Гуртожитки ЗНУ

Інформація для іногородніх абітурієнтів та студентів, які поселяються в гуртожитки вперше

Заяви та документи на проживання в гуртожитку подаються ТІЛЬКИ в електронному вигляді:

Подати електронну заяву на поселення в гуртожиток

 

Список

студентів Запорізького національного університету, які рекомендовані на поселення в гуртожитки на 2019-2020 навчальний рік

 

Студентам необхідно прибути за вказаною датою та часом для оформлення поселення за адресою вул. Залізнична, 22 (гуртожиток № 3), при собі мати документи, які вказані в таблиці нижче. Оплату необхідно провести до дати поселення. Направлення будуть надіслані на електронні пошти, вказані при реєстрації, до 29 серпня 2019 року.


У зв'язку зі збоєм у програмі направлення на поселення на 28-30 серпня 2019 року почнуть формуватися після 15.00 27 серпня 2019 року. Вибачте за незручності.



Додатковий термін прийому заяв: 02-15 вересня 2019 року

 

Термін прийому заяв

 

 

01-13 серпня 2019 року

 

 

Спосіб подання

 

 

Електронна подача заяв з прикріпленням скан/фотокопій документів

 

 Місце подання

 

 

Сайт університету

 

Пакет документів

Документи, які прикріплюються

Документи, які необхідно мати з собою при поселенні

  1. Заява на поселення (роздрукувати та заповнити) – 1 примірник.
  2. Фото студента, якісне, як на паспорт (розмір фотографії 3х4, 480 px або більша, зроблена не раніше ніж 6 місяців тому, розмір файла до 1МБ, формат JPG).
  3. Довідка про склад сім’ї (скан/фотокопія).
  4. Довідка про проходження флюорографічного огляду, який пройдено не більше року тому (скан/фотокопія).
  5. Копія паспорту про щеплення (скан/фотокопія).
  6. Ксерокопія паспорту студента (1, 2, 11 стор.) або ID-картки (1, 2 сторона розміщені на 1 сторінці та витяг з Єдиного державного демографічного реєстру – скан/фотокопія.
  7. Студенти, які мають пільги, надають копії документів, що їх підтверджують - скан/фотокопія.
  1. Заява на поселення (роздрукувати та заповнити) – 1 примірник.
  2. Довідка про склад сім’ї (оригінал).
  3. Довідка про проходження флюорографічного огляду, який пройдено не більше року тому (оригінал).
  4. Копія паспорту про щеплення.
  5. Конверт маленький (11*16) без марки – 2 шт.
  6. Студенти, які мають пільги, надають копії документів, що їх підтверджують, завірені у відділі кадрів ЗНУ (навч.корп. № 1, каб. 59 при собі необхідно мати оригінали документів) – 1 копія. 
  7. Паспорт (оригінал) та 4 ксерокопії (1, 2, 11 стор.), або ID-картка (1, 2 сторона розміщені на 1 сторінці та витяг з демографічного реєстру/довідка про зняття з реєстрації).
  8. Квитанції: про здійснення оплати за проживання в гуртожитку за 10 місяців, за послуги охорони та адмінзбору за реєстрацію.
Які довідки надавати студентам, що відносяться до пільгових категорій?

Діти шахтарів – довідка з місця роботи батька про стаж підземних робіт, свідоцтво про народження студента (для підтвердження батьківства).

Діти сироти та діти, позбавлені батьківського піклування – витяг з обліково-статистичної картки дитини-сироти, свідоцтво про смерть батьків або рішення суду про позбавлення батьківських прав.

Особа з обмеженими можливостями – довідка МСЕК.

Внутрішньо переміщена особа – довідка про встановелння на облік та довідка про отримання/не отримання соціальних виплат (отримується у структурних підрозділах соціального захисту населення за місцем проживання).

Дитина учасника АТО – посвідчення учасника АТО, довідка про безпосередню участь у зоні АТО, свідоцтво про народження студента (для підтвердження батьківства).

Інші пільгові категорії – документи, що їх підтверджують, надаються за бажанням студента.

Хто приймає рішення про поселення?

Заяви з пакетом документів на кожному факультеті розглядає комісія з поселення, до складу якої входять: декан факультету, заступник декана з виховної роботи, заступник декана з навчальної роботи, голова студентської ради та голова профспілкового комітету факультету.

На засіданні комісія приймає рішення щодо поселення студентів відповідно до кількості вільних місць, закріплених за факультетом.

Де можна ознайомитися з рішенням комісії?

Списки рекомендованих на поселення будуть висвітлені на даній сторінці 22 серпня 2019 року.

Що робити, якщо побачив себе в списках, рекомендованих на поселення?

  1. Юнакам знятися з військового обліку за домашньою адресою.
  2. Прибути разом з батьками в день Вашого поселення (27-29 серпня 2019 року) о 10.00 до гуртожитку № 3. Точна дата поселення буде зазначена 22.08.2019 в списку рекомендованих.
  3. В день вашого поселення о 10.00 біля гуртожитку № 3 (вул. Залізнична, 22) відбудуться батьківські збори.
  4. В день поселення пройти всі інстанції, відповідно до направлення (отримати підписи). Одержати ключ, поселитися до гуртожитку.

Як дізнатися в який гуртожиток поселили?

 Студенти в гуртожитках університету розселяються за факультетським принципом. За кожним факультетом закріплені певні поверхи (дивіться загальну інформацію по гуртожиткам). Студенти, які поселяються в гуртожиток вперше, дізнаються номер кімнати, номер гуртожитку та день поселення з направлення на поселення, яке прийде на електронну пошту, зазначену при поданні електронної заяви).

Яка вартість проживання і коли здійснювати оплату?

Вартість проживання на 2019-2020 навчальний рік  встановлено у розмірі  5200 грн.

Оплата здійснюється до дня поселення у розмірі, встановленому за 10 місяців (реквізити для оплати знаходитимуться в направленні на поселення, яке буде надіслано Вам на email вказаний при реєстрації).

Вартість послуг охорони на 2019-2020 навчальний рік  встановлено у розмірі  396,00 грн.

Реквізити: Приватне підприємство "ДЕЛЬТА ІІІ", код за ЄДРПОУ 34407708, п/р 26002013057867, у банку ПАТ "СБЕРБАНК", МФО 320627, за послуги охорони.

Телефон для довідок

з 01 серпня 2019 року

 

ПН-ПТ

з 9.00 до 12.00 та з 13.00 до 16.00

098 494 43 79

 050 850 43 83

 електронна пошта: gurt03@ukr.net