Освітянська мапа
Запропонувати захід
2020 рік
Дата, час |
Назва |
Модератор, спікер |
Форма, зміст |
Локація |
Примітки |
11 березня 2020 |
«Аналіз типових помилок абітурієнтів, виявлених під час тренінгових сесій із підготовки до ЗНО з української мови та літератури» |
Українська мова – Бойко Лариса Петрівна Українська література – Костецька Любов Олександрівна |
ЗНУ, |
Реєстрація | |
11 березня 2020 |
«Аналіз типових помилок абітурієнтів, виявлених під час тренінгових сесій із підготовки до ЗНО з математики» |
Зіновєєв Ігор Валерійович, Циммерман Геннадій Анатолійович |
ЗНУ, |
Реєстрація | |
11 березня 2020 |
«Аналіз типових помилок абітурієнтів, виявлених під час тренінгових сесій із підготовки до ЗНО з фізики» |
Мінаєв Юрій Павлович |
ЗНУ, |
Реєстрація | |
13 березня 2020 |
«Аналіз типових помилок абітурієнтів, виявлених під час тренінгових сесій із підготовки до ЗНО з історії України» |
Іріоглу Юрій Олександрович |
ЗНУ, |
Реєстрація | |
13 березня 2020 |
«Аналіз типових помилок абітурієнтів, виявлених під час тренінгових сесій із підготовки до ЗНО з іноземної мови» |
Англійська мова - Запольських Світлана Петрівна Французька мова – Стуліна Євгенія Володимирівна, Німецька мова – Яценко Поліна Ігорівна |
ЗНУ, |
Реєстрація | |
18 березня 2020 |
«Аналіз типових помилок абітурієнтів, виявлених під час тренінгових сесій із підготовки до ЗНО з хімії та біології» |
Хімія – Генчева Вікторія Іванівна, Біологія – Амінов Руслан Флузович |
ЗНУ, |
Реєстрація | |
18 березня 2020 |
«Аналіз типових помилок абітурієнтів, виявлених під час тренінгових сесій із підготовки до ЗНО з географії» |
Бортніков Евген Геннадійович |
ЗНУ, |
Реєстрація |
2019 рік
Дата, час |
Назва |
Модератор, спікер |
Форма, зміст |
Локація |
Примітки |
25 січня 2019 |
Науково-методичний семінар: «Науково-методичні засади розвитку освітнього простору Запорізького регіону в контексті євроінтеграції |
Ректор ЗНУ, заслужений працівник освіти України, д. і. н., проф., академік АН ВО України, народний депутат України М.О. Фролов Проректор із науково-педагогічної та навчальної роботи ЗНУ, відмінник освіти України, д. пед. н., професор Гура О.І. |
Тематична виставка бібліотеки ЗНУ
|
ЗНУ, |
Захід відбувся |
26 лютого 2019 |
Семінар-практикум: «Навчання через гру у початковій школі: що? де? коли? як? чому?» |
Оксана Рома, керівник освітніх проектів The Lego Foundation в Україні |
|
ЗНУ, ІІІ корпус, ауд. 307 о 14 год. |
Захід відбувся |
15 березня 2019 |
Семінар «Аналіз типових помилок абітурієнтів, виявлених під час тренінгових сесій із підготовки до ЗНО з української мови та літератури» |
науково-педагогічні працівники філологічного факультету ЗНУ |
ІІІ корпус ЗНУ, ауд. 307 |
Захід відбувся |
|
15 березня 2019 |
Семінар «Аналіз типових помилок абітурієнтів, виявлених під час тренінгових сесій із підготовки до ЗНО з хімії та біології» |
науково-педагогічні працівники біологічного факультету ЗНУ |
ІІІ корпус ЗНУ, ауд. 306 |
Захід відбувся |
|
21 березня 2019 |
Семінар «Аналіз типових помилок абітурієнтів, виявлених під час тренінгових сесій із підготовки до ЗНО з іноземної мови» |
науково-педагогічні працівники факультету іноземної філології ЗНУ |
ауд. 423 (ІІ корпус) |
Захід відбувся |
|
21 березня 2019 |
Семінар «Аналіз типових помилок абітурієнтів, виявлених під час тренінгових сесій із підготовки до ЗНО з історії України» |
науково-педагогічні працівники історичного факультету ЗНУ |
ауд. 425 (ІІ корпус) |
Захід відбувся |
|
3 квітня 2019 |
Семінар «Аналіз типових помилок абітурієнтів, виявлених під час тренінгових сесій із підготовки до ЗНО з математики» |
науково-педагогічні працівники математичного факультету ЗНУ |
ауд. 55 (І корпус) |
Захід відбувся |
|
4 квітня 2019 |
Семінар «Аналіз типових помилок абітурієнтів, виявлених під час тренінгових сесій із підготовки до ЗНО з географії» |
науково-педагогічні працівники кафедри туризму ЗНУ |
ауд. 306 (ІІІ корпус) |
Захід відбувся |
|
16 травня 2019 |
Безкоштовний семінар-практикум |
Ольга Вакало, журналістка, голова редакційної ради Національної суспільної телерадіокомпанії України Ніна Чала, директор наукової бібліотеки ЗНУ |
«Публічна комунікація керівників закладів середньої освіти: взаємодія, переконання, кризове врегулювання» «Упровадження інформаційно-комп’ютерних технологій у сферу інформаційно-бібліотечного обслуговування в освітньо-науковому просторі: ЗНУ – заклад середньої освіти» |
ауд. 307 (ІІІ корпус) |
Захід відбувся |
3 жовтня 2019 |
Симпозіум до Дня вчителя–2019 «РЕГІОНАЛЬНІ ОСВІТНІ ПЛАТФОРМИ: НОВІ ВІЗІЇ РОЗВИТКУ» |
науково-педагогічні працівники ЗНУ |
ІІ корпус ЗНУ, ауд. 307 |
Методичні семінари при факультетах ЗНУ
ІСТОРИЧНИЙ ФАКУЛЬТЕТ
Дата, час |
Назва |
Модератор, спікер |
Форма, зміст |
Локація |
Примітки |
31 жовтня 2018 р. 11.00–14.30 |
Методичний тренінг для вчителів історії на історичному факультеті |
Декан Факультету Мільчев В.І., Заступник декана з проф. роб. Іріоглу Ю.О. Викладачі: Турченко Ф.Г,, Терно С.О., Лях С.Р., Кривко І.М. |
Основний прагматичний меседж тренінгу: розширити знання про стан сучасної історіографічної ситуації щодо проблематики історії України та ознайомитися з новітніми дослідженнями вітчизняних та зарубіжних істориків із заданої тематики; поглибити знання з питань сучасних реформаційних процесів в освітній галузі України та ознайомитися з базовими стандартами НУШ; актуалізувати навички безперервної самоосвіти через комплекс онлайн-курсів для освітян; оновити та поглибити навички організації підготовки здобувачів освіти до участі в учнівській олімпіаді з історії; поглибити знання в галузі впровадження інтегрованих курсів та форм їх реалізації, викладу матеріалу та мотиваційної складової для учнівської аудиторії, на прикладі курсу «Україна і світ». |
ЗНУ 5 корп., актова зала |
Паралельно буде організовано проведення профорієнтаційного заходу для учнів загальноосвітніх шкіл «One day in university»/ 31 жовтня 2018 р. ЗНУ, 5 корп., ауд.308, ауд.327 |
МАТЕМАТИЧНИЙ ФАКУЛЬТЕТ
Дата, час |
Назва |
Модератор, спікер |
Форма, зміст |
Локація |
Примітки |
Січень 2019 |
Семінар для вчителів математики та інформатики «Особливості підготовки учнів до олімпіад та конкурсів» |
модератор Циммерман Г.А., спікер Зіновєєв І.В. |
Основний прагматичний меседж тренінгу: Знайомство з метаалгоритмами індивідуальної та групової роботи з учнями за профілем, використання інтернет-платформи для спрощення реалізації вчителями процедури підготовки до олімпіад та конкурсів |
1 корпус ЗНУ |
ФАКУЛЬТЕТ ІНОЗЕМНОЇ ФІЛОЛОГІЇ
Дата, час |
Назва |
Модератор, спікер |
Форма, зміст |
Локація |
Примітки |
29.10.2018 |
Методичний семінар вчителів іноземних мов м. Запоріжжя та Запорізької області |
Метод рада ФІФ, Каніболоцька О.А. |
Основний прагматичний меседж тренінгу: Підготовка висококваліфікованих кадрів, зокрема для сучасної української школи є одним із пріоритетних напрямів роботи ФІФ ЗНУ. Щорічні семінари-практикуми відбуваються у форматі «університет - школа», у рамках співпраці з Інформаційно-аналітичним методичним центром департаменту освіти і науки Запорізької міської ради. Ця співпраця має на меті обмін досвідом у методиці викладання іноземних мов. В рамках модернізації української школи суспільство потребує сучасного вчителя, який володіє сучасними методами та прийомами, здатний сформувати необхідні іншомовні компетенції, що сприятимуть конкурентоздатності сучасного учня у майбутньому. Тому такі інтерактивні зустрічі в рамках програми «Навчання протягом життя» є необхідним елементом взаємодії школи та університету. |
2, 6 корпуси ЗНУ |
|
Березень 2019 |
Методичний семінар вчителів іноземних мов м. Запоріжжя та Запорізької області |
Метод рада ФІФ, Каніболоцька О.А. |
Основний прагматичний меседж тренінгу: Підготовка висококваліфікованих кадрів, зокрема для сучасної української школи є одним із пріоритетних напрямів роботи ФІФ ЗНУ. Щорічні семінари-практикуми відбуваються у форматі «університет - школа», у рамках співпраці з Інформаційно-аналітичним методичним центром департаменту освіти і науки Запорізької міської ради. Ця співпраця має на меті обмін досвідом у методиці викладання іноземних мов. В рамках модернізації української школи суспільство потребує сучасного вчителя, який володіє сучасними методами та прийомами, здатний сформувати необхідні іншомовні компетенції, що сприятимуть конкурентоздатності сучасного учня у майбутньому. Тому такі інтерактивні зустрічі в рамках програми «Навчання протягом життя» є необхідним елементом взаємодії школи та університету. |
2, 6 корпуси ЗНУ |
БІОЛОГІЧНИЙ ФАКУЛЬТЕТ
Дата, час |
Назва |
Модератор, спікер |
Форма, зміст |
Локація |
Примітки |
Березень-травень 2019 |
Семінар з учителями природничих наук м. Запоріжжя |
Декан факультету Омельянчик Л.О., доц. Завгородній М.П., доц. Войтович О.М. |
Основний прагматичний меседж тренінгу: Надати можливості слухачам: поглибити знання вчителів хімії про роботу з прекурсорами; розвинути навички використання комп’ютерних програм та мультимедійних технологій для викладання предмету «Хімія»; поглибити розуміння вибору методу розділення однорідної або неоднорідної суміщі речовин, оберати кількість електронів у названого атома елемента або його катіону, називати хімічні властивості основ, визначати особливості будови насичених і ненасичених радикалів, давати назви органічних сполукам за сучасною міжнародною номенклатурою, розкривати хімічні властивості алкенів і оберіть відповідну реакцію; поглибити навички використання різноманітних підходів до вирішення біологічних (зокрема, генетичних) задач; поглибити розуміння типових помилок у відповідях учнів під час ЗНО з біології та хімії; загострити увагу на розвиток яких умінь та компетенцій потрібно зосереджуватись при підготовці до ЗНО з біології. |
307 ауд. 3 корпус ЗНУ |
ФАКУЛЬТЕТ ЖУРНАЛІСТИКИ
Дата, час |
Назва |
Модератор, спікер |
Форма, зміст |
Локація |
Примітки |
30 жовтня 2018 |
Семінар-тренінг для вчителів у рамках роботи Південноукраїнського центру медіаграмотності – медіаосвітнього проекту факультету «Формування медіакультурних навичок школярів на уроках української мови та літератури в умовах становлення нової української школи» (за підтримки Посольства США) |
к.пед.н., доц., декан факультету, медіаексперт В.В. Костюк медіаексперт О.Усенко |
Основний прагматичний меседж тренінгу: Програма тренінгу із вказаними секціями 9.00–9.30 – реєстрація, ранкова кава 9.30–11.00 – сесія 1. Тренер: доц., к. пед. н., Віктор Костюк 1.Сучасні освітні технології в педагогічній діяльності вчителя-філолога. 2.Інформаційно-комунікаційні технології, ділові ігри на уроках української літератури (тренінг). 11.00–11.15 – кава-пауза (15 хв.) 11.15–12.35 – сесія 2. Тренер: медіа-експерт Олександра Усенко Підтема: Маніпуляції та фейки в медіа: як зрозуміти, що вас обманюють, і не стати жертвою провокації? 1.Визначення понять “маніпуляція” та “фейк”. Коротке обговорення. 2.Емоції та узагальнення — основні маркери маніпуляцій. Як працює теорія конгруентності («Ми з тобою однієї крові, ти і я!»). 3.Експерти: історія про те, як нобелівський лауреат обдурив увесь світ. 4.Інші маркери неправдивої інформації. Фреймінг, виривання з контексту, якість фото/відео, невідповідність картинки та інформації. 12.35–12.55 – кава-пауза (20 хв.) 12.55-14.15 – сесія 3. Тренер: доц., к. пед. н., Віктор Костюк 1. Інформаційно-комунікаційні технології, ділові ігри на уроках української літератури (продовження тренінгу). 2. Звіти творчих груп про виконання домашніх завдань. |
2й корп. ЗНУ, ауд. 241 |
|
Березень-травень 2019 |
Популяризація медіаосвіти на нарадах директорів шкіл районів міста та області |
Костюк В.В. |
Основний прагматичний меседж тренінгу: навчити критично зчитувати, грамотно сприймати інформацію, що поширюється в сучасному інформаційному просторі, розпізнавати маніпулятивні технології та фейки, показати шляхи інтерпретації повідомлень, тобто зробити наше шкільне середовище медіаосвіченим |
2 корпус ЗНУ |
|
Лютий- червень 2019 |
Робота творчої групи вчителів області з проблем функціонування шкільних медіахолдингів (семінари для вчителів) |
Костюк В.В., Кондрико А.А., Баранецька А.Д., Березенко В.В., Любченко Ю.В. Плеханова Т.М. |
Основний прагматичний меседж тренінгу: консультації щодо розробки та представлення якісного медійного продукту (газетного, теле-, радіоматеріалів) на рівні можливостей шкільних медіа; показати основні напрямки організації роботи таких груп (гуртків); навчити основним засадам роботи з інформацією, зокрема її збору, опрацювання та поширення через відповідні канали масової комунікації |
ЮРИДИЧНИЙ ФАКУЛЬТЕТ
Дата, час |
Назва |
Модератор, спікер |
Форма, зміст |
Локація |
Примітки |
Жовтень 2018 |
Проведення щорічного науково-методичного семінару-практикуму для вчителів загальноосвітніх спеціалізованих шкіл та викладачів вищих навчальних закладів I-II рівнів акредитації, які забезпечують викладання дисципліни «Основи правознавства» та підготовку молодих спеціалістів за спеціальністю «Правознавство». |
Декан, проф., д.ю.н. Коломоєць Т.О. Викладачі факультету |
Основний прагматичний меседж тренінгу: Ознайомити слухачів з інноваційними методиками викладання правничих дисциплін та підготовкою учнів до участі в конкурсних правничих заходах |
ЗНУ |
ЕКОНОМІЧНИЙ ФАКУЛЬТЕТ
Дата, час |
Назва |
Модератор, спікер |
Форма, зміст |
Локація |
Примітки |
Листопад 2018 |
Проведення семінару для вчителів шкіл, які викладають «Основи економіки». |
Декан, заступник декана з профроботи, викладачі кафедри міжнародної економіки та економічної теорії |
Основний прагматичний меседж тренінгу: Ознайомити слухачів з інноваційними методиками викладання економічних дисциплін та підготовкою учнів до участі в олімпіадах, конкурсах наукових робіт молодих науковців та інших конкурсних заходах з економіки. |
ЗНУ |
ФАКУЛЬТЕТ МЕНЕДЖМЕНТУ
Дата, час |
Назва |
Модератор, спікер |
Форма, зміст |
Локація |
Примітки |
Січень 2019 |
Майстер-клас із мистецтва ділової презентації для вчителів шкіл |
Кургузов А.О. |
Основний прагматичний меседж тренінгу: Ділова презентація – це інструмент публічного мовлення для освітян. Учасники отримають перевірену практикою технологію, навчаться створювати та проводити ефективні, захоплювальні ділові презентації, гарантовано відкриють нові можливості впливу та просування ідей та знань. |
ЗНУ |
|
Лютий 2019 |
Тренінг з самоменеджменту для директорів шкіл |
Бікулов Д.Т. |
Основний прагматичний меседж тренінгу: Сучасник директор школи – це лідер змін, керівник нової генерації. Професіоналізм директора навчального закладу є запорукою працездатності педагогічного колективу, добробуту учнів, спокою батьків, задоволеності соціальних замовників. Тренінг відповість на питання: що змінити, з ким співпрацювати, чим зацікавити, надихнути, як активізувати свою роботу в умовах реформи, як стати «диригентом» в єдиному злагодженому «оркестрі» колективу, як підвищити авторитет школи серед громади. |
ЗНУ |
ФАКУЛЬТЕТ СОЦІОЛОГІЇ ТА УПРАВЛІННЯ
Дата, час |
Назва |
Модератор, спікер |
Форма, зміст |
Локація |
Примітки |
Жовтень – листопад 2018 |
Затвердження та запуск на базі Запорізького національного університету програм підвищення кваліфікації для вчителів «Людина і світ» та «Компетенції вчителя в нових освітніх умовах» |
Лепський М.А., Бутченко Т.І. Ініціативна група викладачів |
Основний прагматичний меседж тренінгу: Надання можливостей для слухачів: розвинути здатність застосовувати соціологічні поняття, концепції та теорії для інтерпретації соціальних явищ і процесів та викладання предмету «Людина і світ»; розвинути навички використання інформаційних та мультимедійних технологій для викладання предмету «Людина і світ»; поглибити розуміння соціальних процесів, трендів, можливостей і викликів у сфері освіти в Україні та світі; поглибити знання щодо застосування новітніх тренінгових технологій навчання; поглибити розуміння особливостей проектної діяльності вчителя та учнів; розширити уявлення про можливості застосування трендвотчингу для розуміння особливостей освіти в майбутньому. |
ЗНУ |
ФАКУЛЬТЕТ СОЦІАЛЬНОЇ ПЕДАГОГІКИ ТА ПСИХОЛОГІЇ
Дата, час |
Назва |
Модератор, спікер |
Форма, зміст |
Локація |
Примітки |
Протягом року |
Організація вебінарів з профорієнтаційною метою спільно з Науково-методичним центром професійно-технічної освіти для учнів училищ, коледжів, педагогічних працівників. |
Заступник декана з профорієнтаційної роботи – Лещенко О.Г. |
Основний прагматичний меседж тренінгу: профілактика негативних явищ в учнівському та студентському середовищі |
Науково-методичним центром професійно-технічної освіти для учнів училищ, коледжів, педагогічних працівників |
|
Протягом року |
Організація вебінарів з профорієнтаційною метою спільно з Науково-методичним центром професійно-технічної освіти для учнів училищ, коледжів, педагогічних працівників. |
Заступник декана з профорієнтаційної роботи – Лещенко О.Г. |
Основний прагматичний меседж тренінгу: профілактика негативних явищ в учнівському та студентському середовищі |
Науково-методичним центром професійно-технічної освіти для учнів училищ, коледжів, педагогічних працівників |
|
Протягом року |
Організація вебінарів з профорієнтаційною метою спільно з Науково-методичним центром професійно-технічної освіти для учнів училищ, коледжів, педагогічних працівників. |
Заступник декана з профорієнтаційної роботи – Лещенко О.Г. |
Основний прагматичний меседж тренінгу: профілактика негативних явищ в учнівському та студентському середовищі |
Науково-методичним центром професійно-технічної освіти для учнів училищ, коледжів, педагогічних працівників |
ФІЛОЛОГІЧНИЙ ФАКУЛЬТЕТ
Дата, час |
Назва |
Модератор, спікер |
Форма, зміст |
Локація |
Примітки |
Листопад 2018 |
Зовнішнє незалежне оцінювання з української мови та літератури: особливості тесту 2019, пороговий бал, різні типи завдань, критерії оцінювання, типові помилки. Особливості підготовки до ЗНО з української мови та літератури |
Бакаленко І.М. |
Основний прагматичний меседж тренінгу: ознайомити слухачів із правилами і вимогами ЗНО з української мови та літератури; дати знання щодо застосування нових вимог при проходженні ЗНО; проаналізувати типові помилки щодо виконання завдань. |
ЗНУ |
|
Листопад 2018 |
Написання критичної статті на щойно виданий художній твір |
Костецька Л.О. |
Основний прагматичний меседж тренінгу: дати слухачам розуміння лексичного та граматичного значення слова, «значимості» мовного знаку; показати відтворення тексту художнього твору на різних рівнях еквівалентності; надати приклади різного використання мови у залежності від призначення критичної статті. |
ЗНУ |
|
Листопад 2018 |
Запоріжжя в літературі |
Павленко І.Я. |
Основний прагматичний меседж тренінгу: оглянути у лекції різноманітні літературні джерела, в яких представлено історичне Запоріжжя; ознайомити слухачів із специфікою зображення запорізького козацтва у європейській літературі різних історичних періодів; показати основні історичні етапи буття Запоріжжя. |
ЗНУ |
|
Листопад 2018 |
Креативна лінгвістика |
Хейлік Т.О. |
Основний прагматичний меседж тренінгу: дати слухачам визначення поняття креативна лінгвістика; розповісти про комунікативні якості мовлення та етичний аспект культури мовлення; навести приклади типів мовленнєвих культур (літературних і не літературних); ознайомити слухачів зі станом лексики в сучасному суспільстві. |
ЗНУ |
ФАКУЛЬТЕТ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ
Дата, час |
Назва |
Модератор, спікер |
Форма, зміст |
Локація |
Примітки |
Кожного кварталу |
Курси підвищення кваліфікації за акредитованими напрямами (тренери з виду спорту). |
Завідувач кафедри фізичної культури і спорту, д.п.н. Сватьєв А.В., к.п.н. Царенко К. В., к.б.н. Симонік А.В. |
Основний прагматичний меседж тренінгу: Знайомство з сучасними аспектами теорії та методики спортивного тренування, підвищення професійного рівня тренерів ДЮСШ |
СК ЗНУ ауд. 203 |
|
Жовтень 2018, травень 2019 |
Сертифікаційна програма «Теоретико-методичні основи та практичні аспекти підготовки тренерів групових програм за напрямом «тренажерний зал»». |
к.н.фвс Кокарєв Б.В., к.п.н. Пономарьов О.В. |
Основний прагматичний меседж тренінгу: Знайомство з методиками та засобами атлетичної гімнастики, методика побудови занять з різним контингентом, визначення рівнів навантаження та особливості добору засобів. |
СК ЗНУ тренажерна зала |