Напередодні Великодня спільнота Запорізького національного університету (ZNU, Zaporizhzhia National University) об’єдналась заради важливої справи — зібрати Великодній кошик для військових, які лікуються та проходять реабілітацію в лікарні.
Напередодні Великодня спільнота Запорізького національного університету (ZNU, Zaporizhzhia National University) об’єдналась заради важливої справи — зібрати Великодній кошик для військових, які лікуються та проходять реабілітацію в лікарні.
Упродовж навчального семестру студенти 2-3 курсів спеціальності 076 «Підприємництво та торгівля» освітньо-професійної програми «Товарознавство та комерційна діяльність» Фахового коледжу бізнесу та харчових технологій ЗНУ (ZNU, Zaporizhzhia National University) узагальнили результати досліджень у курсових роботах із «Комерційної діяльності».
9 квітня студенти 2 та 3 курсів спеціальностей 075 «Маркетинг» і 076 «Підприємництво та торгівля» Фахового коледжу бізнесу та харчових технологій ЗНУ (ZNU, Zaporizhzhia National University) долучилися до освітнього вебінару «Ефективне формування портфельної стратегії з капіталізацією фокусних брендів».
2 квітня у Фаховому коледжі бізнесу та харчових технологій ЗНУ (ZNU, Zaporizhzhia National University) відбулися незвичайні заняття, де в ролі викладачів виступили саме студенти. Завдяки цьому здобувачі освіти різних спеціальностей отримали можливість продемонструвати свої знання та вміння, застосовуючи нестандартні підходи до навчання.
2 квітня студенти 2 та 3 курсів спеціальностей 075 «Маркетинг» і 076 «Підприємництво та торгівля» Фахового коледжу бізнесу та харчових технологій ЗНУ (ZNU, Zaporizhzhia National University) взяли активну участь у вебінарі «Інтелектуальна монополізація бренду: що мають знати маркетологи». Захід ініціювали викладачки циклової комісії маркетингу, торгівлі та біржової діяльності Світлана Гроха та Вікторія Брежнєва в співпраці з Українською Асоціацією Маркетингу (УАМ), яка організувала подію.
26 березня студенти Фахового коледжу бізнесу та харчових технологій ЗНУ (ZNU, Zaporizhzhia National University), які опановують освітні компоненти «Маркетинг», «Основи маркетингу» та «Розробка товару», взяли участь у вебінарі «Бренд говорить». Спікеркою вебінару стала керівниця маркетингових комунікацій lifecell, Volia, Data Group, яка має 16-річний досвід у маркетингу та комунікаціях, Аві Щупак.
19 березня студенти 2-3 курсів спеціальностей 075 «Маркетинг» та 076 «Підприємництво та торгівля» Фахового коледжу бізнесу та харчових технологій ЗНУ (ZNU, Zaporizhzhia National University) долучилися до вебінару «Retention-стратегії, що працюють: від теорії до практики». Його ініціаторками стали викладачки циклової комісії маркетингу, торгівлі та біржової діяльності Світлана Гроха та Вікторія Брежнєва у співпраці з Українською Асоціацією Маркетингу.
15 березня у Фаховому коледжі бізнесу та харчових технологій ЗНУ (ZNU, Zaporizhzhia National University) відбувся День Гостинності. Його учасники ознайомилися з освітніми програмами, які пропонує коледж, зокрема зі спеціальностями «Харчові технології», «Підприємництво та торгівля», «Маркетинг» та «Облік і оподаткування».
5 березня, за ініціативи викладачок циклової комісії маркетингу, торгівлі та біржової діяльності Світлани Грохи та Вікторії Брежнєвої, для студентів освітньо-професійних програм «Маркетингова діяльність» і «Товарознавство та комерційна діяльність» Фахового коледжу бізнесу та харчових технологій ЗНУ (ZNU, Zaporizhzhia National University) відбувся воркшоп «Таргетинг у Meta: основи та роль таргетолога». Захід організовано завдяки співпраці викладачів з Українською Асоціацією Маркетингу (УАМ) з метою популяризації освітніх компонент «Маркетинг» та «Основи маркетингу».
4 березня в Запоріжжі відбулося змагання ІІІ (обласного) етапу спортивних ігор серед дівчат – студенток закладів фахової передвищої освіти з баскетболу 3х3. Серед учасників були команди Економіко-правничого фахового коледжу та Фахового коледжу бізнесу та харчових технологій ЗНУ (ZNU, Zaporizhzhia National University).