Інформація для іногородніх абітурієнтів та студентів, які поселяються в гуртожитки вперше
СПИСОК студентів, які рекомендовані на поселення в гуртожитки, із зазначенням дати поселення
Заяви та документи на проживання в гуртожитку подаються ТІЛЬКИ в електронному вигляді.
Уважно прочитайте інформацію в таблиці, а потім реєструйтесь. Кнопка для реєстрації знаходиться під таблицею. Інформацію при реєстрації необхідно вносити українською мовою, згідно з паспортом. Неправильно оформлені заяви будуть видалені.
Термін прийому заяв
|
з 10.00 02 серпня до 23.00 12 серпня 2021 року |
|
Спосіб подання
|
Електронна подача заяв з прикріпленням скан/фотокопій документів |
|
Місце подання
|
Сайт університету для отримання інформації після подання заяви необхідно добавитися до групи https://t.me/gurt_znu |
|
Пакет документів |
Документи, які прикріплюються |
Документи, які необхідно мати з собою при поселенні |
|
|
|
Які довідки надавати студентам, що відносяться до пільгових категорій? |
Діти сироти та діти, позбавлені батьківського піклування – витяг з обліково-статистичної картки дитини-сироти, свідоцтво про смерть батьків або рішення суду про позбавлення батьківських прав. Внутрішньо переміщена особа – довідка про встановелння на облік та довідка про отримання/не отримання соціальних виплат (отримується у структурних підрозділах соціального захисту населення за місцем проживання). Дитина учасника/ці бойових дій – посвідчення учасника/ці бойових дій, довідка про безпосередню участь у зоні АТО, свідоцтво про народження студента (для підтвердження батьківства). Особа з обмеженими можливостями – довідка МСЕК. Діти шахтарів – довідка з місця роботи батька про стаж підземних робіт, свідоцтво про народження студента (для підтвердження батьківства). Інші пільгові категорії – документи, що їх підтверджують, надаються за бажанням студента. |
|
Хто приймає рішення про поселення? |
Заяви з пакетом документів на кожному факультеті розглядає комісія з поселення, до складу якої входять: декан факультету, заступник декана з виховної роботи, заступник декана з навчальної роботи, голова студентської ради та голова профспілкового комітету факультету. На засіданні комісія приймає рішення щодо поселення студентів відповідно до кількості вільних місць, закріплених за факультетом. |
|
Де можна ознайомитися з рішенням комісії? |
Списки студентів будуть розміщені 20 серпня 2021 року із зазначенням точної дати поселення. |
|
Що робити, якщо побачив себе в списках, рекомендованих на поселення? |
|
|
Як дізнатися в який гуртожиток поселили? |
Студенти в гуртожитках університету розселяються за факультетським принципом. За кожним факультетом закріплені певні поверхи (дивіться загальну інформацію по гуртожиткам). Студенти, які поселяються в гуртожиток вперше, дізнаються номер кімнати, номер гуртожитку та день поселення з направлення на поселення, яке прийде на електронну пошту, зазначену при поданні електронної заяви). Направлення необхідно роздрукувати і мати з собою на поселенні. Студенти отримають направлення 25-26.08.2021 року із зазначенням гуртожитку та номеру кімнати. |
|
Яка вартість проживання і коли здійснювати оплату? |
Вартість проживання на 2021-2022 навчальний рік встановлено у розмірі 5200 грн. Оплата здійснюється до дня поселення у розмірі, встановленому за 10 місяців (реквізити для оплати знаходитимуться в направленні на поселення, яке буде надіслано Вам на email вказаний при реєстрації). Вартість послуг охорони на 2021-2022 навчальний рік встановлено у розмірі 1116 грн. Реквізити: ТОВ "Каскад-11' р/с UA263808050000000026008473392 АТ Райффайзен банк Аваль. МФО 300335 ЄДРПОУ 37891339. За послуги охорони. Сума до сплати 1116 грн. 00 коп. без ПДВ. |
|
Для довідок з 02 серпня 2021 року
|
ПН-ПТ з 9.00 до 12.00 та з 13.00 до 16.00 098 494 43 79, 063 948 77 34, 061 228 76 48 електронна пошта: gurt03@ukr.net чат-бот в Телеграм @Feedbackznu_bot |