Гуртожитки ЗНУ

Інформація для іногородніх абітурієнтів та студентів, які поселяються в гуртожитки вперше

Заяви та документи на проживання в гуртожитку подаються ТІЛЬКИ в електронному вигляді:

Подати електронну заяву на поселення в гуртожиток

Інструкція щодо внесення даних при електронній реєстрації


Додатковий термін прийому заяв: 03-15 вересня 2018 року

 

Термін прийому заяв

 

 

06-15 серпня 2018 року

 

 

Спосіб подання

 

 

Електронна подача заяв з прикріпленням скан/фотокопій документів

 

 Місце подання

 

 

Сайт університету

 

Пакет документів

Документи, які прикріплюються

Документи, які необхідно мати з собою при поселенні

  1. Фото студента, якісне, як на паспорт (розмір фотографії 3х4, 480 px або більша, зроблена не раніше ніж 6 місяців тому, розмір файла до 1МБ, формат JPG).
  2. Довідка про склад сім’ї (скан/фотокопія).
  3. Довідки про доходи батьків (скан/фотокопія).
  4. Довідка про проходження флюорографічного огляду, який пройдено не більше року тому (скан/фотокопія).
  5. Копія паспорту про щеплення (скан/фотокопія).
  6. Ксерокопія паспорту студента (1, 2, 11 стор.) або ID-картки (1, 2 сторона та витяг з Єдиного державного демографічного реєстру – скан/фотокопія.
  7. Студенти, які мають пільги, надають копії документів, що їх підтверджують - скан/фотокопія.
  1. Заява на поселення (роздрукувати бланк з сайту, заповнити за зразком) – 1 примірник.
  2. Довідка про склад сім’ї (оригінал).
  3. Довідки про доходи батьків (оригінали).
  4. Довідка про проходження флюорографічного огляду, який пройдено не більше року тому (оригінал).
  5. Копія паспорту про щеплення.
  6. Конверт маленький (11*16) без марки – 2 шт.
  7. Папір формату А4 – 200 шт. (новий)
  8. Студенти, які мають пільги, надають копії документів, що їх підтверджують, завірені у відділі кадрів ЗНУ (навч.корп. № 1, каб. 58, 59 при собі необхідно мати оригінали документів) – 1 копія. 
  9. Довідка про проходження аналізу на яйця гельмінтів для мешканців усіх областей України окрім Запорізької, Херсонської, Миколаївської, Одеської, Черкаської, Донецької, Луганської областей.
  10. Паспорт (оригінал) та 3 ксерокопії (1, 2, 11 стор.), або ID-картка (1, 2 сторона та витяг з демографічного реєстру/довідка про зняття з реєстрації).
  11. Фото 3х4 - 1 шт.
  12. Квитанцію про здійснення оплати за проживання в гуртожитку за 10 місяців.

Де брати довідку про доходи батьків?

  • За місцем роботи (за 6 останніх місяців).
  • Для підприємців – довідка про доходи з податкової інспекції.
  • Для пенсіонерів – довідка з пенсійного фонду.
  • Для безробітних – довідка про перебування на обліку в центрі зайнятості або довідка з податкової інспекції для підтвердження відсутності доходів.
Які довідки надавати студентам, що відносяться до пільгових категорій?

Діти шахтарів – довідка з місця роботи батька про стаж підземних робіт.

Діти сироти та діти, позбавлені батьківського піклування – обліково-статистичну картку дитини-сироти, свідоцтво про смерть батьків або рішення суду про позбавлення батьківських прав.

Особа з обмеженими можливостями – довідка МСЕК.

Внутрішньопереміщена особа – довідка про встановелння на облік та довідка про отримання/не отримання соціальних виплат (отримується у структурних підрозділах соціального захисту населення за місцем проживання).

Дитина учасника АТО – посвідчення учасника АТО, довідка про безпосередню участь у зоні АТО, свідоцтво про народження студента (для підтвердження батьківства).

Інші пільгові категорії – документи, що їх підтверджують, надаються за бажанням студента.

Хто приймає рішення про поселення?

Заяви з пакетом документів на кожному факультеті розглядає комісія з поселення, до складу якої входять: декан факультету, заступник декана з виховної роботи, заступник декана з навчальної роботи, голова студентської ради та голова профспілкового комітету факультету.

На засіданні комісія приймає рішення щодо поселення студентів відповідно до кількості вільних місць, закріплених за факультетом.

Де можна ознайомитися з рішенням комісії?

Рішення комісії буде висвітлено в особовому кабінеті 22 серпня 2018 року.

Що робити, якщо побачив себе в списках, рекомендованих на поселення?

  1. Знятися з реєстраційного обліку за домашньою адресою.
  2. Прибути 28, 29 або 30 серпня 2018 року о 8.30 до гуртожитку № 3. Точна дата поселення буде зазначена 22.08.2018 в особовому кабінеті.
  3. В день вашого поселення о 9.00 біля гуртожитку № 3 відбудуться батьківські збори, на яких будуть видані направлення на поселення.
  4. Пройти всі інстанції, відповідно до направлення (отримати підписи). Одержати ключ, поселитися до гуртожитку.

Якщо не побачив себе в списках на поселення?

Якщо кількість заяв буде більшою, ніж кількість вільних місць, може виникнути ситуація, що не всі студенти відразу поселяться в гуртожитки. У такому випадку на кожному факультеті створюється черга, згідно з якою, при звільненні місць, студентів заселяють в гуртожитки. Університет допомагає студентам з поселенням в інші гуртожитки міста.

Студентська рада університету (навч. корпус № 4, каб. 210) складає базу квартир, які здаються в найм.

Як дізнатися в який гуртожиток поселили?

 Студенти в гуртожитках університету розселяються за факультетським принципом. За кожним факультетом закріплені певні поверхи (дивіться загальну інформацію по гуртожиткам). Студенти, які поселяються в гуртожиток вперше, номер кімнати та номер гуртожитку дізнаються в особовому кабінеті (вказано в направленні на поселення).

Яка вартість проживання і коли здійснювати оплату?

Вартість проживання на 2018-2019 навчальний рік  встановлено у розмірі  5200 грн.

Оплата здійснюється до дня поселення у розмірі, встановленому за 10 місяців.

Телефон для довідок

з 01 серпня 2018 року

 

ПН-ПТ

з 9.00 до 12.00 та з 13.00 до 16.00

098 494 43 79

 050 850 43 83