Порядок поселення та виселення
Порядок поселення у гуртожитки університету
Студенти 1 курсу, студенти старших курсів, які тільки вступили до ЗНУ |
Студенти старших курсів, які проживали в гуртожитку |
|
Подання заяв | ▪Уточнені терміни подання документів вказані на сторінці «Інформація для абітурієнтів» | ▪Два останні тижня квітня щороку |
▪Другий тиждень вересня для тих, хто за будь-яких причин не подав заяву в серпні | ▪Перший та другий тиждень серпня для тих, хто за будь-яких причин не подав заяву в квітні | |
Уточнені терміни подання документів вказані на сторінках «Інформація для абітурієнтів» та «Інформація для старшокурсників» | ||
Розгляд заяв | Заяви розглядаються комісіями з поселення. | |
Рішення щодо поселення студентів на навчальний рік виносяться, з урахуванням кількості вільних місць на факультеті, приналежності до пільгової категорії, дальності проживання та інших критеріїв визначених комісією. | Рішення щодо поселення студентів на навчальний рік виносяться, з урахуванням зафіксованих порушень правил проживання протягом попереднього навчального року. | |
Термін поселення |
Останній тиждень серпня за графіком. Уточнені терміни вказані на сторінках «Інформація для абітурієнтів» та «Інформація для старшокурсників» |
|
Процедура поселення | Отримання направлень на поселення | |
за 2-3 доби до дня поселення |
останній тиждень липня на e-mail, вказаний при реєстрації заяви | |
Оплата проживання (за 10 місяців) за реквізитами, вказанними у направленні | ||
після отримання направлення до дня поселення включно |
до 05 серпня, після оплати надіслати фото квитанції на e-mail gurt03@ukr.net |
|
Отримання відмітки медпункту | ||
в день поселення | в день поселення | |
Проходження інструктажу з користування газовою плитою (для мешканців гуртожитку № 2, 3, 6) | ||
в день поселення | в літку, до дня поселення включно | |
Отримання відмітки паспортиста | ||
в день поселення | не потрібно | |
Оформлення поселення | ||
в день поселення | потрібно тільки, якщо вчасно не отримали направлення або конверт з документами |
Порядок виселення з гуртожитків університету
Терміни, в які студенту необхідно виселитися з гуртожитку
причина виселення |
строк для виселення з гуртожитку |
відрахування, переведення на заочну форму навчання, оформлення академічної відпустки |
протягом 2-х тижнів з моменту виходу відповідного наказу |
порушення правил внутрішнього розпорядку в гуртожитку |
протягом 2-х тижнів з моменту прийняття рішення комісією про виселення або підписання ректором університету службової про виселення, якщо не зазначено іншої дати виселення. |
за власним бажанням |
дата зазначена у заяві про виселення поданій у відділ виховної роботи. |
Для оформлення виселення з гуртожитку студенту необхідно:
- Знятися з реєстраційного обліку (інформацію отримати у паспортиста гуртожитку).
- Здати постільні приналежності кастелянці та отримати довідку (навіть якщо не отримували постіль) про відсутність заборгованості.
- Забрати всі власні речі з гуртожитку.
- Подати у відділ виховної роботи (гуртожиток № 3 каб. 414) заяву про виселення (для тих, хто виселяється за власним бажанням).
- Здати завідувачу гуртожитком: ключ від кімнати, перепустку, довідку від кастелянки.
- Після виконання попередніх пунктів:
- Написати заяву на повернення залишку коштів;
- Завізувати її у завідувача гуртожитком та начальника відділу виховної роботи Кондратенко С.В. (навчальний корпус № 4, каб. 211) або помічника ректора Воронкова В.В. (навчальний корпус № 1, каб. 29);
- Із заявою підійти у бухгалтерію (навчальний корпус № 4, каб. 104) для оформлення повернення коштів.
Для виселення на літній період:
- Взяти участь у благоустрої гуртожитку та прилеглої території.
- Здати постільні приналежності кастелянці та отримати довідку (навіть якщо не отримували постіль) про відсутність заборгованості.
- Забрати з кімнати власні речі, гарно вимити кімнату.
- Здати завідувачу гуртожитком: кімнату, ключ від кімнати, довідку від кастелянки.
Власні речі на літній період можна здати до камери схову,
яка знаходиться в гуртожитку.