки до вивчення дисципліни студентам ІV курсу, спеціальність "історія" / Укладач Терно С. О. – Запоріжжя: ЗНУ, 2005. – 21 с.(metodyka-2005.rar)

    3. Основи педагогічної майстерності: методичні рекомендації для студентів "історія" / Укладач С. О. Терно – Запоріжжя: ЗНУ, 2005. – 16 с.(OPM-2005.rar)

    4. Педагогічна практика (посібник для студентів історичного факультету): Навчально-методичний посібник. – Запоріжжя: ЗНУ, 2006. – 32 с.(Praktyka-2006.rar)

    5. Терно С. Проблемні задачі з історії для старшокласників: Дидактичний посібник для учнів 10-11 кл. загальноосвіт. навч. закл. – Запоріжжя: Просвіта, 2006. – 32 с. (Problemni_zadachi-2006.rar)

    6. Терно С. Проблемні задачі з історії для старшокласників: Дидактичний посібник для учнів 10-11 кл. загальноосвіт. навч. закл. - Вид. 2-е, доопр. та допов. - Запоріжжя: Просвіта, 2008. - 32 с. (Terno_Problem_tasks-10-11_2008_.pdf)

    7. Громадянська освіта: Теорія і методика навчання. – Київ: ЕТНА-1, 2008. – 174 с. (TTG_main_part1.rar; TTG_main_part2.rar).

    8. Терно С. О., Коган З. Б., Полтавська І. В. Проблемні задачі з історії для учнів 6-7 класів загальноосвітньої школи: Дидактичний посібник для учнів 6-7 кл. загальноосвіт. навч. закл. – Запоріжжя: Просвіта, 2009. – 24 с. (Terno_Problem_tasks-6-7_2009_.pdf)

    9. Терно С. О., Хінєва А. Д. Проблемні задачі з історії для учнів 8-9 класів загальноосвітньої школи: Дидактичний посібник для учнів 8-9 кл. загальноосвіт. навч. закл. – Запоріжжя: Просвіта, 2009. – 32 с. (Terno_Problem_tasks-8-9_2009_.pdf)

    10. Терно С. Критичне мислення – сучасний вимір суспільствознавчої освіти / С. О. Терно. – Запоріжжя: Просвіта, 2009. – 268 с. (Terno_monograph.pdf; Terno_monograph_part1.rar; Terno_monograph_part2.rar; Terno_monograph_part3.rar; Terno_monograph_part4.rar)

    11. Програма з педагогічної практики студентів історичного факультету / Укл. С. О. Терно. - Запоріжжя: ЗНУ, 2009. - 13 с. (Program_ped_practice.rar)

    12. Терно С. О. Теорія розвитку критичного мислення (на прикладі навчання історії) / С. О. Терно : [посібник для вчителя]. – Запоріжжя: Запорізький національний університет, 2011. – 105 с. (Terno-CTDTheory.pdf)

    13. Терно С. О. Розвиток критичного мислення старшокласників у процесі навчання історії / С. О. Терно. – Запоріжжя: Запорізький національний університет, 2011. – 275 с. (Terno-CTDSP-monograph2.pdf; Terno-CTDSP_part1.rar; Terno-CTDSP_part2.rar; Terno-CTDSP_part3.rar; Terno-CTDSP_part4.rar)

    14. Терно С. О. Методика розвитку критичного мислення школярів у процесі навчання історії / С. О. Терно : [посібник для вчителя]. – Запоріжжя: Запорізький національний університет, 2012. – 70 с. (Terno_Methodology.pdf).

    15. Приклади спонукальних запитань (prikladi-sponukal--nikh-zapitan--.docx)

    16. Терно С. О. Теорія та методика навчання історії : Практикум для здобувачів ступеня вищої освіти бакалавра спеціальності "Історія та археологія" / С. О. Терно. – Запоріжжя: ЗНУ, 2016. – 36 с. (Terno-metodyka-2016.pdf)

    17. Критичне мислення як інструмент проведення правоосвітніх заходів у загальоосвітніх наввчальних закладах / С. О. Терно: Рідер для вчителіцв – учасників тренінгу. – Б.м. та р.в. – 78 с. (ReaderCT.pdf).

    18. Плани практичних занять з курсу "Сучасні дидактичні засоби навчання" (sem__nari-sdzn.docx).















©Запорізький національний університет 2006
Steve's free web templates