Гуртожитки ЗНУ

Інформація співробітникам, мешканцям гуртожитків

 

Термін оформлення заяв на проживання

1-26 червня 2019 року

Термін оформлення договору Найму жилого приміщення

1-26 червня 2019 року

(після оформлення заяви)

Що необхідно для оформлення заяви

1. Роздрукувати та заповнити бланк заяви.

Особам, які не працюють в ЗНУ (ІІ ЗНУ) необхідно подати клопотання з місця роботи на ім'я ректора ЗНУ. Після підписання клопотання ректором оформити заяву та договір.

2. Погодити заяву з:

- керівником підрозділу;

- бухгалтерією (4 корп., каб. 104)

- медпунктом (позначка про флюорографічне обстеження всіх членів родини). Відмітка робиться на підставі наданих довідок всіх членів родини, окрім дітей до 15 років;

- головою студентської ради факультету (викладачам, аспірантам та співробітникам, що працюють на факультетах) або головою студентської ради університету – каб. 210 навчального корпусу № 4 (співробітникам, що працюють у загальноуніверситетських підрозділах);

- помічником ректора Воронковим В.В. (для мешканців гуртожитку № 1 (вул. Добролюбова, 22) при собі мати довідку про відсутність власного житла у м.Запоріжжі на кожного члена родини. Довідку можна отримати у ЦНАП. Адреси ЦНАПів https://zp.gov.ua/uk/page/centri-nadannya-administrativnih-poslug)

3. Підписати заяву у ректора університету.

Де оформлювати Договір

гуртожиток № 3 каб. 414

При собі мати: підписану заяву,

та довідки з ЦНАП.

З Договором можна ознайомитися тут:сторінка 1, сторінка 2, сторінка 3.

Якщо змінився склад родини

В разі збільшення або зменшення складу родини наймач повинен письмовою заявою повідомити адміністрацію університету і отримати дозвіл на внесення змін у договір.