Гуртожитки ЗНУ

Інформація співробітникам, мешканцям гуртожитків

 

Термін оформлення заяв на проживання

1-30 червня 2021 року

Термін оформлення договору Найму жилого приміщення

1-30 червня 2021 року

(після оформлення заяви)

Що необхідно для оформлення заяви

1. Бланки заяв отримати на вахті гуртожитку

Особам, які не працюють в ЗНУ необхідно подати клопотання з місця роботи на ім'я ректора ЗНУ. Після підписання клопотання ректором оформити заяву та договір.

2. Погодити заяву з:

- керівником підрозділу;

- медпунктом (позначка про флюорографічне обстеження всіх членів родини). Відмітка робиться на підставі наданих довідок всіх членів родини, окрім дітей до 15 років;

- якщо у вас є заборгованість по оплаті за проживання, погасити її та додати чек про оплату;

- завізовані заяви (без підписів помічника ректора, студентської ради) здати в каб. 414 гурт. № 3

Де оформлювати Договір

гуртожиток № 3 каб. 414

При собі мати підписану заяву

З Договором можна ознайомитися тут:сторінка 1, сторінка 2, сторінка 3.

Якщо змінився склад родини

В разі збільшення або зменшення складу родини наймач повинен письмовою заявою повідомити адміністрацію університету і отримати дозвіл на внесення змін у договір.